娛樂滿紛 26FUN's Archiver

自由神 發表於 2009-2-25 10:41 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-2-25 10:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053885&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
QZ0g2R3g*N$PV5K 小弟今年AL.....
v q T,[r1YH6|z 依家都有小小擔心
0R/qA7RH:t 因為真係想體驗大學ge生活
K HaLOy 真係可以學習ge地~~
m)T4S-G'CSSs
Q o3R O&@W%\[E9W1z 大家都要努力
[vw7F$Lq Y 逃離功課考試的'學習生涯' [/quote]AL聽聞係痛苦過CE20倍以上F/V r5zK
你要好好加油!:agree:

mr66123 發表於 2009-2-25 11:09 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 10:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053904&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{F{'G3dw\z
AL聽聞係痛苦過CE20倍以上
{sck;T8e1] 你要好好加油!:agree: [/quote]真係羡慕d 30分既人:yy29:

小小種子 發表於 2009-2-25 11:23 PM

大家加油K"B(M O4d#l ooj

DY_xb%xfX 我AL都要過關斬將!

自由神 發表於 2009-2-26 12:57 AM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 11:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053962&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~~L ^1Aj G I9y
真係羡慕d 30分既人:yy29: [/quote]你努力溫習,都一定有機會做得到:agree:

ATE125 發表於 2009-2-26 06:18 AM

我個朋友今年考AL
(q3t.{N8tE6r)F"e 佢一定要的努力
7q!x4wf#Z%D
;JZ'V;O-l JILL:加油

20088 發表於 2009-2-26 08:02 AM

今年會考的朋友 希望各位比心機考呀 你地要相信你地自己係得的 無野難到你地架  加油!!!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.