娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mr66123 發表於 2009-2-25 05:47 PM

09高考會考打氣區

AL同CE又殺到埋黎-}0I,`qG7o?U-hR5U
希望咁多位考生考試成功,
;H;OS0Zb5U/~)n 就算今次考得唔好都唔好灰心,仲有很多出路啊S(K-? c)? ^/B
加油加油H4P:K'N\Ed1tZn!o
:clap: :clap: :clap:

睇我唔到 發表於 2009-2-25 06:26 PM

打氣打氣~~~:)
E#?sIZ,f#c2dL 幫埋自己打氣:win:

155220 發表於 2009-2-25 06:34 PM

雖然我唔係會考/高考生,但都認識唔少應屆會考生,我當然也要為他們打氣!!!

有事鐘無艷 發表於 2009-2-25 07:47 PM

我retake左3科.....上屆會考生
/nA v7~K/p+`-B7X :agree: :agree: :agree: :agree: :agree:

自由神 發表於 2009-2-25 09:14 PM

今年幾時開波呢?:confused: 5ftH*I.HHNi'z
AL四月?定3月尾
Q"\gBA3y:T8a CE呢?:confused:

mr66123 發表於 2009-2-25 09:18 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053792&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q9{| u'`n7Xg 今年幾時開波呢?:confused:
P'|pnFe{m AL四月?定3月尾
P[r4v|h CE呢?:confused: [/quote]
t+BDX|u8f c AL 3月27
YuxHw\6? CE主科四月尾, pe已經考緊

自由神 發表於 2009-2-25 09:20 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053796&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8{hw(`g AL 3月27
g!U&e["| CE主科四月尾, pe已經考緊 [/quote]你呢樓主
w*LU,}(p_3gZ 今年考邊範?
%lM~f+Y-S#D&t`~"}F 你地要加油呀
u,f2^+@:H,CCLz/ly 我老啦...而家後悔莫及啦
.uRn9ql#q;O 人又老、學歷又無、工又無...:(
]U k:?@)H i a vN &s"b8OkF1Zr#w
你地仲有機會!要好好加油!

mr66123 發表於 2009-2-25 09:23 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053798&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2jpv;F@$bc
你呢樓主
C5^)U4pB I? 今年考邊範?;c-iR+AVNr V
你地要加油呀
o2\sY P-F+nQ{ 我老啦...而家後悔莫及啦
`p@\b^VW"s 人又老、學歷又無、工又無...:( &k b,s8ata

H{X1Z3`9Q{2q 你地仲有機會!要好好加油! [/quote],d L3fuA;]
我今年都ce丫:giveup:
Z4ab$M1UW 文商科
;LQiBg7?}] t Ts3P[{n#o
你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good:

自由神 發表於 2009-2-25 09:31 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053800&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{7}jG2x3ExM
我今年都ce丫:giveup:
#yT_6s6q2@ 文商科
S+ZRwH2X&@ k ;Q,X l9n/dPM
你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good: [/quote]文商科好呀 O.r*Zh V%F#s2Sw0q
點呀你?溫書進度還可以吧?

mr66123 發表於 2009-2-25 09:36 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053808&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]F B"nC!wOb
文商科好呀
R$uE3v/B'x3k 點呀你?溫書進度還可以吧? [/quote]1e U2dW)LK8H0pb
有點提不起勁:nogood: /w6na5aXc!dt
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26:

自由神 發表於 2009-2-25 09:40 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053809&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
u$M:QN\ 有點提不起勁:nogood: E-?vly)?
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [/quote]努力加油呀! l q|/?#PV2r$_#n
(HAeY0tW.EP&y
數學定Econ既野唔清呢?8UM&d(x(FxaI/z
試下post上黎問下版友囉yl+mCyZ1Dj,P.l
大家齊齊交流討論先可以進步嫁:agree:

mr66123 發表於 2009-2-25 09:46 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053817&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:~"rAc(gp 努力加油呀!
1KtviOM^6E 7r;{ ADG\,N)|^5C
數學定Econ既野唔清呢?`/sRo"F3wsm
試下post上黎問下版友囉
I\;HQM 大家齊齊交流討論先可以進步嫁:agree: [/quote]|0R\FSh%v
C;]&o)p6dH
econ問題都唔算太大, 有時自己睇番marking都ok%Dw;bNC9BE~8^
數學補左習之後好左d了, 不過有時對住d圖都係諗唔到點做....
!h["M+Bpu
pAr7x*gN0o^}&Y 呢個辨法都唔錯:yy03:

自由神 發表於 2009-2-25 09:54 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053824&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f!O|d z1u B)i
econ問題都唔算太大, 有時自己睇番marking都ok
RQ*n1N0n ^P*P$d"y3]f[ 數學補左習之後好左d了, 不過有時對住d圖都係諗唔到點做....\3[L*k0I?,E
&HX_1iJ8s yz%y$ZR
呢個辨法都唔錯:yy03: [/quote]千萬唔好以為讀文商就可以逃避數學
-V]2rp(jE4Z F 其實你慢慢讀上去就會發現好多野都數化左
"Gx$^,whY r
hB Q"fo'y W 加油!有問題post上黎試下囉
oBpn+@0GZ 答問題又岩果個,咪又有分加囉:P

mr66123 發表於 2009-2-25 10:01 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053831&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
iG yV;\%S0tHS 千萬唔好以為讀文商就可以逃避數學
9udey| 其實你慢慢讀上去就會發現好多野都數化左&M ^A `c!t$c7NN"g i
t$b'n!S1}/F'K2{"K
加油!有問題post上黎試下囉?/eg5| HI?0c
答問題又岩果個,咪又有分加囉:P [/quote]
*f'w'?9z+N T #I5a8|c1L/R&^%K%b
初初都打算放棄mathz嫁
4D-M)tZ]_;^M#Fp6DI 後來知道大學商科要求ce mathz要唔錯...:yy31: kbC\*d f,T+w
9G'M2RT6eJj$@ p
所以其他文商ce同志千其唔好放棄mathz!
[Wo*@5G*l 如果唔係第時後悔... IDXZZqC
一齊加油加油!:yy14:

自由神 發表於 2009-2-25 10:15 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 10:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053841&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}_7~*m5E!MD)x 初初都打算放棄mathz嫁
}@!Xp*wjZ 後來知道大學商科要求ce mathz要唔錯...:yy31: tGf[ Am9T5X-dJi

v'TGM~)H 所以其他文商ce同志千其唔好放棄mathz!8_U!@c?N
如果唔係第時後悔...?"eB i\H {b:cF
一齊加油加油!:yy14: ... [/quote]知就好啦:agree: :agree: D7k4QeIbo`
大部份都至少要有C嫁

mr66123 發表於 2009-2-25 10:16 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 10:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053856&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
r8C1iq2BH"DsH 知就好啦:agree: :agree:
yk#M S5Ts"Rx pp 大部份都至少要有C嫁 [/quote]就係驚呢樣:yy31:

155220 發表於 2009-2-25 10:29 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053809&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1Z@X VI
8Wf8\\v!j!|
有點提不起勁:nogood: "rWC c}
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [/quote]
6[ueC }.z I m'V(j v*Hp?\
文商科...經濟難嗎?經濟一開頭好難,過左一陣就好易...但之後...r9A-z#|%F
我就覺得demand同supply好易。

ado777 發表於 2009-2-25 10:34 PM

小弟今年AL.....
\?[ e }B 依家都有小小擔心|S o;c-gX
因為真係想體驗大學ge生活
?TfR1|9\P` Rq 真係可以學習ge地~~
DQ6\ Ou Z:lTx'| O+d4B&V+tS8QV:M
大家都要努力
n3Kx2f!uv(mw [ 逃離功課考試的'學習生涯'

mr66123 發表於 2009-2-25 10:35 PM

[quote]原帖由 [i]155220[/i] 於 2009-2-25 10:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053876&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}o$guqk*M "c\I6a%hS
#q q@\^i
文商科...經濟難嗎?經濟一開頭好難,過左一陣就好易...但之後...*}Xo0QG(u xG
我就覺得demand同supply好易。 [/quote];q!w3j2f0__n.I
經濟明到就唔難, 係d mc有時會比較tricky

mr66123 發表於 2009-2-25 10:36 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-2-25 10:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053885&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]xe UWQKm+i
小弟今年AL..... |&N!y ad;{
依家都有小小擔心1N:V1q Y$O+n
因為真係想體驗大學ge生活8hZuE]V'F1a
真係可以學習ge地~~
/_AfN]B'Z
/_dX_:z$UP:rR3h9w 大家都要努力
s^h^L+Ezl,Z 逃離功課考試的'學習生涯' [/quote]
$bim0{3K 加油加油2P!|4s[Ud7f:L-a
入大學你想唔想住宿舍:yy25:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.