09高考會考打氣區
AL同CE又殺到埋黎-}0I,`qG7o?U-hR5U希望咁多位考生考試成功,
就算今次考得唔好都唔好灰心,仲有很多出路啊S(K-?c)? ^/B
加油加油H4P:K'N\Ed1tZn!o
:clap: :clap: :clap: 打氣打氣~~~:)
幫埋自己打氣:win: 雖然我唔係會考/高考生,但都認識唔少應屆會考生,我當然也要為他們打氣!!! 我retake左3科.....上屆會考生
:agree: :agree: :agree: :agree: :agree: 今年幾時開波呢?:confused: 5ftH*I.HHNi'z
AL四月?定3月尾