娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ihn 發表於 2009-2-26 12:05 AM

有傳今年翡翠台晩間黃金時間唔播任何日韓劇...

有内部消息指雖然員工通告寫係因為金融海嘯,要増加自製節目來開拓更多廣告收入(因為日韓劇多數無廣告商冠名贊助),其實係高層"順水推舟":eek:
?(]u+Tyg G y k 因為班高層玩駝鳥政策,認為唔播外購劇的話D網民同其他傳媒就唔會拎tvb的劇同日韓劇做比較,亦有傳早前離職的前節目採購部員工就係不忿公司的"政策"先至離開,所以tvb早排裁左50人而外事部作"降温"回應的時候先可以講節目採購部仲請緊人......
;ly5{]U
!Mfo6o3u j}3u 我個人當然不希望這是真的,畢竟依家先2月.但係公司之間己經傳了一段時間,唔通真係"空穴來風,未必無因" ?
sRf{%MwR
tvU2h J(f2n|s/t+cI ps. 外事部作的回應新聞紙都有登,本人絶非吹水

benny1219 發表於 2009-2-26 12:15 AM

我覺得日韓劇在TVB播  有時候太慢 追唔上潮流 好多人在TVB未播時巳收看了 },k,J)Um,U
BT下載大行其道 幾乎與日本同步 歐美電視劇也是 剛播即有人上載連中文字幕都有
OKCOl6r)f TVB之後先播收視又怎會好呢 且又CUT左某啲細節 唔得完汁完美
!?&Tx6mx3n 就係收視一般 又怎會有廣告商肯買位呢  係黃金時段播廣告都巳貴 不差在付多幾萬銀 換個好點的時間*V%p.NZ1uq~

s;Gf+`6D 同埋外購劇都唔平得幾多 那不如自制捧紅自家藝人吧

head 發表於 2009-2-26 01:36 AM

tvb幾時試過係黃金時間播日韓劇:yy25:

費事高 發表於 2009-2-26 05:02 AM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2009-2-26 01:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3054316&ptid=198949][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%tT;I%gm F&d\ tvb幾時試過係黃金時間播日韓劇:yy25: [/quote]
3N1_b_0dEn^M
ZK#~(sKR 大長今:kicking:

ihn 發表於 2009-2-26 10:03 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-2-26 12:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3054106&ptid=198949][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_V`6ylL6V 我覺得日韓劇在TVB播  有時候太慢 追唔上潮流 好多人在TVB未播時巳收看了 Hp^T i+H-E
BT下載大行其道 幾乎與日本同步 歐美電視劇也是 剛播即有人上載連中文字幕都有4c,p.aWC'Q
TVB之後先播收視又怎會好呢 且又CUT左某啲細節 唔得完汁完美 ... [/quote]9XL9I-f,L3[
,kff(v/`
其實開呢個post唔止想知個傳聞係唔係真,更重要ge係想知道點解班電視人ge心態如此不平衡,抱住十分排外的思想嚟看待外購劇,搞到好似買呢D劇係逼不得矣:confused:

nbn 發表於 2009-2-26 11:47 PM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-2-26 05:02 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3054451&ptid=198949][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
l"{C S*Z3Y "N4xK.[+K9Kxw${i~

xzf0PT!Aw 大長今:kicking: [/quote]Lols4J r j a^u.d
刀唔知算唔算:haha: )i}1o$Cl5u7Y E h
開頭11:00先做;)
G&ZO0K;_D*|+Q 後尾見多人睇先推前做:drool:

nbn 發表於 2009-2-26 11:50 PM

[quote]原帖由 [i]ihn[/i] 於 2009-2-26 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3054079&ptid=198949][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Zm?`u8i[1e 有内部消息指雖然員工通告寫係因為金融海嘯,要増加自製節目來開拓更多廣告收入(因為多數無廣告商冠名贊助),其實係高層"順水推舟":eek:
~J5e/G.I O `,Jx'Dg 因為班高層玩駝鳥政策,認為唔播外購劇的話D網民同其他傳媒就唔會拎tvb的 ... [/quote]2z@4BFK ]!O-D
算把拉日劇買親刀買肉酸:yy22:
4\^9T~U!^/^U 係近期得花樣同湯豬教授冇佢:yy12:
|"e0n:`0NTFH 差d刀以為日劇只得肉酸做:yy09:`K'skM`p
{4W3O? c#nr
[[i] 本帖最後由 nbn 於 2009-2-26 11:52 PM 編輯 [/i]]

nbn 發表於 2009-2-26 11:51 PM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2009-2-26 01:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3054316&ptid=198949][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\3~%Q*eOfv tvb幾時試過係黃金時間播日韓劇:yy25: [/quote]
}X/a*r*[$c6] 甘週6日刀算既:yy04:

forumson2 發表於 2009-2-26 11:57 PM

現家星期六播錢的戰爭都幾好睇,不過係午夜時段.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.