娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingsun2433 發表於 2009-2-28 06:58 PM

畫左一條龍...

我最鍾意用原子筆畫畫
*f+T {8qb${q-G m 冇錢買畫紙,唯有用簿皮:cry:

penp319 發表於 2009-2-28 07:14 PM

幾好呀, 以後要多努力, 畫一定要時常畫, 才進步得快

seafireson2 發表於 2009-2-28 09:02 PM

:good: (C"M:`QRLBH(f%ju
好有撒旦化身feel

lliu 發表於 2009-2-28 09:13 PM

looking good wor!!

ch.chak 發表於 2009-2-28 09:19 PM

少少意見y[ yy9f
樓主好似係畫緊龍型既人u BO0bU,I h
不過感覺好似瘦弱左d
qS:Z:lb-a:P 如果由頸開始將d肌肉畫得誇張少少
Y4}|_+k!p 有返龍戈種力量感m1C.f8[p]"e Ot$C+nM
可能會再好d

terry797 發表於 2009-2-28 10:26 PM

畫得真係幾靚...$k.Ox2B'l
不過有點唔夠威猛!多加練習一定更加好!
'VMY)\4D,B0\P remember!practice makes perfect;]

kingsun2433 發表於 2009-3-1 09:58 AM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2009-2-28 09:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3057002&ptid=199086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f)K z/U5Z
少少意見,e!M w(mvbR
樓主好似係畫緊龍型既人
fM'X}l| M` 不過感覺好似瘦弱左dD d+^gC
如果由頸開始將d肌肉畫得誇張少少
3L2l[/wMIv i9\ 有返龍戈種力量感
5\T'c%^v^-S 可能會再好d [/quote]%JT)r\}0E*wuus
2m*Q%j.I2t
唔識畫肌肉:cry:
Vk;qc9I1~4S$b 因為我未學過畫畫
['@S@Qf9j G d畫功都係上堂唔聽書訓練出黎

pkyon 發表於 2009-3-2 08:18 PM

樓主畫得幾好呀~
FL$x@R 樓主你就好啦~有人回你既帖...."nI"S8zX}/XG+~6z6uc
但係唔知點解冇人回我既帖:yy27: :yy27:

hihiiamu 發表於 2009-3-4 05:44 PM

不錯不錯 好令啊

beingkilled 發表於 2009-3-5 08:30 AM

畫風有點天野喜孝feel

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.