畫左一條龍...
我最鍾意用原子筆畫畫冇錢買畫紙,唯有用簿皮:cry: 幾好呀, 以後要多努力, 畫一定要時常畫, 才進步得快 :good: (C"M:`QRLBH(f%ju
好有撒旦化身feel looking good wor!! 少少意見y[ yy9f
樓主好似係畫緊龍型既人uBO0bU,I h
不過感覺好似瘦弱左d
如果由頸開始將d肌肉畫得誇張少少
有返龍戈種力量感m1C.f8[p]"e Ot$C+nM
可能會再好d 畫得真係幾靚...$k.Ox2B'l
不過有點唔夠威猛!多加練習一定更加好!
remember!practice makes perfect;] [quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2009-2-28 09:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3057002&ptid=199086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f)K z/U5Z
少少意見,e!Mw(mvbR
樓主好似係畫緊龍型既人
不過感覺好似瘦弱左dD d+^gC
如果由頸開始將d肌肉畫得誇張少少
有返龍戈種力量感
可能會再好d [/quote]%JT)r\}0E*wuus
2m*Q%j.I2t
唔識畫肌肉:cry:
因為我未學過畫畫
d畫功都係上堂唔聽書訓練出黎 樓主畫得幾好呀~
樓主你就好啦~有人回你既帖...."nI"S8zX}/XG+~6z6uc
但係唔知點解冇人回我既帖:yy27: :yy27: 不錯不錯 好令啊 畫風有點天野喜孝feel
頁:
[1]