娛樂滿紛 26FUN's Archiver

漆黑のnbn 發表於 2009-3-4 06:07 PM

上官索K條女既BLOG..做錯事仲要話人煩 ..呢d人真係冇得救

[url=http://blog.qooza.hk/kayi1013]http://blog.qooza.hk/kayi1013[/url] $aG0lL.G"u}F1]-g
[img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/05281235883370.jpg[/img]
WF(io~L:\
+O+e;U9Bh?9P1\ [img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/07821235883370.jpg[/img]
n9Y9rv9QT
]1T#GA$d+AZp;U [img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/05281235883370.jpg[/img]
+hl:T#hjh4P(r3C LK0iP*h)V!eY;pjJZ
下面係妹妹仔係2008-02-28 04:41pm既新blog /g,X,j3L-F
衰左`琴日衰K`俾人捉左去E院` 6x!aSAbT0X
去E院又要搜身`又要驗尿`勁Q多野攪囉`=[]=
(}0MUM2B$OL3E 跟住攪到唔知幾點上左龜局`又要打指毛`又要影相`又要落口供` 0?M/H |'ukb9Y
有5條女(+埋我`)俾人啲左入臭格`-[]-D飯幾好味` ;J:u,@RVE#K8mb
跟住又要車我地番屋企搜屋`搜完又要番龜局`$500保釋走得`凌晨3點幾4點`
3HQ!h6NK7`_ Q 今日無出街`個門鐘不停響`我呀媽個電話都係`小` n9MT.Mf5D'Dm
我電話俾人收撚左呀`.\/.唔好打俾我`/[]\
!rb8Nz8s[z)C'@#T 唉`/-\校長叫我地星期一唔好番學住WO`睇下點WO`O^O;;
yV RJ'w 我想番呀`如果唔係悶死我呀`O[]O 4Bojr9B
3月3號出庭`~]妖`真係煩`

漆黑のnbn 發表於 2009-3-4 06:08 PM

[size=4][color=Sienna]坐監咪唔使煩囉[/color][/size] :yy03:

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 06:20 PM

[quote]原帖由 [i]漆黑のnbn[/i] 於 2009-3-4 06:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061305&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:H Kyu]Id? `0o
坐監咪唔使煩囉 :yy03: [/quote]DK0A {x
咁又唔洗坐監咁嚴重既;)
P[tor/X/z1t6a
~Ya*AV"d3IH/H7eX y;AH}`l r
"c xK `{h
4X:Eq"W ?|!@q
CQ r:oR|
7[8c)A,DP4J.\[/zMD
唔衰過都唔識死 rzMH!Bq4N*q'I g
:@Suz w

+N:^ [F+ROW@4\
(|Hyl2S8eeG SP#Dt6_'L3S

p bO-g$MS5C[ sp&gK%PX*_W

3j(j f]D+C u'@E W'tq0KB
k"GQ*YF`9L?9~
1HeHXcyB,y
入女童院啦:kicking:

cheery 發表於 2009-3-4 06:21 PM

見唔見到有103個comment:yy17: /i*N6eP?-I+S

r%}g@"B#ofd 就係呢班所謂ge friend撐佢...佢先咁低能
uxMi*H H3U 眼中的世界與現實不符之害:yy26:

edge0424 發表於 2009-3-4 06:23 PM

時下ge年青人真係睇到其他人:yy34:
_!L y4k sjp%y2n 隨便佢啦
1Q"hq*Gh+v1J:D{ 無得救喇。

terry891089990 發表於 2009-3-4 06:25 PM

咩三三四學制仲教到呢班師兄 師妹噤ge..:o

cheery 發表於 2009-3-4 06:32 PM

PS...個blog右面d 訪客留言先抵死E#U} G,HJtxA#G!O-W
`2S/@-F;I9W
[b]l0vefr0my0u 於 2009-03-02 10:07 PM 發表:
?dk2WX1m#u 您地日日都系到攻擊佢有咩用呀的想問?;;`dJko^L
我吾信無人無做錯過;-]Z$Qi!G4K9c UW9Y
佢都認左錯啦;;-]
S,r Zx$m:U 仲要話佢;
E!Q6IF9gK&W 有冇諗過佢既感受呀!!!;jOY'B9ae3Xl
您地真系連比佢改既機會都吾比?
nQy-R v y_9W5zO z 我地上官點衰;都吾洗比如到垃圾架?;
5Z(ru Mu8]_ 有咩衰野就系到講講`;y0tTp+PNY5h[
好既又吾講w0r`;3}&R z Sh^l{
我吾信我地學校冇好野l0r`;-]dJ#B2oH W
打出理都系碼佢都肯同人講對吾住;-]NWf+jA-}(u6u_
佢屋企人都肯原諒佢;
z9UG o3U 又真系吾明攻擊佢個班人點解吾肯原諒佢;'
?5y&N D1Y6ao8b 仲要系到系咁講佢;-]
k0q+PV,n-f2rI8O(@ 人誰無錯呀?;-]%pfUD.q1T2~K
邊個敢話自己冇錯過?;`:sCH5h|E3\$~Z GD
講之前諗下自己啦`[/b]9j(K d8O?5Q7x2?;p
,IIJ+et$rM qj
唔肯原諒佢:yy03: ...佢唔肯認錯就要人原諒:yy33:
7[C*a j'L/h'w {U.xf
~zL\e
B1Y_ XW [url=http://profile.qooza.hk/sANki1314][b]sANki1314[/b][/url] 於 2009-03-02 06:47 PM 發表:9x0] y5urs
[size=4][color=#ff00cc]你地D咁既網民係咪痴線嫁?[/color][/size]
*Q m{0d+knA [size=4][color=#ff00cc]我地上官係垃!!?諗清楚先好講啦;;[/color][/size]
8G]+o-S R"{*c%| [size=4][color=#ff00cc]上官係垃圾既話..就日日都上報啦[/color][/size]
2cq:nE8g"F{.z [size=4][color=#ff00cc]其他學校都有人吸毒嫁啦;你地唔知姐..[/color][/size]*m)g5ra?([i+_
[size=4][color=#ff00cc]同埋無搞到咁大件事;[/color][/size]@:TD.D$K"u&p+MA
[size=4][color=#ff00cc]其實你地D剩係識話人既網民又好得去邊??[/color][/size]
Tg3}~2kz__ z [size=4][color=#ff00cc]上官有好既野你地唔知姐;;[/color][/size]
v1t-}7Gqt-^7i [size=4][color=#ff00cc]你地剩係成日...[/color][/size]
y4wn2b(Ubt [size=5][color=#ff0000]報優不報囍[/color][/size]-pK)??$P/o
[size=4][color=#99cc99]係錯咁又點?我唔信你地無錯過囉`[/color][/size]
#lRyj lr4Y9^/| d [size=4][color=#99cc99]你地真係好無知;剩係係咁話人`[/color][/size] I W3Cc8YdNL
[size=4][color=#99cc99]你地咁鍾意批評既??見人地都仲要踩多2腳`[/color][/size]
J(A@I.A*R8e(\~%g [size=4][color=#99cc99]佢係索K咁又點呀??關唔關你地事?[/color][/size]9v!X3dJ,~4lQr#xt
[size=4][color=#99cc99]佢錯都係關我地學校事姐`;;洗唔洗你地班咁既無知網民咁多dad呀???[/color][/size]2BEcS2x&e!a
[size=4][color=#99cc99]上官係咪差都唔洗你地理囉;[/color][/size]
k(h RI:`9b `l-p [size=4][color=#99cc99]我地係點都唔關你地事`[/color][/size]H)na'O8b,s8S@
[size=4][color=#99cc99]唔該你地唔好咁多野講`係咁話人地`;[/color][/size]
:_(e9f3nk3N7`x [size=4][color=#99cc99]掉返轉頭諗吓個個係你既話你會點??[/color][/size]
gM0k&tze#w} t2ph G [size=4][color=#99cc99][/color][/size] 1W N%L`X9Il&a
[size=5][color=#ff0000]明明報緊憂...仲話報「優」不報囍...[/color][/size]呢個連文法都咁....:yy08: yds8s+r!g,q$DB
:TD7V9o_2b

Q"|1eiK lsM0A W7A2zi"\U1f

8D8w+l,D M%OW 所以咪成日鬧教局...有班咁ge青年...幾好ge hardware/software to be abolish

cymok3782 發表於 2009-3-4 07:20 PM

人情有不教而自善者,有教而終不善者矣,天性,猶命也i]N0_,]
&KuOB'WQ+p.n
拉又拉過, 關心又關心過, 如果都還繼續食, 咪又佢自生自滅囉. 最多咪15分鐘去一次廁所, 做手術麻醉藥冇效咁姐, 佢自己都唔介意唔緊張.

ngkhsammy 發表於 2009-3-4 07:34 PM

依D細路女....教黎都冇用.
x!@1iUz^J3| 闖大禍都唔知死.....父母都唔知點教.
ojg M9IgKj.^'p 可能要到死個一刻先知錯
w;P5C9{x l?^"CQ
可見依家後生仔是非不分, 依個例子只係冰山一角...自以為好醒, 其實害死自己先係豬炳, 死左都唔要可憐.

kaing 發表於 2009-3-4 07:43 PM

哈哈~~其實每個人都有錯既時候...
+u(b_)P+MB KM p 錯既事..不分大小..都總會令人成長...學會一些東西.. jnP8r.[/x p
lee d 都係命運..大家又唔洗罵得咁厲害..
],d U*z+Ep
$TL*QO4` 好多偉大既人以前都做過不小錯事啦..
!DMr;Te:S [P;I @K 奧巴馬...以前都係吸毒...
m.L!ppIp2['Z&P 人唔會永遠都錯既...輕鬆d 啦香港人

kken2006 發表於 2009-3-4 07:47 PM

呢d人囉去打靶啦:nogood: :nogood:

費事高 發表於 2009-3-4 08:00 PM

妹妹仔,你說得...對:fight: ...的確好煩,我提議你不停咁索...咁就永無煩惱,跟手再啪埋藍仔,再食白粉, ` I:b F%mM [l*?3H5eG!a
'_Z7?$a*rY4d {c
再學埋打針...咁先夠型:dev:
2ol|l;E}]
bJ8x4G9T%j (不x知所謂的新一代:mad: )

睇我唔到 發表於 2009-3-4 08:02 PM

每個人做錯事都要承擔番自己既責任...
vsg yToa%Zs@ lP 希望當佢地(包括佢D"朋友" )  到左要承擔責任既時候,,會有D反省啦...:(

cymok3782 發表於 2009-3-4 08:04 PM

希望佢會變好, 但唔係因為上A1 la

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 08:13 PM

唉~~~完全將呢個世界既是非黑白扭曲哂:crybye: `(L/C`6}
希望今次佢衰獲甘既:hitwall: } i,J5k QV(wE
等佢知錯

nbn 發表於 2009-3-4 08:15 PM

真係勁呀
!`vq lOQ#ry"k 我以前返學刀有手提但冇帶過返學iK*n:g$J1KZ&\ i h
我勁想唔返但刀未試過學校求我唔好返住
~#J1eXQB&D 而加求你唔好返住仲好似要睇心情
C+Y&_+{F6OL3J 仲有咩講
q*x M8[4w S Z1o 個樣又唔係好差要搞成甘
c` \T#p |9Q1a 米陰敬你

ado777 發表於 2009-3-4 08:15 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-4 07:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061357&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w ~` p"OA;Ow
哈哈~~其實每個人都有錯既時候...
/hNg azf E'{8E 錯既事..不分大小..都總會令人成長...學會一些東西..9_!G`5R9c7oaC:oF
lee d 都係命運..大家又唔洗罵得咁厲害..
:I N4Jh1_4HZT yX;]{$db2^ Ud
好多偉大既人以前都做過不小錯事啦..I*e'V4O^q3r-l7l%h
奧巴馬...以前都係吸毒... \ ls V\2W6sd"t+d9b
人唔會永遠都錯既.. ... [/quote]
,{:bF5vGRlS
Z_/_@x:XD;m'e 我極之認同呢位朋友仔所言2Dr2x7K5X7JK]
其實人誰無過
7oo?FO(_9{ 就算藝人都會吸毒會出淫照
Nko)B#l 呢個小妹妹都只係好細個jeW!yU;Z @o3l DlJ
比個機會佢啦SPG3J3L ^
總會有一日佢會醒ge
b7N,T J"b'Hn}o#D(W 命運已經整定左.............

SCM 發表於 2009-3-4 08:48 PM

[quote]原帖由 [i]terry891089990[/i] 於 2009-3-4 06:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061315&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
V"zzp{-MPs C 咩三三四學制仲教到呢班師兄 師妹噤ge..:o [/quote]兩樣野好似冇乜衝突

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 08:48 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-3-4 08:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061380&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
K GW&Y+^ z2B0G
N%n/t U7^+v.r}
E~}!P+oUf0OB 我極之認同呢位朋友仔所言
PS/W` Yp H'Z 其實人誰無過
0o9cV3~%D 就算藝人都會吸毒會出淫照(k!{!nz.{RM
呢個小妹妹都只係好細個je
.z;~4i(yS\)[SD 比個機會佢啦:ciW|+l6hK4v
總會有一日佢會醒ge#mB'x?9_!k7a"_
命運已經整定左............. ... [/quote]3po eWx[R L
但係佢做錯 S8?N h(@+i
所以比人鬧
0g/d,Pt9X 呢個都係佢既命運
*MLJT x}X*nT 就算鬧到幾甘佢都要受!j/]/d^#v N/CpX
因為佢做錯gPh:y'ZV)V
仲有人肯鬧佢都好過無呀\ j0W mV$C2Z
無人鬧既話
4q6E d\4P$Q5?dJ 佢呢世都唔洗旨意醒呀!!!

edge0424 發表於 2009-3-4 09:02 PM

佢地索K確實係唔需要我地呢班網民去理會
oF X&FV1K3DZ Yu 但係我覺得網民有言論自由囉~:yy15: 我係鍾意講啊:yy15: ~Z8V1B2J1?A:O/t
睇完四川大地震ge新聞我地都會傷感啦-zI7o0zd G7~l
睇完呢單初中生索K我地憤怒都好應該,我地係有感覺ga囉~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.