仲可以理直氣壯咁幫佢 :haha:
我的愚見係 從來做錯了 認錯唔係重點 改過才是
認完 俾人話 有什麼用?
改過才有用呀
改過又不是一條好漢 為社會出一分力0E8F3Gd*U(h
O:K
加上根據以上BLOG的內客 我實在看不到有認錯的意思 遑論改過.
哈哈哈哈哈\t}R+E$F
年青人心態,我自問不太理解
講完:yy22:
宜家d人明明做錯都係話自己o岩,
睇下佢幾時衰次金既
以上不少人都話原諒佢地...:e+b]-b2L)?#PA M
但問題係...佢地錯在不知錯...F(e4kH6r!|$x)`Z
一個人衰唔緊要,唔知衰咩先大獲
因為知衰先有機會改,...唔知衰...真係唔知點算
上官摺得啦:nogood: :nogood:
不過其他北區學校都唔好得去邊
其實做錯野仲可以講到自己無錯禁:nogood: :nogood: