娛樂滿紛 26FUN's Archiver

漆黑のnbn 發表於 2009-3-4 06:07 PM

上官索K條女既BLOG..做錯事仲要話人煩 ..呢d人真係冇得救

[url=http://blog.qooza.hk/kayi1013]http://blog.qooza.hk/kayi1013[/url]
)UP wd&o tCD b [img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/05281235883370.jpg[/img]}+QM1W&J^R;B

!?)\{&wS.H [img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/07821235883370.jpg[/img]3]:e[4a }RcOV
'{-{/a R4dN
[img]http://img.eservice-hk.net/hkgalden/images/05281235883370.jpg[/img]*Y"W8@9@R p

L*e8?r^ 下面係妹妹仔係2008-02-28 04:41pm既新blog
1U#[,?!j#S5w9k 衰左`琴日衰K`俾人捉左去E院`
"LO]_Ut6|!O9h{ 去E院又要搜身`又要驗尿`勁Q多野攪囉`=[]=
d1^,v-z]V/m}^ 跟住攪到唔知幾點上左龜局`又要打指毛`又要影相`又要落口供` n } [1H/i
有5條女(+埋我`)俾人啲左入臭格`-[]-D飯幾好味` Qac?P
跟住又要車我地番屋企搜屋`搜完又要番龜局`$500保釋走得`凌晨3點幾4點` Ym {)Zw
今日無出街`個門鐘不停響`我呀媽個電話都係`小`
4pa?,a&ueNB 我電話俾人收撚左呀`.\/.唔好打俾我`/[]\
u/u9~7`+A 唉`/-\校長叫我地星期一唔好番學住WO`睇下點WO`O^O;; 'cF&E{J:{7B/r)o?{
我想番呀`如果唔係悶死我呀`O[]O
]&X8E*a ]6l5c!y 3月3號出庭`~]妖`真係煩`

漆黑のnbn 發表於 2009-3-4 06:08 PM

[size=4][color=Sienna]坐監咪唔使煩囉[/color][/size] :yy03:

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 06:20 PM

[quote]原帖由 [i]漆黑のnbn[/i] 於 2009-3-4 06:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061305&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9_7Xv%xN-nH9T 坐監咪唔使煩囉 :yy03: [/quote] d&Pf;l6@0i
咁又唔洗坐監咁嚴重既;)
U|v`#|H-C@ y
xk[ o-s!e ab $LUt@0C}'qXg

d!k-HW+k5Y k V.q? .x3f1S9? W"pw;B

R me7Bqp9^V)O
t2b#weZ3|x 唔衰過都唔識死
^6~mEoS IqlRHJp/b
G,~v1j|!T7})Fg2~${K
i,{8|V5O#P1@U!n
j P9?X)X%H2Q/T
I4~wjxAQA

?}/N7^(~'qW/F
AI0} ^ jW&f +D5W&^ic`&x
(?1p]}8g5q1k
u5H)jV u(vQ,Jz
入女童院啦:kicking:

cheery 發表於 2009-3-4 06:21 PM

見唔見到有103個comment:yy17: 2_(aH6i R|3Abrdx+A
9R:f6BT`7f(I"q w#c
就係呢班所謂ge friend撐佢...佢先咁低能N$};U6NIo
眼中的世界與現實不符之害:yy26:

edge0424 發表於 2009-3-4 06:23 PM

時下ge年青人真係睇到其他人:yy34: JbV0J*H
隨便佢啦bqa|4c;[s&jV5k
無得救喇。

terry891089990 發表於 2009-3-4 06:25 PM

咩三三四學制仲教到呢班師兄 師妹噤ge..:o

cheery 發表於 2009-3-4 06:32 PM

PS...個blog右面d 訪客留言先抵死
B'cK)tG#C I-N
_^g1@3_M}v;e [b]l0vefr0my0u 於 2009-03-02 10:07 PM 發表:
.|DGY!w0iX~w 您地日日都系到攻擊佢有咩用呀的想問?;;`6LmN z&^9Q3Ae7La
我吾信無人無做錯過;-]+|;rq'Q*s3I0]){+~K
佢都認左錯啦;;-]_eV yYfS4e
仲要話佢;
*L]$R'| xHQ;P-yg 有冇諗過佢既感受呀!!!;
:v+\L(p+M 您地真系連比佢改既機會都吾比?
qml W7kA t 我地上官點衰;都吾洗比如到垃圾架?;{8[*s"C2A0ndXi
有咩衰野就系到講講`;2m| QxN QY _}k
好既又吾講w0r`;QY*K:Ol2Y)d:z5K g
我吾信我地學校冇好野l0r`;-]
bJ6WIp6_M"U 打出理都系碼佢都肯同人講對吾住;-]7jy mWLFf
佢屋企人都肯原諒佢;C Uu't _z
又真系吾明攻擊佢個班人點解吾肯原諒佢;'
+{_1IX/{#]6m 仲要系到系咁講佢;-]
L:T*Bc2}Em 人誰無錯呀?;-]lj4F[]!O
邊個敢話自己冇錯過?;`_ KQ w,uyS6L
講之前諗下自己啦`[/b]Q4K0Tt#I7bzX w3q

q+T:g P3Q3X*X;S 唔肯原諒佢:yy03: ...佢唔肯認錯就要人原諒:yy33: 1U4@q#?;Ok'y)F
T iod`p;S"TJ:[

8kOr/[aX [url=http://profile.qooza.hk/sANki1314][b]sANki1314[/b][/url] 於 2009-03-02 06:47 PM 發表:&X!Y7^1jFy9B[$M
[size=4][color=#ff00cc]你地D咁既網民係咪痴線嫁?[/color][/size]
oF%cK7Y;]$YB$?'[ [size=4][color=#ff00cc]我地上官係垃!!?諗清楚先好講啦;;[/color][/size].nG-t)[Z1a,^q
[size=4][color=#ff00cc]上官係垃圾既話..就日日都上報啦[/color][/size]
9Cd+y4d.d!V p [size=4][color=#ff00cc]其他學校都有人吸毒嫁啦;你地唔知姐..[/color][/size]
*_&sujH&x @!f [size=4][color=#ff00cc]同埋無搞到咁大件事;[/color][/size]
wcgWx"Vga,JA7N_ [size=4][color=#ff00cc]其實你地D剩係識話人既網民又好得去邊??[/color][/size]
'|6v^RZe({uP [size=4][color=#ff00cc]上官有好既野你地唔知姐;;[/color][/size] bb ~ Q%u5z$j Rg$}
[size=4][color=#ff00cc]你地剩係成日...[/color][/size]
c JSK:U)z1U [size=5][color=#ff0000]報優不報囍[/color][/size]$v!L_'|N_ O
[size=4][color=#99cc99]係錯咁又點?我唔信你地無錯過囉`[/color][/size]u.z8Q t#a
[size=4][color=#99cc99]你地真係好無知;剩係係咁話人`[/color][/size]X S FxC+V O.r
[size=4][color=#99cc99]你地咁鍾意批評既??見人地都仲要踩多2腳`[/color][/size]}I \!w6N)f
[size=4][color=#99cc99]佢係索K咁又點呀??關唔關你地事?[/color][/size]W&@~ o]JF8o+d6]
[size=4][color=#99cc99]佢錯都係關我地學校事姐`;;洗唔洗你地班咁既無知網民咁多dad呀???[/color][/size]
Ja KV&R [size=4][color=#99cc99]上官係咪差都唔洗你地理囉;[/color][/size]8p$gq$K/e(\x
[size=4][color=#99cc99]我地係點都唔關你地事`[/color][/size]Cd I/o(T
[size=4][color=#99cc99]唔該你地唔好咁多野講`係咁話人地`;[/color][/size]!K'W$j(z,?O7}
[size=4][color=#99cc99]掉返轉頭諗吓個個係你既話你會點??[/color][/size]
A4M` l1Kh Q H5C@8O [size=4][color=#99cc99][/color][/size] F#c P9_j|
[size=5][color=#ff0000]明明報緊憂...仲話報「優」不報囍...[/color][/size]呢個連文法都咁....:yy08:
-H!{8[lBq(Y p v4zDEp)G)b!T\-m
{n O/K(Ga-S\(_

Lpz'A7D'L:@*]%s2Da
3~$j!r `(_%U9I y"S 所以咪成日鬧教局...有班咁ge青年...幾好ge hardware/software to be abolish

cymok3782 發表於 2009-3-4 07:20 PM

人情有不教而自善者,有教而終不善者矣,天性,猶命也
5Bk'to~,F5E
Wu}V|8?R8[d 拉又拉過, 關心又關心過, 如果都還繼續食, 咪又佢自生自滅囉. 最多咪15分鐘去一次廁所, 做手術麻醉藥冇效咁姐, 佢自己都唔介意唔緊張.

ngkhsammy 發表於 2009-3-4 07:34 PM

依D細路女....教黎都冇用.
? h ag a 闖大禍都唔知死.....父母都唔知點教.
*_n)tT%Oy(Q] y 可能要到死個一刻先知錯,n/b ] c+UV U3W|~:w

g-^$n,o6u f5XK3VX 可見依家後生仔是非不分, 依個例子只係冰山一角...自以為好醒, 其實害死自己先係豬炳, 死左都唔要可憐.

kaing 發表於 2009-3-4 07:43 PM

哈哈~~其實每個人都有錯既時候...q^rT*d@+v
錯既事..不分大小..都總會令人成長...學會一些東西..
@ e _F6e lee d 都係命運..大家又唔洗罵得咁厲害..
~Sm ik9][1i
LW y%G3K!X P 好多偉大既人以前都做過不小錯事啦..
:o,T,\F]t? 奧巴馬...以前都係吸毒...yR-F7L$l
人唔會永遠都錯既...輕鬆d 啦香港人

kken2006 發表於 2009-3-4 07:47 PM

呢d人囉去打靶啦:nogood: :nogood:

費事高 發表於 2009-3-4 08:00 PM

妹妹仔,你說得...對:fight: ...的確好煩,我提議你不停咁索...咁就永無煩惱,跟手再啪埋藍仔,再食白粉,
a:q9vE3Rja!WI
*@\3v0X pr 再學埋打針...咁先夠型:dev: NkK;tL,[&uL
2uM)r'@6t?I
(不x知所謂的新一代:mad: )

睇我唔到 發表於 2009-3-4 08:02 PM

每個人做錯事都要承擔番自己既責任...
QQq$^%~t|t 希望當佢地(包括佢D"朋友" )  到左要承擔責任既時候,,會有D反省啦...:(

cymok3782 發表於 2009-3-4 08:04 PM

希望佢會變好, 但唔係因為上A1 la

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 08:13 PM

唉~~~完全將呢個世界既是非黑白扭曲哂:crybye:
|@&?Gky g 希望今次佢衰獲甘既:hitwall: 4_&d0^d;[N
等佢知錯

nbn 發表於 2009-3-4 08:15 PM

真係勁呀
3Qv b9Oh'U 我以前返學刀有手提但冇帶過返學
-Q'e-I5X7dX-n#p8Kw 我勁想唔返但刀未試過學校求我唔好返住
!A|@ u_n0r Q4I 而加求你唔好返住仲好似要睇心情
:s zZb0c*NW 仲有咩講
6P'boV c q9Z 個樣又唔係好差要搞成甘W s7u|f9OGt
米陰敬你

ado777 發表於 2009-3-4 08:15 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-4 07:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061357&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4c3Ht [fWr)Q(m
哈哈~~其實每個人都有錯既時候...
:B(_3_tD 錯既事..不分大小..都總會令人成長...學會一些東西..zj%E@3g]9o'H
lee d 都係命運..大家又唔洗罵得咁厲害..
pv!W Z!j2`
U m8T)ht,|;x^7C!C\ 好多偉大既人以前都做過不小錯事啦..
7K%t N/t e~ l/~!c 奧巴馬...以前都係吸毒... hY+]J1sl/w `W
人唔會永遠都錯既.. ... [/quote]
R#e9Z_:H?&G "JW7WD ^hN._y9a
我極之認同呢位朋友仔所言N#s&_M;R
其實人誰無過I,p&|&n$e8Zk&i
就算藝人都會吸毒會出淫照
.dJh3no}J|HH 呢個小妹妹都只係好細個je*i.B&z0W[ p5c-_
比個機會佢啦 iB/i z0fO
總會有一日佢會醒ge
L^+LXk^l9qb(| 命運已經整定左.............

SCM 發表於 2009-3-4 08:48 PM

[quote]原帖由 [i]terry891089990[/i] 於 2009-3-4 06:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061315&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1^a9Vkq-]WII 咩三三四學制仲教到呢班師兄 師妹噤ge..:o [/quote]兩樣野好似冇乜衝突

-仔仔仔- 發表於 2009-3-4 08:48 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-3-4 08:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061380&ptid=199346][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
u|~YAq
Z&D |.F!D{_/Cd4m
6iwQ)ARn 我極之認同呢位朋友仔所言
h.yzT3_Bt 其實人誰無過l-p1}q uv!v'Q
就算藝人都會吸毒會出淫照'TA/M0X\
呢個小妹妹都只係好細個je5QE?s+Pj@)`3Q
比個機會佢啦
BU,T5C6WndEU 總會有一日佢會醒ge
QtBaw'^(| ~-[,y 命運已經整定左............. ... [/quote]n vX fBR+y0F2@'SN
但係佢做錯!i[*K!Zp xH'rU F
所以比人鬧
"?rK9m?({)?6t 呢個都係佢既命運6d&mPsQ,Hf]:v?
就算鬧到幾甘佢都要受fwQD*J Z^2?U#W+X
因為佢做錯k7lu.lCTu
仲有人肯鬧佢都好過無呀
.I,Ml](a Y/_ 無人鬧既話/I| `.t@oS:`G
佢呢世都唔洗旨意醒呀!!!

edge0424 發表於 2009-3-4 09:02 PM

佢地索K確實係唔需要我地呢班網民去理會#a8Z x6f%R
但係我覺得網民有言論自由囉~:yy15: 我係鍾意講啊:yy15:
7wTM$X8Afyj 睇完四川大地震ge新聞我地都會傷感啦|7Hd&L*a%FjQQN
睇完呢單初中生索K我地憤怒都好應該,我地係有感覺ga囉~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.