娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2009-3-4 06:41 PM

自由行又放寬了.......

大家香港人認為點???LxTF o-x h"~
4F!^&rR C:m7c6\!be3H
我極度反對!!!:yy34: mY$P#AM%`c
Z] L$Y#{;S
香港質素下降:,Qnz Y{vb)`

M$UbY'w,wQb3T [color=black]大批中國大陸遊客到來香港及澳門,他們一些生活習慣和當地社會習慣的差異帶來[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%96%87%E5%8C%96%E5%86%B2%E5%87%BB&variant=zh-hk][color=black]文化衝擊[/color][/url][color=black],例如在大街小巷蹲下來、不[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%8E%92%E9%9A%8A&variant=zh-hk][color=black]排隊[/color][/url][color=black]、在非吸煙地區[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%90%B8%E7%85%99&variant=zh-hk][color=black]吸煙[/color][/url][color=black]、亂丟垃圾、隨處[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%90%90%E7%97%B0&variant=zh-hk][color=black]吐痰[/color][/url][color=black]和在[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E4%BA%A4%E9%80%9A%E5%B7%A5%E5%85%B7&variant=zh-hk][color=black]交通工具[/color][/url][color=black]內高聲談笑和在公共場所高聲講[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%89%8B%E6%8F%90%E9%9B%BB%E8%A9%B1&variant=zh-hk][color=black]手提電話[/color][/url][color=black]。更有少數找快錢之徒,藉[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E8%87%AA%E7%94%B1%E8%A1%8C&variant=zh-hk][color=black]自由行[/color][/url][color=black]/[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%80%8B%E4%BA%BA%E9%81%8A&variant=zh-hk][color=black]個人遊[/color][/url][color=black]之名來香港犯案,例如綁劫及[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%BC%B7%E5%A7%A6&variant=zh-hk][color=black]強姦[/color][/url][color=black]行山人士、打劫通宵[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%B0%8F%E5%B7%B4&variant=zh-hk][color=black]小巴[/color][/url][color=black]、當[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%89%92%E6%89%8B&variant=zh-hk][color=black]扒手[/color][/url][color=black]、當[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%A8%BC%E5%A6%93&variant=zh-hk][color=black]娼妓[/color][/url][color=black]、騙[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%89%8B%E6%8F%90%E9%9B%BB%E8%A9%B1&variant=zh-hk][color=black]手提電話[/color][/url][color=black]、假扮[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E4%B9%9E%E4%B8%90&variant=zh-hk][color=black]乞丐[/color][/url][color=black]行乞、假扮[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%83%A7%E4%BE%A3&variant=zh-hk][color=black]僧侶[/color][/url][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%8C%96%E7%B7%A3&action=edit&redlink=1][color=black]化緣[/color][/url][color=black]等,。不過個人游旅客來港澳犯罪率很低。[/color]
_Pd FSOQJ [color=black][/color]
bF$k \ `G/F [color=black]很多[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%85%A7%E5%9C%B0&variant=zh-hk][color=black]內地[/color][/url][color=black]孕婦藉[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E8%87%AA%E7%94%B1%E8%A1%8C&variant=zh-hk][color=black]自由行[/color][/url][color=black]/[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%80%8B%E4%BA%BA%E9%81%8A&variant=zh-hk][color=black]個人遊[/color][/url][color=black]之名來香港產子但又拖欠住院費,一走了之,由[/color][url=http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%B4%8D%E7%A8%85%E4%BA%BA&action=edit&redlink=1][color=black]香港納稅人[/color][/url][color=black]負責。[/color]
t+tUo)F(r%A"i.\ 0F:qH4F MQ rPQ
另外d大陸雞打完齌唔要和尚...明明成日黎但又話香港冇咩好玩- -

睇我唔到 發表於 2009-3-4 08:13 PM

自從簽左紙要回歸個一刻開始...
Dqt3`$VT 香港人就要預左 "必須接納" 中國內地一切文化上既差異:x-[0r2p*V TH-`+P.i'[y
走唔甩架啦:haha:

benny1219 發表於 2009-3-4 08:54 PM

我不太同意cheery的說法
%J;sS:m4Z}q&j-F 3l?:`} ?-r G5b
香港經濟巳無實業可言 旅遊業將會是香港未來其中一個重要支柱
%\pI$]@*Giv*A m'p 如果有留意旅發局數據 歐美日等遊客近年少左來香港玩 旅發局巳投放了不少宣傳活動 成效看來不太可行  可能香港巳不能再吸引他們吧 相反愈來愈依賴中國遊客 無左內地同胞香港仲可以用什麼東西生存  IoU!R n[+ygZ
? ZS g,~1?rc
物流業巳給蛇口那邊搶了不少貨 未來物流業還可否支撐本港經濟巳成問題了但可以看見香港巳無優勢可言] h"t;f9@m\
金融推行無紙行及電腦化 幾十億的交易十個人都不用可以解決 養活不了多少人 且金融業都係要睇美國佬架啦香港
{-m!a${ H'U7w0i
(k&D`W wAF } 香港仲有咩可以看到有前景呢   rf M1u pv
西九?  .?B9L+W5]"o4WK[?
數碼港的高科技??好似變成豪宅居多4u&Z3m|a.K'o
高增值工業???在香港那裏呢 可以介紹一下嗎:yy25:
M*ze!SU:CO 發展教育樞??香港的大學有吸引歐美日人來讀的理由嗎  頂多吸引內地生

pcm12345 發表於 2009-3-4 09:33 PM

香港已經由一個國際大城市降級為中國的其中一個中級城市...........:yy30:

chung11 發表於 2009-3-4 11:14 PM

唉 !! 香港在他們眼中已沒有什麼特別了 !!

cheery 發表於 2009-3-5 12:32 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-3-4 08:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061413&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\W0@,y&ql} b 我不太同意cheery的說法p3Nc(uXWi%A

6_ RK,v7X? E5m` 香港經濟巳無實業可言 旅遊業將會是香港未來其中一個重要支柱 W7u0b7E{&a2|CIp
如果有留意旅發局數據 歐美日等遊客近年少左來香港玩 旅發局巳投放了不少宣傳活動 成效看來不太可行  可能香港巳不能再吸引他 ... [/quote]5Ft(VttK6A8X
Ji&X&V`!F n%o5xs
P%f5yiq.]6` j A
[url=http://zh.wikipedia.org/wiki/2005%E5%B9%B4][color=black]2005年[/color][/url][color=black]個人遊確實為[/color][url=http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF][color=black]香港[/color][/url][color=black]帶來達一百九十億港元收益。[/color]
e-ENm q qM d 但一百九十億港元對[url=http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF][color=black]香港[/color][/url]而然不算高收入Y2B o'|2@)|)n|3PU
[V;IBe@1x
我講過d內地人明明成日黎但又話香港冇咩好玩5` HuXA*n/k&a
呢d內地人就係因為去得多...越去越冇味
5UoD Y3H'v 你認為內地自由行長久嗎??
T~N!YD
7PUs\ l Zm(v
$v/YZ y#r6K0N2R? 反觀[url=http://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%A6%99%E6%B8%AF][color=black]香港[/color][/url]...質素下降差過97前*@L*_7bDcB2\'T%[
旅遊業將會是香港未來其中一個重要支柱
_6rA?|kuoV 但香港質素下降...有助旅遊業成為重要支柱???

Erocky 發表於 2009-3-5 01:32 AM

係啦,香港宜家好似越黎越被「邊緣化」,
7W2s'J0m#T9veY 面對著「競爭力越黎越差」、「風氣同質素越黎越差」既香港,ZOY-?VOK L
呢個的確係事實...... L/X$VR7L#KNc
;C;x1YO ^ Q A{ c/H%`/t
我同意樓上所講,
I+w G+H1TZ 香港彷彿已由「一個國際大城市降級為中國的其中一個中級城市」,
`-M"\,fK 作為香港人,我都不禁有d慨嘆...... aWt CX P!vo
97之前,果時可能自己仲細,0L0{]5X%L#Y I
真係無諗過十年後香港會退步至今......
S_cW0y*zc]
4h/G ?ns j 其實我都開始有d覺得自己係「港燦」......d0e GAPv6A Y#a-E$q_
4^+m{BjX WX~7f?
可是,我眼見宜家有d香港人仲以為自己高高在上,
ttvp.h!g'd?5|'S[ 面對著祖國既同袍都仍然係不可一世咁睇唔人地......B p\Pa
v A GbDd'D
大佬呀,宜家到底係邊個關照邊個、邊一方靠著邊一方、!|#~s7zo
自己係莊係閒呢?
!T(G8_m%v
d"q/oThPZ fBS 我唔係話要「唱衰香港」、或者崇拜親國,p"X.f%A+SreR
只係我覺得,以上呢仲心態,某些香港人真係要改下~:o

man2 發表於 2009-3-5 02:28 AM

我明白馬死落地行的道理...
+z.cpI3Zn(M 呢刻...無左國內同胞...我地無希望..
9E+`1V~#\ 但呢個希望...係咪真係我地最想發生???'E pOw+G{`D
uZ4p6lrh~GW2tk5h
香港人質素下降...呢d真係"錢"可以解決到既問題嗎???
,u{"d!vm:P
5P3ibnnd.A/`o 我覺得我地係要參考大陸(如上海)
b:~1p Nv 佢地發展既模式...6b9M D+vb
而唔係就咁引人黎玩搵錢囉...

cheery 發表於 2009-3-5 02:56 AM

[quote]原帖由 [i]Erocky[/i] 於 2009-3-5 01:32 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061951&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9L0^ IWc:A.Ie 係啦,香港宜家好似越黎越被「邊緣化」,
*^ l0w2C fq{!gc 面對著「競爭力越黎越差」、「風氣同質素越黎越差」既香港,
E x5a JC` 呢個的確係事實......x&M Qs1W*@&u
8o l/d7F+P5`7dF
我同意樓上所講,
~i2`L{Ci_v2S\ 香港彷彿已由「一個國際大城市降級為中國的其中一個中級城市」,
7Q{waO5vXb7i(o%q 作為香港人,我都 ... [/quote]v xzAZLV'j V

1jym2_'nD0}7m)KR @ 其實你知唔知到香港對中國ge重要性係邊
oc [-CV E"iN J9hu3dQlSy
中國e+ ge問題係如何進一步融合國際...達至雙winS![6@,Ml6I*q'U
但始終需要長期ge磨合及協商
b s B l-gI/x /uO)bx&ON$D
香港就係果塊踏腳石...香港有一定水平保證
6w2P8_.p\oU 宜家,仍然好多人才輸出好多時國際係睇你made in china定made in hong kong
r7K1]%b!b Wk
6w?.`B1WV TrQ 冇錯...中國對香港有推動作用,,,,香港對中國而言亦有其力...並非一面倒
o"|b;`7d 但部分香港人就開始動搖...忘記手上仍有ge優勢,打定輸數...
2B"as/J N;R"mv$ii ]2@
/pX g!O#j t [ 係莊係閒,就要靠大家自強!!!

d228216 發表於 2009-3-5 11:57 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-3-4 08:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061413&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
P6f-`@B Sl5t \ 我不太同意cheery的說法
;o@"F^"^'x F7I o @)AtP#H
香港經濟巳無實業可言 旅遊業將會是香港未來其中一個重要支柱 2])T!MI Ja d
如果有留意旅發局數據 歐美日等遊客近年少左來香港玩 旅發局巳投放了不少宣傳活動 成效看來不太可行  可能香港巳不能再吸引他 ... [/quote]W;j1z*w{.L+tC
FGc3D9e&UA$\4s
旅遊業從來唔係咩支柱, 你睇得宣傳片太多了.
g9i leI0r#{ 香港GDP 有成17000億, 旅遊收入只佔700億, 4%都唔夠, 自由行就200億唔夠, 1%左右.d|[ P9P_Z\!N/X
四大支柱係 金融,物流,專業服務,同地產.

vv1668vv 發表於 2009-3-5 12:02 PM

[size=5][color=red]活化香港計划,帶領香港走向文明!  LL#Es)gp;R0I
爭做文明子弟,歡迎大家踴躍參加。[/color][/size]~hsgn'\0RW
[size=5][color=red][/color][/size]
%O2X%Q6_4K;qVORX [size=5][color=red][/color][/size] ,y_(B8X6E(X
[size=5][color=red][/color][/size] (~9qH[;apB-?
[size=5][color=red][/color][/size] O.G)U)Oak?? gy h!~
[size=5][color=red][/color][/size]
c&GdnM)A7V6_P$L [size=5][color=red][/color][/size]
w)A^]^!EM)x [size=5][color=red]
7ME/`d$aj ?l$T~8|R$i1l's
[/color][/size] Vk"h c0x3q'O*a
日日回到未來。。。
J$gXl {)E QN 日日都可以真正感受到 100年前香港系點樣。4g!N+DWg N1HeS7@
好有何里玉 feel....&n(u rVKx,y0xi
真系開心都梨唔切。。。:yy27: :yy27: :yy27:

角都 發表於 2009-3-5 12:35 PM

到時向西村個d係香港開分店
#ue)?0O;C/Dj 治安變成深圳禁差,通地垃圾
3J$gq @'zR 迫爆香港d醫院,個個落嚟生
a7C(w5lyz+j 打劫,行乞,詐騙.......(BF%Nl1o4` ?-M
無眼睇:giveup:

vv1668vv 發表於 2009-3-5 12:42 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-3-5 12:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3062229&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]th[ XFE&o;?]6G
到時向西村個d係香港開分店[JLla1Lm De
治安變成深圳禁差,通地垃圾
b)w&X4R f ? 迫爆香港d醫院,個個落嚟生:Z/CwS ?p:MA
打劫,行乞,詐騙.......
6y(N3{Jx)f 無眼睇:giveup: [/quote]
l3k6BH|-kW)L$o o9h/g9Y]1a

8dLEI.xQ
VzSFN-YP
,Bm1_DwcA7q4|!J )kp[:`L*g+}.? |'K"}

"_H tH!~5XT (O)G_W+k
[font=新細明體]你嘯光 琴日 啪曬心口:yy26: [/font]
Q/Q%c/j;[6T%j
Csw0D1Un [font=新細明體]唉!條粉腸食得好住得好,高床軟枕 , 點駛接觸 果[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]野先得賈。。:yy32: [/font]

PKTung2 發表於 2009-3-5 12:50 PM

每次香港經濟上遇到難關!e9h@,sG~4{y\m
FR'K"z~VT
凸手就會北上行乞

shehboy 發表於 2009-3-6 10:04 PM

[quote]原帖由 [i]PKTung2[/i] 於 2009-3-5 12:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3062237&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5s\CU'k+Ib'Eb Y 每次香港經濟上遇到難關"` ~?q]'\'^y

*B HL2M1Uj9W 凸手就會北上行乞 [/quote]0Y`'s)|5w%[8g
x1d`R LL
唔係, 係每次香港遇到難關, 凸手就會北上行乞!
2I4i)xw/J3r2c+z 沙士無口罩, 都係搵亞爺罩.Bim@7m7t%])?h

1[B[;@Dds0^t+`-{0Y 07年亞爺應承開港股直通車, 結果....  真係講古.
7`S)Tmz$M
.t?B5p{6N 唔駛幾耐, 十年八年後, 會多左幾百萬响香港出世有身份證既大陸人, 只要大陸有乜事, 佢地全部都可以落黎, 無得拒絕... 到時, 凸手? 關人啦, 佢一早話左退休後會去英國生活. 明未? :giveup:

蕃薯 發表於 2009-3-9 11:49 AM

我只係覺得樓主不停講中國遊客黎香港做好多唔好o既事,我自己都認識好多中國網友,一d都唔覺得係o甘樣,如果你要講,我都見到好多香港人去深圳玩o既時候打交搞事睇唔起人,每個地方都有好同唔好
|\*PP1T|1ac 如果你認為自由行令你o甘唔舒服,o甘你咪留係屋企o羅,希望樓主要尊重o下人地,人地先會尊重你

鼻涕男 發表於 2009-3-9 01:14 PM

[size=6]拒絕自由行、趕走大6狗  :yy34:[/size]

kuru 發表於 2009-4-1 03:30 AM

我好反對, 成都都send d 賊黎香港, 真係好驚治安越黎越差

cheery 發表於 2009-4-8 02:19 AM

[quote]原帖由 [i]蕃薯[/i] 於 2009-3-9 11:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3067002&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Wa'f6D*F(Xu3w9w 我只係覺得樓主不停講中國遊客黎香港做好多唔好o既事,我自己都認識好多中國網友,一d都唔覺得係o甘樣,如果你要講,我都見到好多香港人去深圳玩o既時候打交搞事睇唔起人,每個地方都有好同唔好
\_$m\x 如果你認為自由行令你o甘 ... [/quote]
V5h*k5UxH RfeY &W:]B4Z0^?
一部分啦...起碼我唔會睇唔起任何人...呢個係我宗旨
S5c-\;hJ*Gu
/_/V*I,qXk&~$C 但事實係大陸仔唔尊重香港地方...一面黎一面比一面踩...

威水哥 發表於 2009-4-13 08:43 PM

[quote]原帖由 [i]chung11[/i] 於 2009-3-4 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3061596&ptid=199348][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-V Cf/Q{ VWR0X
唉 !! 香港在他們眼中已沒有什麼特別了 !! [/quote]` ws+P w2T ?$C
多個迪十尼,分別大好多架^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.