娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nico1982 發表於 2009-3-6 10:49 AM

稻香食一蚊一隻雞...計法

假設隻雞原價 $100,要收番加一,即是 $10,再加 $1 (雞價) = $11.00
@6dq ~3\Y@NT 薑蓉:$40.00 碟,加一 $4.00 = $44.00
'xI y/P [!R4\g$z
Q+vva |ovH#{ 結果一碟一蚊雞:$44 + $11 = $55

tung1688 發表於 2009-3-6 11:01 AM

你點知佢咁計法既:confused: 你(奶)咗野:confused: 我仲諗住去食tim:redface:

托迪仔T 發表於 2009-3-6 11:08 AM

依個帖係膠登見過1^s M9? BpE#e
都唔知係唔係流既...定樓主親身試過?:confused:

PKTung2 發表於 2009-3-6 02:26 PM

肯定好收 $40碟薑蓉8l*f)J%j1M3@Uy

'U%?9u _Q 唔好亂 up :nogood:

1688dickson 發表於 2009-3-6 02:52 PM

唔係嗎=_=?
uFMKh*_$T V?R[ 禁計法搵鬼去食咩

benny1219 發表於 2009-3-6 03:04 PM

我未去過稻香幫襯一蚊一隻雞  也不知樓主所說的事是真是假
'y v%kg;^ uF h;mm%{lx8K f
M^*N5v-a"d\H/D$Y4dg+s
但講真邊有咁著數 好多優惠都係附帶一些條件 所以見怪不怪3]}cd:_[+Qr3sm
商家說不計成本 有誰會信 我第一個巳不信

easy_man 發表於 2009-3-6 06:29 PM

尋晚係newsgroup 我都見過呢個講法,(_*j|cjK;C,ZL
但係有人證明左呢個講法係錯的,
2Yl@q lA+J 皆因有人post 左張單上去. B0? h(?4H&E!x
8^*Q4uC7VH3c;z
[attach]1348628[/attach]

nbn 發表於 2009-3-6 06:40 PM

[quote]原帖由 [i]easy_man[/i] 於 2009-3-6 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3063536&ptid=199422][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|6c&xOpDWB
尋晚係newsgroup 我都見過呢個講法,
OI:?G0X!\xi 但係有人證明左呢個講法係錯的,
4NJZ+iNU 皆因有人post 左張單上去..X3r^.F sb Fu
UM$}+Pu%ZZ
1348628 [/quote]dk7w&|/J/JW
想厄人唔好去z l?,Ww5J
甘就冇人同自已爭食1蚊雞:dev:

benny1219 發表於 2009-3-6 07:59 PM

[quote]原帖由 [i]easy_man[/i] 於 2009-3-6 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3063536&ptid=199422][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/B2y,_,sdM]
尋晚係newsgroup 我都見過呢個講法,
f5sW)WOU L 但係有人證明左呢個講法係錯的,
Nb2O;f)l ca&Z 皆因有人post 左張單上去.iT4ABy%M/a | G9JIV

$c:s5y}9|%V"M/r|N 1348628 [/quote]
E8I`:s I&^?%H 但係有冇話要食滿幾多錢先可享用哩個優惠呢

業仔 發表於 2009-3-8 01:56 PM

$40.00 一碟薑蓉~真定假~!??

A87034 發表於 2009-3-10 12:44 PM

嘩..唔係呀 咁貴:nogood:

PKTung2 發表於 2009-3-12 12:22 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-3-6 07:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3063578&ptid=199422][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'E.Q1Mt M K Y6@

D3meQT7Iy 但係有冇話要食滿幾多錢先可享用哩個優惠呢 [/quote]
7K0^6WF8Lun0e{
1gG?8l oy0{ 無任何限制
-GN%c\ND&A$J
.g `qe&nl^ 任食 $1  或 $0.5  雞,dg@J+\Q@7i
W-C-gu0{
今晚試了,仲講明叫幾多都有,唔使預留,不過都係食了 1 隻夠皮 :)

benny1219 發表於 2009-3-13 04:28 PM

[quote]原帖由 [i]PKTung2[/i] 於 2009-3-12 12:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3069741&ptid=199422][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
z3bJ.f.i8f u1] A,T9~g xk

!S)q0@e#E5O 無任何限制
^,bhQXg6u
mp5\HG-t.i"Z'a/|&Q 任食 $1  或 $0.5  雞
| ]uvJE.K A#P
f|%wdoN&~Lw 今晚試了,仲講明叫幾多都有,唔使預留,不過都係食了 1 隻夠皮 :) [/quote]4y;h&jf$] f
隻雞大唔大隻呢

PKTung2 發表於 2009-3-17 04:44 PM

都唔細 :win: :win: 味道 OK 啦 ~J8Hj5^ }PX/z
t/?"Z rIzLJ
$1 就超晒水準 :clap: :clap: -Dn saB
3KJZ#RV%j7Q
*借圖*

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.