金融海嘯,友誠同世紀執笠
樓上舖老字號,今日執咗:yy28: E ui5D'IbD0fU2fg
隔離av台睇到, 真定假:yy14: [size=5]真係可惜,以後買平相機又少一度地方 :yy29:[/size] 我覺得佢地似賣音響多DG6e;i6@)@c#Y
見到有相機賣都冇諗住去睇:haha: 得果十拎年 都叫老字號嗎:yy28: 十幾年前好風光o架:photo:
高級音響、影視器材、MD、HiFI、顯象管電視(果時未有plasma同LCD)最新最齊,;u m_*{F#pV(h+C
可謂發燒友必到聖地:agree:
7NR;e{/cT
早幾年開始行貨打冧水貨,風光已經不再,H}D)S3dN v7L`
加上呢次金融海嘯,一早估到呢幾間捱唔到好耐:crybye:
頁:
[1]