自創的愛情故事大綱
話說 , 幾個大學生去古堡/古屋玩 , 點知返來後其中一個女生 , 開始變得怪怪的 , 同時佢又同其中一個男仔開始了感情 , 之後個女仔越來越怪 , 在偶然之時一下遇到一名道士/高僧/牧師 , 話個女仔係比鬼上身 , 結果班友夾埋個道士/高僧/牧師 , 幫個女仔驅魔 .$eK)]!c"V?#n*{
但驅完魔後 , 女仔竟然變得唔鐘意個男仔 , 點解??? [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-3-8 01:47 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3065482&ptid=199519][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]XcS;|,m&gp
話說 , 幾個大學生去古堡/古屋玩 , 點知返來後其中一個女生 , 開始變得怪怪的 , 同時佢又同其中一個男仔開始了感情 , 之後個女仔越來越怪 , 在偶然之時一下遇到一名道士/高僧/牧師 , 話個女仔係比鬼上身 , 結果班友 ... [/quote]
4y6VG|$n-z9J
個女仔後來去外國讀書,個男仔同個女仔嘅關係終於結束U9D~2Jt
兩年後,個男仔係一間公司工作,發現原來個女仔返返黎並同一間公司
個男仔同個女仔嘅關係雖然結束,但個男仔始終有感情,決心追回女仔7E:PL.Hlys\
終於成功,一段相處下,發現個女仔已經不是當初的感覺
與此同時,他發現家中怪事屢現,神經變得失調,並同個女仔訴其事$k_5?7oD9@k
個女仔話可能兩年前你同附我身嘅女鬼有一段情,可能女鬼作怪,
個女仔俾佢振定劑服用,希望佢可以穩定情緒