有冇人知呢套咩戲黎
有冇人知呢套咩戲黎td9\E:oy T頭把聲係曾志偉
頭先見到好似有陳亦迅:wI`]9A
頭先《 影 . 話 . 百 年 》入面播TPXI ^%L(t
但上網睇居然咩版權:yy11: t6v3S;rdUzW
有冇人有睇到《 影 . 話 . 百 年 》知 都唔知你講咩野vI'[,}H}4V%HO
咁Q多頭先 [quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-14 12:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3071982&ptid=199801][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]S/{"^Va;}Y^1_
都唔知你講咩野*h8wV+fX'Z6c
咁Q多頭先 [/quote]