大家今日有無睇新(3月22日)
今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)'` \1F2D)|D但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)
1{i @tm v
有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你
tuk)aw/on'Y@6L
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話,但大概意思佢係咁講)A2duj(v;f'|~ A
加重稅...就可以[color=red]強逼[/color]我地呢一班煙民戒,我真係要講句:我燒你數簿
g,Ra Rn-S5Q
我老豆老母都無試過要[color=red]強逼[/color]我戒煙,你條雜種...憑咩要強逼我地呢班煙民?h0Lh:pvS
E ddz&|W
政府可以賣煙,咁就表代煙仔係合法化,我地戒唔戒煙,關你x事呀!/L.\w1K C%@[g
你咁x巴閉,一係就強逼政府立例,將煙仔毒品化,禁止出售z!T+gB{L5k N(I `
P&HgGs f:o$wNP
講到吸煙人士好似食白粉咁...簡直狗口長不出象牙
&Y)W{i#t9x
正一讀屎片,強逼煙民戒煙...你知唔知強逼呢兩個字係點解呀?
食白粉被捉到,o的入喜靈洲戒毒...呢一類就係為之...強逼戒毒