娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2009-3-23 12:43 AM

大家今日有無睇新(3月22日)

今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)'` \1F2D)|D

&X:J W]$Sxh 但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)
9pH/`QL#`XCJ%@"yD 1{i @tm v
有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你
U*t4V8~d/h0V}]_ tuk)aw/on'Y@6L
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話,但大概意思佢係咁講)A2duj(v;f'|~ A

O.]0b$c3rZ 加重稅...就可以[color=red]強逼[/color]我地呢一班煙民戒,我真係要講句:我燒你數簿
K9T{&XGFo[D g,Ra Rn-S5Q
我老豆老母都無試過要[color=red]強逼[/color]我戒煙,你條雜種...憑咩要強逼我地呢班煙民?h0L h:pvS
E ddz&| W
政府可以賣煙,咁就表代煙仔係合法化,我地戒唔戒煙,關你x事呀!/L.\w1K C%@[g

Up3] w6po8^T 你咁x巴閉,一係就強逼政府立例,將煙仔毒品化,禁止出售z!T+gB{L5k N(I `
P&HgGs f:o$wNP
講到吸煙人士好似食白粉咁...簡直狗口長不出象牙
!V;Px$N/? &Y)W{i#t9x
正一讀屎片,強逼煙民戒煙...你知唔知強逼呢兩個字係點解呀?
7d$b0p)Ty
,q4MO}Y"o1j4Z 食白粉被捉到,o的入喜靈洲戒毒...呢一類就係為之...強逼戒毒f.Mj W#`;U.P$g V

(l0y[+z*z4P.nU O ] 煙仔又唔係犯法,強逼我地戒煙...你食能屎啦:gun:
,BA8e9U"f*d ,YjX"MqV$X~F^
你又唔去強逼一下,佢人唔好楂車,楂車都好多廢氣架:gun:
?h.x*e(kr [)|{0?5qj
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 12:45 AM 編輯 [/i]]

edge0424 發表於 2009-3-23 01:04 AM

小弟十分討厭其他人食煙~
k#D5_#b W 但我都識尊重人ge決定~Gs'B k[^N
睇到個佢係電視裡面的確有小小不知所謂..!?jh nIokL+ge
無計~依家香港人ge質素真係愈黎愈低~~
)@hT5y[
'CUUr/T2[pC%v 但我都係善意咁勸你一句~"食少支煙啦"

-仔仔仔- 發表於 2009-3-23 01:50 AM

可能對吸煙人士黎講"強迫"就唔係咁好聽啦 kd+Ay7hH8D] G
咁會唔會"鼓勵"聽好d呢;) qv%f!S9wIMZ)T
其實你又唔洗太嬲既
M4b!v p^ 我估佢都未必係你所講既意思
(c#u5mY5D0~V!S/A 聽完咪算囉:P
K(R)W]E"CE (我唔吸煙的)

pcm12345 發表於 2009-3-23 01:57 AM

成日見到D煙民去到邊食到邊 yQx$UB,nCw
人多地方又食,人少地方又食
IUR] l2r D二手煙亂咁噴 O\7zf$^O
唔食都攞住支煙週街走GwL6Z^,P%p8\no
一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶........... \&y Bvku

*vl/wI#`J!bX d 既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買HP#c!G)S
示威黎做咩???"e%cEA s&QZ
鬼唔望加夠2倍稅,等你班友食丫嗱

whalvinko 發表於 2009-3-23 01:59 AM

其實我唔係好明
qD2E wOp Z7U.l$m 食煙點解要噴番d"有害既氣出黎"l?[+R6r5d:k.V1u
你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused: 3NM"V:wu*vM%l
(最多話係某個地方會排番出黎   不過   個個係某個地方):secret: :B!F wn1]-}'w+jp2`
基本上   我支持全港禁煙:dev:

【中發白】 發表於 2009-3-23 02:17 AM

[quote]原帖由 [i]whalvinko[/i] 於 2009-3-23 01:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082609&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Cl Y0YrX 其實我唔係好明
BH$Tb&Z"`-M!C 食煙點解要噴番d"有害既氣出黎"
3x~!KL9wX.lA 你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused:
2K7Ir6W%o]+z%B (最多話係某個地方會排番出黎   不過   個個係某個地方):secret: #Sw}7u|3b
基本上   我支持全港禁煙:dev: ... [/quote]
Cm+G:F,zV5d P ,y"V5ri9e+N V
9唔搭8:sleep: 捉字蚤:nogood:

費事高 發表於 2009-3-23 02:20 AM

[quote]原帖由 [i]pcm12345[/i] 於 2009-3-23 01:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082603&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3W qUZk!O5J
成日見到D煙民去到邊食到邊
8Z}^v)s,QL 人多地方又食,人少地方又食
/^ OF?"W-nK.L D二手煙亂咁噴|CP/k*z;a
唔食都攞住支煙週街走GE6h ](Y4w*T ]1uZ9JM
一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶...........X*~ D+T?

)| M!Dz9V3X \ 既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買6x$P&[-C z0l n0T
示威黎做咩???
8S&xC*^x;Fb 鬼唔望加 ... [/quote]
9@!Ky M _ e LGM
,q|@,RSg3lR*q4Q!Nb
:C2m7o VJd.j 每處地方都話禁煙,只能街上或家裡食煙/X+~8@W%v,ZkC\
(你又唔好講埋:叫我留係屋企唔好出街呢類廢話)-s.ZO-e#\
出到街...餐廰每毅也不能吸煙,只能在街上煲夠本,才可繼續活動
,pG;|kWf 本人以前係街上,也有食煙,但就絕對無現在食得咁密,;m-?X#a6jA?
如果真係覺得吸煙人士咁洪水猛獸,我也支持立例當毒品處理,
:nA3g~3Nq 現在唔湯唔水,可以售買,但又講到好似毒品咁危害生命,咁即係算點?To"J&Z#^0Ye0~(FOf
飲酒夠危害生命啦,酒後駕使也可能危害別人生命
6A Ne#JJ?4j6XG 講到咁偉大...點解酒類飲品又唔加重稅?
$Ud*H Nt"M 原因咪就係班狗官喜歡飲酒...P.a U } Qk
只準高官飲酒?不準百姓點煙?
H${*rRs#]r 但政府能夠出售煙仔,能夠出售...咁即係唔犯法啦,
k%P"O1kag|m&f 咁點解又要歧視我地呢班煙民呢?4am9\8~`%y%X

E+M[oj 此外...你唔食煙,真係可以講風涼話,加夠2倍,
B"^4x+c%M*H'w;s 希望政府再亂加其它稅項的時候,唔會燒到你個疊!
UA&fa#KKwX QNK YuE1RG
凸.凸:gun:
l f,|7b0G{ b}T alE^"z#E
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 02:45 AM 編輯 [/i]]

【中發白】 發表於 2009-3-23 02:28 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-3-23 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082402&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'BD'}A@.z5b$W0I
今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)
4t8k5VIx:e Dx:H 5hv4dr!]x!WYvRQ
但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)Cc x[ r9c7nW
*E2XeI:LB2I
有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你B7Ng(c+RT

x}i6ST0y/M 但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話, ... [/quote]
9@L_C Mt$g r 我都好明你感受,因為我都係19年煙民:)
/|ul u p 不過我覺得加重稅真係可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙:)
/@I9jT M$ps:|'v $39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)u7?z9j_&S;M5A
我地為下一代d青年人著想下啦:) :)

費事高 發表於 2009-3-23 02:53 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 02:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082692&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]PC[F*g

CCL)y/LU:@ B Z \/OV 我都好明你感受,因為我都係19年煙民:)
I3]6T8t:V\ ? 不過我覺得加重稅真係[color=Red]可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙[/color]:) S,m Y\e0w'P:m
$39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)
$l-Uj2HNmJh#{ 我地為下一代d青年人著想下啦:) ... [/quote]
Vx`O%WQ'X'T%E
3O A%X[g5av7R 呢一點...我也一半同意你既講法,原因...15歲以下既小朋友如果唔夠錢買,Mf]]*BN&slB

;no,K a1Px 都可以幾條友一齊夾錢買,每人只需夾幾蚊就可以買到一包,
2WP3O]hp0s8W
4Ux+mM#\ 說實話...成年人也未必能夠每日負擔一包或以上既港煙,^Ez-{'B$U
!x9v2y-x#^0y-B/r
基層煙民只能糊口,係班狗官食米唔知價,7euf~/`SX _.P

1p,\W3VH7]5D%c 總括一句:食了幾十年煙的煙市,要佢戒煙...一定會有難度,除非立例當白粉處理,
j MOkX*OR
8p&^ hx)c8`N6s)} 否則...大部份人一樣會照食,戒煙呢句說話,非煙民那會知道如何辛苦?
}Eetf:G'B
l@'g9[P)D 就正如我唔食白粉,要我同食白粉既人講一句...戒咗去啦,$W9E p5e*F }$c'y
h%\e@ H? W
講就好簡單,因為...我地唔食白粉,所以又點會知道人地會點樣辛苦呢!

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:17 AM

都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:)
;e4T(j#YX9E2Cg;y$x+K.pD!G 你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha:
.z?y\D d4C $39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:(
b1vRi;o/{ 可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o

費事高 發表於 2009-3-23 03:35 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:17 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082775&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8^$lq+ddN9m5E l 都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:) )iaI_8hyMjS2K8r;M
你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha:
%O{0qrc nc'v} $39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:( 8E-l7|j(\3vf
可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o ... [/quote]
d"~.QW`W *e4e@ f`4i J
老實講...我搵錢不多,我也沒有能力負擔港煙,我亦多年沒有食過港煙了,8d~zG5k'[

)}4y J9l+_ 實則...如何重稅,也對我沒相干,A,]O}T~T\~

[/w4V"oqs(w T 我只係睇唔過眼,點解一眾高官及非煙民,會視我們如洪水猛獸般看代呢?
/P@s-}:t.o 6{w(d0ad\
公平一點講句,如果煙仔並非遺法物品,你政府又何必要趕盡殺絕我地呢?
hh#Lvv 7z9SxRYu
香港市民已經算守法,從禁煙的第一天起,絕少新聞會提及:某煙民在禁煙立例後,#D O#MI!^aA

ris#n7r wF|5_v+E} 一樣如常在餐廰非法吸煙...呢類新聞!3~^SJ y1sm/|f
XzA*c7^[ E+T
香港政府上得床來掀被蓋,越來越過份.....A9N)mts3v)R#p

4`*\/@(O e 其次...一眾狗官只當香港係遊樂場...選擇性立法加稅,
L4y.Xg!E;K5Fp/P/I3J
L*]MR1A:~7h`*]'R$I 自己鍾意飲紅酒,就將紅酒減稅...只為一己私慾&t+sg!EnV

}pP'^? 我到依家亦想唔明白,煙與酒也是傷身之物,u8Z.azwTU V8C'Y
hl~x*t!Y,l
何解偏要選擇性加稅?W [4kd g p#]'E8rB

9kd.S&}X9Lm7ic 難道酒後撞死人會危險過吸煙...!Sfnu:^cC
4I%q%ag^
如果政府可以解釋到比我知,我話知佢加200%稅啦
C:ja MCq-Bp .h*P'V.F^a t,y
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 03:40 AM 編輯 [/i]]

kaing 發表於 2009-3-23 03:36 AM

其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
%ues#R ~E4N A*H 我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通...,?y2M)\EB)h1D
如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...
#P lpG S#YE:i6K?
5RlH:[pP 不如直接d 立法啦...加全部都加...係咁低死...只係加一樣...減稅又係一樣...實有人會受其害...or 受其利...hQ B]Y
%T/?r Z8E _;gs.N1x
lee 政府無咩期望...可以既話我都想入去...掟屎...QE.K _lqD

g W3v*l#c't 如果有人覺得政府咁做係岩既...我都無說話好講...(\`4x$TM!}
只係你未受其害ja...
/[.U'| m2w4L4u 如果咁樣都講得講....有車都可以加重稅...因為會車死人...
J)E1O,U8[[3lN 酒又係...肥利既食物又係...唔該睇時又加重稅...都係同一樣道理....)T,|+z.RWqFe1l
:Dv TXwZy
因為有害...
)OMhF)eC _f}I n)F
但係市民係有自己選擇既自由...6b*r\9~/W
食煙會害人又害己////但係車禍發生...都係害人害己...因為渣車果個...車死果個..都唔會係自己...

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:54 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-3-23 03:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082796&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3o!s(ts/v
1{7qs/aMpm%v\ L#]
&R%njx m }1K7F
老實講...我搵錢不多,我也沒有能力負擔港煙,我亦多年沒有食過港煙了,
qi%Ga;LI7K d0uM},m3[v-[ Y
實則...如何重稅,也對我沒相干9Np;U/v8`f,k'?
PX0N~@g#f~8G!Kmy
我只係睇唔過眼,點解一眾高官及非煙民,會視我們如洪水猛獸般看代呢?5fVF cm$DV$`

X&_z"a4E` 公平一點講句,如果煙仔並非遺法物品,你 ... [/quote]
x%O^ D1kj:Cp5~ c7g 因為煙稅太吸引喇,一包煙3份之2係稅收:)
&i0Q H{v B 香港政府又知道煙民只要過一排就會習慣$39,政府真係肥仔水喇:angry:

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:57 AM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-23 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082798&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1G8}R&g} 其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
U'R xI G%jv Z.k m 我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通...
a3F6W5v\ Ss 如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...
*PoP8b'M9t0Uc
!D"e)d2]7`/};D 不如直接d 立 ... [/quote]+`1O:qoy6Ss6MP
其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:(

nbn 發表於 2009-3-23 04:07 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082824&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7N2mb!ZPX'a#M:Z7P
o gVB+lFvor 其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:( [/quote] o"URU ?o
戒:yy14:

Lee3 發表於 2009-3-23 04:10 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082824&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
n l/dcn kE8|$?p#^lH
其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:( [/quote] s'P&h|I_

ReC^ lG 而且吸煙開車撞死人機會比喝酒開車撞死人低

leoking 發表於 2009-3-23 12:55 PM

妖!!
dh8Q6j5d 只係識得諗自己,你知唔知食煙有幾害人呀!!v HF Rg(ldeD
叫人唔好揸車??
8f;D6c5QW8aH}*D~T3j 係唔係咩都要下下都要呢樣比果樣比呀??
zD.C h%TNB 吸煙同揸車唔該分開來講,叫你戒煙就話唔好揸車,
:|s3Fg [ 咁係唔係食飯就要連隨邊食邊屙呀?
)j6?5`&GHSS^ 食埋d屎呀笨!!
E9gs3agv,o/b 自己有問題仲係度大大聲,你知唔知自己講緊咩??:mad:

leoking 發表於 2009-3-23 12:58 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-23 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082798&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n%|xIVAr]2r
其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
t }?:{ u+B| 我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通...
#W'l5g0~d#TXh7S 如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...2g?9C [1dv/BG;?

)vtn)]"Zon ] 不如直接d 立 ... [/quote]
jX7m d*{'Vw (e.C"^!A;Zw'S }!Ph
咁你咁多野不滿,你做政府呀!!
&Rfs@l$S 唔該你啦
\6T h(sY 係話人呢項政策唔得咁大聲既時候,你唔俾點真係可行的意見俾政府??,o+{FVa9i![/R
果d咩一係全部加唔該你摺埋啦!
:{Ni5O0tQ2](x$l 你有冇顧及整體環境及政制架!!

benny1219 發表於 2009-3-23 01:19 PM

有時候我覺得吸煙的人很自私  非常自私
e.A"@2n#K"Zhi
\z9m[q B0k4g 我住的大廈有住戶不知吸了什麼牌子的煙 那些煙味很濃烈 我估係國內牌子或雪茄
G'hY1bx|BQ(Y;m6o%g 那些二手煙影響上下左右隔離單位 強迫鄰居吸二手煙l IYz%[UX~
影響居住環境質素 管理處收到不知多少次投訴 要求有關住戶關好window先吸煙 那位住戶明明知道佢隔離單位有個大肚婆 被不同單位的鄰居投訴後 仲惡意增加吸食次數 我住係佢上面都忍唔住 走落去同佢理論 點知那位煙民好串咁同我講"""香港第幾條法例唔準住戶係屋企吸煙""" 之後大力關門  
-k&`|8[+Wa*MC Z&ET#Qi \C
就係咁樣 我有乜辦法唔支持政府繼續大幅加煙稅
+}` o n+}b3wk vp }}Lw/~
我支持煙民有自已的權利同自由 但係唔係應該顧一下不吸煙者的感受呢 食煙巳不好 對身體健康有影響 仲要影響埋其他人 :yy32: :yy32:
-QcI2l8b[6I
4O0OT-e!_5q [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-3-23 01:21 PM 編輯 [/i]]

雷鳴仁 發表於 2009-3-23 09:07 PM

老友 , 講真丫 , 吸易哩家野真係百害而無一利 ,
;]kg'E ]z \:] 仲要唔單止影響自己 , 仲影響埋身邊ge人 ( 可能你唔係 , 不過世上自私ge人仲有大把 )$n-i#MlC0W
為人為己 , 食少枝煙la~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.