[quote]原帖由 [i]leoking[/i] 於 2009-3-23 12:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3083139&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].l
s`YN7X#k
妖!!
只係識得諗自己,你知唔知食煙有幾害人呀!!
叫人唔好揸車??
係唔係咩都要下下都要呢樣比果樣比呀??5e
Q
SskO0^F7?
吸煙同揸車唔該分開來講,叫你戒煙就話唔好揸車,5n YAR;A?V K}8}s
咁係唔係食飯就要連隨邊食邊屙呀?
食埋d屎呀笨!!NWx3p |NTZ
自己有問題仲係 ... [/quote],r/zREw/x$z.l
你只需要答我一句:香港法例,吸煙是否犯法?'rw?)_
F\U@3ry#}
若不是犯法,煙民幹甚麼,又與你何干?
經常聽到你們提及...二手煙會擾民,6c4[WjKqt!A1i
索性就直接禁止出售,可以出售,那就表示並不遺法,
你要管我地?你就不如去管下政府,叫個19政府立例煙草屬於一級毒品,