娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2009-3-23 09:22 PM

[quote]原帖由 [i]leoking[/i] 於 2009-3-23 12:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3083139&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].l s`YN7X#k
妖!!
Z3_Z CJ.Mx&^C)B 只係識得諗自己,你知唔知食煙有幾害人呀!!
n8@Ccd]6\ 叫人唔好揸車??
rx9@@X!g { 係唔係咩都要下下都要呢樣比果樣比呀??5e Q SskO0^F7?
吸煙同揸車唔該分開來講,叫你戒煙就話唔好揸車,5nYAR;A? V K}8}s
咁係唔係食飯就要連隨邊食邊屙呀?
7KGk"`YF\7x9h 食埋d屎呀笨!!NWx3p |NTZ
自己有問題仲係 ... [/quote],r/zREw/x$z.l

\(]9R ?/b*R 你只需要答我一句:香港法例,吸煙是否犯法?'rw?)_ F\U@3ry#}
若不是犯法,煙民幹甚麼,又與你何干?
|"}"l"\&UU&E 經常聽到你們提及...二手煙會擾民,6c4[WjKqt!A1i
索性就直接禁止出售,可以出售,那就表示並不遺法,
GCn]9r 你要管我地?你就不如去管下政府,叫個19政府立例煙草屬於一級毒品,e5GY?!^7pi-Dd
到時候...我咪戒煙囉!
p5l"z8Sb in;vu 唔係犯法既事情,與你何干:help:
m%@goC$[ ?&p 你問我食煙有幾害人?我知唔知道?2?a$cy V
咁你又知唔知道,飲酒又有幾害人呢?Y%L pLz?U9J
煙與酒不能混為一談...真係天大笑話
glC5K\;q9\,m 兩樣都係非必需品,T bvB nC
同樣對身體有害,!Q"^ @qan @J
煙民身體出現問題,就話加重醫院負擔?
sYY1@] znx 飲酒一樣能夠傷肝,立稅人幫助酒鬼,就無問題咩?
3s.ZY7rT*@5^pT$XQ@C 你呢條係咩道理?
Ad1Q.y'eI|\ X)AO 難道你係酒鬼?
(uNp:j.s'}/ya^#r
B{:t5Pv,z [[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 09:23 PM 編輯 [/i]]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.