大家今日有無睇新(3月22日)
今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)o2gV N.gI9| Q@YF2F3r`:zy0Y
但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)!I#w'V&v3Ti#|%W]b
有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你3x*An ?q
s,{ TD:_HY;@
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話,但大概意思佢係咁講)
加重稅...就可以[color=red]強逼[/color]我地呢一班煙民戒,我真係要講句:我燒你數簿
cRd9F qB7|
我老豆老母都無試過要[color=red]強逼[/color]我戒煙,你條雜種...憑咩要強逼我地呢班煙民?|uU+j x5`
8^"v*Y`6^$EB ]
政府可以賣煙,咁就表代煙仔係合法化,我地戒唔戒煙,關你x事呀!/ch&ku-G+}fb M
dJ V1EAV1^6|
你咁x巴閉,一係就強逼政府立例,將煙仔毒品化,禁止出售
講到吸煙人士好似食白粉咁...簡直狗口長不出象牙4P2vr F$eR|
{7^4xS4c%N
正一讀屎片,強逼煙民戒煙...你知唔知強逼呢兩個字係點解呀?
食白粉被捉到,o的入喜靈洲戒毒...呢一類就係為之...強逼戒毒7tQ&G9rT"g \
'[.n,@uD;|
煙仔又唔係犯法,強逼我地戒煙...你食能屎啦:gun:
你又唔去強逼一下,佢人唔好楂車,楂車都好多廢氣架:gun:P!F8]x"V
0c f#aL*w MQ6L
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 12:45 AM 編輯 [/i]] 小弟十分討厭其他人食煙~cIWMHizi,g^9d
但我都識尊重人ge決定~
睇到個佢係電視裡面的確有小小不知所謂..tL"z,ym(h-s_'HQ
無計~依家香港人ge質素真係愈黎愈低~~4k'v*O#~%m4P,u9MUrJ
8K)~+mwa7@1O;F
但我都係善意咁勸你一句~"食少支煙啦" 可能對吸煙人士黎講"強迫"就唔係咁好聽啦;E#Na1d D
咁會唔會"鼓勵"聽好d呢;)
其實你又唔洗太嬲既
我估佢都未必係你所講既意思
聽完咪算囉:P
(我唔吸煙的) 成日見到D煙民去到邊食到邊i B b+w4|C9yWFZ
人多地方又食,人少地方又食e.x8mWlV,x
D二手煙亂咁噴p}8U/jn'g(l
唔食都攞住支煙週街走;F9Yl-p1pJh,~
一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶...........
既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買
示威黎做咩???
鬼唔望加夠2倍稅,等你班友食丫嗱 其實我唔係好明(oO@s&j%Vl-H
食煙點解要噴番d"有害既氣出黎"X9S_#m$I"v*@
你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused: 5f,U$nf3o:h/C7|
(最多話係某個地方會排番出黎 不過 個個係某個地方):secret: 8A!b9WS r*I
基本上 我支持全港禁煙:dev: [quote]原帖由 [i]whalvinko[/i] 於 2009-3-23 01:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082609&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]caNx N
其實我唔係好明
食煙點解要噴番d"有害既氣出黎"c:SHq2V&LrgM
你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused: B HggX u
(最多話係某個地方會排番出黎 不過 個個係某個地方):secret: ]'|}:V!i
基本上 我支持全港禁煙:dev: ... [/quote]
9唔搭8:sleep: 捉字蚤:nogood: [quote]原帖由 [i]pcm12345[/i] 於 2009-3-23 01:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082603&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1T(\p k+d_9Tb"sii
成日見到D煙民去到邊食到邊lh kHIfT
人多地方又食,人少地方又食,hx!n8\ \
D二手煙亂咁噴1rPE7s+X
唔食都攞住支煙週街走
一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶...........
既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買D[.@e;N c
示威黎做咩???A!h B)cn9q
鬼唔望加 ... [/quote]
9{7o!b6SN3?%]u-\
每處地方都話禁煙,只能街上或家裡食煙^DZ ?$x
(你又唔好講埋:叫我留係屋企唔好出街呢類廢話)
出到街...餐廰每毅也不能吸煙,只能在街上煲夠本,才可繼續活動
本人以前係街上,也有食煙,但就絕對無現在食得咁密,
如果真係覺得吸煙人士咁洪水猛獸,我也支持立例當毒品處理,
現在唔湯唔水,可以售買,但又講到好似毒品咁危害生命,咁即係算點?
飲酒夠危害生命啦,酒後駕使也可能危害別人生命4kh1v/W'z*h
講到咁偉大...點解酒類飲品又唔加重稅?
原因咪就係班狗官喜歡飲酒...o[Y}o yV
只準高官飲酒?不準百姓點煙?
但政府能夠出售煙仔,能夠出售...咁即係唔犯法啦,f2C)P/r&Xw}[h
咁點解又要歧視我地呢班煙民呢?)] VYL5Y
此外...你唔食煙,真係可以講風涼話,加夠2倍,Z4b8ydn0~i
希望政府再亂加其它稅項的時候,唔會燒到你個疊!
凸.凸:gun:?3h ? q5s
J*x'Keg{ R
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 02:45 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-3-23 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082402&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'B,ue d%U(iC(}E
今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)D.}bt;Z,CI
f0LpE@)Q~
但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)
有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你Vp'i&T`0j
S`)t(|#@7j#s\
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話, ... [/quote]!HFa%jbr,{2u
我都好明你感受,因為我都係19年煙民:) V)G5Xk9n@W,Jq
不過我覺得加重稅真係可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙:) 3ddjl7U]f
$39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)
我地為下一代d青年人著想下啦:) :) [quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 02:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082692&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],f0wfr/LOb(d
#\K,`-@ c1M9@
我都好明你感受,因為我都係19年煙民:) 3X'z*H/u#HXQV
不過我覺得加重稅真係[color=Red]可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙[/color]:) 'Iy4y2D3Q9pS[
$39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)^I d3t&_fM0kY4y
我地為下一代d青年人著想下啦:) ... [/quote]
%J{-f/F fr!a
呢一點...我也一半同意你既講法,原因...15歲以下既小朋友如果唔夠錢買,
k"l+Y,D|1y2{2y
都可以幾條友一齊夾錢買,每人只需夾幾蚊就可以買到一包,
說實話...成年人也未必能夠每日負擔一包或以上既港煙,l`#[(q0h f
基層煙民只能糊口,係班狗官食米唔知價,
總括一句:食了幾十年煙的煙市,要佢戒煙...一定會有難度,除非立例當白粉處理,S"CRwM1FU\
否則...大部份人一樣會照食,戒煙呢句說話,非煙民那會知道如何辛苦?
就正如我唔食白粉,要我同食白粉既人講一句...戒咗去啦,P)r cj3lf]4C7gu
講就好簡單,因為...我地唔食白粉,所以又點會知道人地會點樣辛苦呢! 都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:)
你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha:
$39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:( +FY q2Y]n8M
可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o [quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:17 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082775&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+A{ _,t'y `
都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:)
你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha: Ev:FF!uC
$39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:( *N]&]|a0g5QF
可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o ... [/quote]$J'KB ^s.U*lDT
老實講...我搵錢不多,我也沒有能力負擔港煙,我亦多年沒有食過港煙了,2v*i*XE"\nkF
,M(G FJ"S9\e9d
實則...如何重稅,也對我沒相干
我只係睇唔過眼,點解一眾高官及非煙民,會視我們如洪水猛獸般看代呢?
OM&o"nV|d
公平一點講句,如果煙仔並非遺法物品,你政府又何必要趕盡殺絕我地呢?
(K%z2x&~ {:F#hT
香港市民已經算守法,從禁煙的第一天起,絕少新聞會提及:某煙民在禁煙立例後,"x N$P FtdG
7{$|H6jc
一樣如常在餐廰非法吸煙...呢類新聞!
:r Bu4T7z
香港政府上得床來掀被蓋,越來越過份.....4g#lG c&Y&b
#ro5?JF(jKEk
其次...一眾狗官只當香港係遊樂場...選擇性立法加稅,;w3WUg2[0Y*j+~N
自己鍾意飲紅酒,就將紅酒減稅...只為一己私慾
i glpRT"y;H6CU2^
我到依家亦想唔明白,煙與酒也是傷身之物,
/T&[x7EG
何解偏要選擇性加稅?8`2l5t2Fj
難道酒後撞死人會危險過吸煙...T_S8TP^ I Ay
如果政府可以解釋到比我知,我話知佢加200%稅啦t~ E9iF8D`)V
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 03:40 AM 編輯 [/i]] 其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通... Z3S_3{!hq J
如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...
不如直接d 立法啦...加全部都加...係咁低死...只係加一樣...減稅又係一樣...實有人會受其害...or 受其利... A/y1H j:P H