娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2009-3-23 12:43 AM

大家今日有無睇新(3月22日)

今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行)o2gV N.gI9| Q@
YF2F3r`:zy0Y
但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)!I#w'V&v3Ti#|%W]b

r(fH%`~| z ^*t:} 有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你3x*An ? q
s,{ TD:_HY;@
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話,但大概意思佢係咁講)
?e&`1o^
s]s\@a 加重稅...就可以[color=red]強逼[/color]我地呢一班煙民戒,我真係要講句:我燒你數簿
+F*tkGC~5w7Rc cRd9F qB7|
我老豆老母都無試過要[color=red]強逼[/color]我戒煙,你條雜種...憑咩要強逼我地呢班煙民?|uU+jx5`
8^"v*Y`6^$EB ]
政府可以賣煙,咁就表代煙仔係合法化,我地戒唔戒煙,關你x事呀!/ch&ku-G+} fb M
dJ V1EAV1^6|
你咁x巴閉,一係就強逼政府立例,將煙仔毒品化,禁止出售
EC b7@ ?1mB P
p2MT^O'{lf 講到吸煙人士好似食白粉咁...簡直狗口長不出象牙4P2vr F$eR|
{7^4xS4c%N
正一讀屎片,強逼煙民戒煙...你知唔知強逼呢兩個字係點解呀?
.B3CCR3x)J1c$P
^^ t%x8V!p2k 食白粉被捉到,o的入喜靈洲戒毒...呢一類就係為之...強逼戒毒7t Q&G9rT"g \
'[.n,@uD;|
煙仔又唔係犯法,強逼我地戒煙...你食能屎啦:gun:
$aP%VZ8^Y3W5X @;^
u j']5C7Hx?'Ss 你又唔去強逼一下,佢人唔好楂車,楂車都好多廢氣架:gun:P!F8]x"V
0c f#aL*w MQ6L
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 12:45 AM 編輯 [/i]]

edge0424 發表於 2009-3-23 01:04 AM

小弟十分討厭其他人食煙~cIWMHizi,g^9d
但我都識尊重人ge決定~
$HK'`F]&O-K 睇到個佢係電視裡面的確有小小不知所謂..tL"z,ym(h-s_'HQ
無計~依家香港人ge質素真係愈黎愈低~~4k'v*O#~%m4P,u9MUrJ
8K)~+mwa7@1O;F
但我都係善意咁勸你一句~"食少支煙啦"

-仔仔仔- 發表於 2009-3-23 01:50 AM

可能對吸煙人士黎講"強迫"就唔係咁好聽啦;E#Na1d D
咁會唔會"鼓勵"聽好d呢;)
J/G,kt:o!An;Y4Y 其實你又唔洗太嬲既
,NM|~@W? 我估佢都未必係你所講既意思
\$e kK@ 聽完咪算囉:P
YbH iffz (我唔吸煙的)

pcm12345 發表於 2009-3-23 01:57 AM

成日見到D煙民去到邊食到邊iB b+w4| C9yW FZ
人多地方又食,人少地方又食e.x8mWlV,x
D二手煙亂咁噴p}8U/jn'g(l
唔食都攞住支煙週街走;F9Yl-p1pJh,~
一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶...........
:N_1l8a#]a;s)I
a D vyW a8SNb R H 既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買
/rX[5\:cr @ 示威黎做咩???
{{Ml.w@/xn+~$N3} 鬼唔望加夠2倍稅,等你班友食丫嗱

whalvinko 發表於 2009-3-23 01:59 AM

其實我唔係好明(oO@s&j%Vl-H
食煙點解要噴番d"有害既氣出黎" X9S_#m$I"v*@
你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused: 5f,U$n f3o:h/C7|
(最多話係某個地方會排番出黎   不過   個個係某個地方):secret: 8A!b9WS r*I
基本上   我支持全港禁煙:dev:

【中發白】 發表於 2009-3-23 02:17 AM

[quote]原帖由 [i]whalvinko[/i] 於 2009-3-23 01:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082609&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]caNx N
其實我唔係好明
k&q}4b\*v 食煙點解要噴番d"有害既氣出黎"c:SHq2V&L rgM
你有幾何見到有人食飯會嘔番d飯出黎:confused: B HggX u
(最多話係某個地方會排番出黎   不過   個個係某個地方):secret: ]'|}:V!i
基本上   我支持全港禁煙:dev: ... [/quote]
4WMo0gp;S
(E d%~o ~ X'\5q*]H'J1J 9唔搭8:sleep: 捉字蚤:nogood:

費事高 發表於 2009-3-23 02:20 AM

[quote]原帖由 [i]pcm12345[/i] 於 2009-3-23 01:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082603&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1T(\p k+d_9Tb"si i
成日見到D煙民去到邊食到邊lh kH IfT
人多地方又食,人少地方又食,hx!n8\ \
D二手煙亂咁噴1rPE7s+X
唔食都攞住支煙週街走
~'NA*@||w|s,Z m 一係就隨地掉,一係就唔整熄就掉去垃圾桶...........
4okmekg$y
U:DsLR;A'[ X3I 既然講到咁口響,死都要食,咁加幾多稅都會買D[.@e;N c
示威黎做咩???A!h B)cn9q
鬼唔望加 ... [/quote]
0yCt.?F7Ns5~ 9{7o!b6SN3?%]u-\

H M om'yh0GO 每處地方都話禁煙,只能街上或家裡食煙^DZ ?$x
(你又唔好講埋:叫我留係屋企唔好出街呢類廢話)
E;Q!PR9NC(f(eO 出到街...餐廰每毅也不能吸煙,只能在街上煲夠本,才可繼續活動
kV5[-T [3Oz 本人以前係街上,也有食煙,但就絕對無現在食得咁密,
"zZ1L2?Q:U 如果真係覺得吸煙人士咁洪水猛獸,我也支持立例當毒品處理,
_l_ H(_t9YE;p 現在唔湯唔水,可以售買,但又講到好似毒品咁危害生命,咁即係算點?
R%Qz1_kJ e{ 飲酒夠危害生命啦,酒後駕使也可能危害別人生命4kh1v/W'z*h
講到咁偉大...點解酒類飲品又唔加重稅?
OFJXyIa\5F 原因咪就係班狗官喜歡飲酒...o[Y}o yV
只準高官飲酒?不準百姓點煙?
.k.`'[4}9U(z 但政府能夠出售煙仔,能夠出售...咁即係唔犯法啦,f2C)P/r&Xw}[h
咁點解又要歧視我地呢班煙民呢?)] VYL5Y

g(P*t;DgD 此外...你唔食煙,真係可以講風涼話,加夠2倍,Z4b8ydn0~i
希望政府再亂加其它稅項的時候,唔會燒到你個疊!
$C)sm4Dvp$X-E
*_-Kr`i8kH u 凸.凸:gun:?3h? q5s
J*x'Keg{ R
[[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 02:45 AM 編輯 [/i]]

【中發白】 發表於 2009-3-23 02:28 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-3-23 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082402&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'B,ue d%U(iC(}E
今日遊行反加煙稅(雖我沒有去遊行) D.}bt;Z,CI
f0LpE@)Q~
但剛才睇新聞,見到個位男士(唔知係咩醫護界人士,佢地係支持加煙稅)
mo5PZ!\PQ)k!iu
'l(W7B+`??8_e 有正方,當然會有反方,你支持政府加煙稅,呢一點...人各有志,我亦唔會怪你V p'i&T`0j
S`)t(|#@7j#s\
但你條仆街憑咩話(我忘了佢既說話, ... [/quote]!H Fa%jbr,{2u
我都好明你感受,因為我都係19年煙民:) V)G5Xk9n@W,Jq
不過我覺得加重稅真係可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙:) 3ddjl7U]f
$39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)
Y3E0z6z/pd 我地為下一代d青年人著想下啦:) :)

費事高 發表於 2009-3-23 02:53 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 02:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082692&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],f0wfr/LOb(d
#\K,`-@ c1M9@
我都好明你感受,因為我都係19年煙民:) 3X'z*H/u#HXQV
不過我覺得加重稅真係[color=Red]可以令到15歲以下d小朋友唔再吸煙,因為佢地真係冇咁多錢去買煙[/color]:) 'Iy4y2D3Q9pS[
$39一包煙雖然真係好貴,但係對成年人嚟講都唔係太過份:)^I d3t&_fM0kY4y
我地為下一代d青年人著想下啦:) ... [/quote]
F8z!v&WH%i %J{-f/F fr!a
呢一點...我也一半同意你既講法,原因...15歲以下既小朋友如果唔夠錢買,
c#O/Bz~AU k"l+Y,D|1y2{2y
都可以幾條友一齊夾錢買,每人只需夾幾蚊就可以買到一包,
5?!z!? o0eH9\
9`,_"p3} mi 說實話...成年人也未必能夠每日負擔一包或以上既港煙,l`#[(q0h f

+w.YU'e5t0I$w 基層煙民只能糊口,係班狗官食米唔知價,
7T3Y w"@'m"e.W+H]0|
p$tb KNj&q 總括一句:食了幾十年煙的煙市,要佢戒煙...一定會有難度,除非立例當白粉處理,S"CRwM1FU\

#t$Ng7D;wO 否則...大部份人一樣會照食,戒煙呢句說話,非煙民那會知道如何辛苦?
$JtW+F&kl^N9j Z A
L{5iKk'` 就正如我唔食白粉,要我同食白粉既人講一句...戒咗去啦,P)rcj3lf]4C7gu

3X2RU.l'zdU 講就好簡單,因為...我地唔食白粉,所以又點會知道人地會點樣辛苦呢!

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:17 AM

都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:)
P|)Z ] r7_([ 你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha:
RUj9G } $39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:( +F Y q2Y]n8M
可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o

費事高 發表於 2009-3-23 03:35 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:17 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082775&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+A{ _,t'y `
都起馬可以嚇到班o靚仔唔敢去試吸煙and可以慢慢唔再食:)
)|+G7y)N2O ?vW'U{9k 你講得好岩.....有10幾年煙癮真係非常之難唔食煙:haha: Ev:FF!uC
$39一包真係唔平,我每次買都有d肉痛:( *N]&]|a0g5QF
可能係我2日食一包,所以冇你咁傷啦:o ... [/quote]$J'K B ^s.U*lD T

iffW(}#n? 老實講...我搵錢不多,我也沒有能力負擔港煙,我亦多年沒有食過港煙了,2v*i*X E"\nk F
,M(G FJ"S9\e9d
實則...如何重稅,也對我沒相干
F{#T_f
,^^a2pa'|-q e 我只係睇唔過眼,點解一眾高官及非煙民,會視我們如洪水猛獸般看代呢?
#Q#cn5Q}$]8v-SCU OM&o"nV|d
公平一點講句,如果煙仔並非遺法物品,你政府又何必要趕盡殺絕我地呢?
H,OsLQ)N (K%z2x&~ {:F#hT
香港市民已經算守法,從禁煙的第一天起,絕少新聞會提及:某煙民在禁煙立例後,"xN$P FtdG
7{$|H6jc
一樣如常在餐廰非法吸煙...呢類新聞!
-Fq-Mp"C)Ze :r B u4T7z
香港政府上得床來掀被蓋,越來越過份.....4g#lG c&Y&b
#ro5?JF(jK Ek
其次...一眾狗官只當香港係遊樂場...選擇性立法加稅,;w3WUg2[0Y*j+~ N

NrD Se0SN 自己鍾意飲紅酒,就將紅酒減稅...只為一己私慾
]D:d#oEe N(Y q O i glpRT"y;H6CU2^
我到依家亦想唔明白,煙與酒也是傷身之物,
l c_:{AG` /T&[x7EG
何解偏要選擇性加稅?8`2l5t2F j

m3L+k K[9\.l 難道酒後撞死人會危險過吸煙...T _S8TP^I A y

:A{9}Sxd6d0E,T%h 如果政府可以解釋到比我知,我話知佢加200%稅啦 t~E9iF8D`)V

7Q*c(P*k#kJ [[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-3-23 03:40 AM 編輯 [/i]]

kaing 發表於 2009-3-23 03:36 AM

其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
e#\*dR@%I 我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通... Z3S_3{!hq J
如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...
8OS,~0o2gv ^N/S
:PA7e?R*At$v 不如直接d 立法啦...加全部都加...係咁低死...只係加一樣...減稅又係一樣...實有人會受其害...or 受其利... A/y1H j:P H

Ii`ZL%K/J lee 政府無咩期望...可以既話我都想入去...掟屎...
c0d'bpw1MH4C w)ooP)e,u"^{ Y
如果有人覺得政府咁做係岩既...我都無說話好講...Hw hP.v @&u)l
只係你未受其害ja...
:G iJ5KN,f?-JdJ 如果咁樣都講得講....有車都可以加重稅...因為會車死人...o7H&_V%gYg!a${
酒又係...肥利既食物又係...唔該睇時又加重稅...都係同一樣道理....
a9U![4Tm] ,i W;B9Se ~YN
因為有害...1O!V't|:D$y]#X w!o`

i6X"j9LP 但係市民係有自己選擇既自由...KZX1Qk:F~
食煙會害人又害己////但係車禍發生...都係害人害己...因為渣車果個...車死果個..都唔會係自己...

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:54 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-3-23 03:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082796&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/~IrL uZ6B3~y9YB lEg6D i[

'xP1x9Q9}'E A{ 老實講...我搵錢不多,我也沒有能力負擔港煙,我亦多年沒有食過港煙了,
D$N ` Q2`b-v
9E@(|c3{ m3F 實則...如何重稅,也對我沒相干
L?-X!K2lI4L
C;~0hf ?3Q4s(A\:T;@ 我只係睇唔過眼,點解一眾高官及非煙民,會視我們如洪水猛獸般看代呢?8}x-T9} U*EFMk

7g{Z)d5I-nN 公平一點講句,如果煙仔並非遺法物品,你 ... [/quote]
8Rl:why 因為煙稅太吸引喇,一包煙3份之2係稅收:)
+x/dR"{&S4pK!bU 香港政府又知道煙民只要過一排就會習慣$39,政府真係肥仔水喇:angry:

【中發白】 發表於 2009-3-23 03:57 AM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-23 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082798&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];m4D+ZD1y1vb
其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...^%N QD+IG4`
我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通...@0w:XK+p
如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...
.OqEX.w+] G1B:q&p N iz ttN
不如直接d 立 ... [/quote]
)[iryjPy 其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:(

nbn 發表於 2009-3-23 04:07 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082824&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
b*U"nV-u*Kr
.rw*w^L4Y 其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:( [/quote]i _ W ao8Tw
戒:yy14:

Lee3 發表於 2009-3-23 04:10 AM

[quote]原帖由 [i]【中發白】[/i] 於 2009-3-23 03:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082824&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]o8~\N3H
+G|&vs*r nD+`
其實煙and酒都係傷身,政府加煙唔加酒,真係唔太公平:( [/quote]
y g)PY'm7U6c]&Vr5y(D u-D[.yNkM
而且吸煙開車撞死人機會比喝酒開車撞死人低

leoking 發表於 2009-3-23 12:55 PM

妖!!
r sfx5_)P 只係識得諗自己,你知唔知食煙有幾害人呀!!
6A"W$b+qP3[!s 叫人唔好揸車??%Pi S:fh3}bR-f
係唔係咩都要下下都要呢樣比果樣比呀??
B!Yg0] k$F3Kbq 吸煙同揸車唔該分開來講,叫你戒煙就話唔好揸車, T ^l!xHlP/WE
咁係唔係食飯就要連隨邊食邊屙呀?L)v.J d Of
食埋d屎呀笨!!;b$@u/Vmh
自己有問題仲係度大大聲,你知唔知自己講緊咩??:mad:

leoking 發表於 2009-3-23 12:58 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-3-23 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3082798&ptid=200244][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Wn+s)Cj5\x qU 其實要有害十9幾萬野都係可以危害生命既...
+}9S&e"Ll[/Z2dh.U MK4d 我覺得如果係因為有害生命而加稅....就真係講唔通...用加稅而令小d人去做lee d 事就更加諗唔通...U(Z%a4T^D
如果真係用lee 諗法做野...真係講真...實在太...無知...1Hs#F EOp5l2b
&t+G(Qo$o R1H-k
不如直接d 立 ... [/quote]
u5NA%kX/ak 8YxJI"\Q}
咁你咁多野不滿,你做政府呀!!
GU T6|X:\G 唔該你啦
R(q F6h l2z2y0C*fu8g| 係話人呢項政策唔得咁大聲既時候,你唔俾點真係可行的意見俾政府??
(ly,b ur1M} 果d咩一係全部加唔該你摺埋啦! }4\y9u P6u)n
你有冇顧及整體環境及政制架!!

benny1219 發表於 2009-3-23 01:19 PM

有時候我覺得吸煙的人很自私  非常自私r3UO,dd-I
x0C{0cg
我住的大廈有住戶不知吸了什麼牌子的煙 那些煙味很濃烈 我估係國內牌子或雪茄
H$^X6w\ 那些二手煙影響上下左右隔離單位 強迫鄰居吸二手煙_ ^.J j3o6A
影響居住環境質素 管理處收到不知多少次投訴 要求有關住戶關好window先吸煙 那位住戶明明知道佢隔離單位有個大肚婆 被不同單位的鄰居投訴後 仲惡意增加吸食次數 我住係佢上面都忍唔住 走落去同佢理論 點知那位煙民好串咁同我講"""香港第幾條法例唔準住戶係屋企吸煙""" 之後大力關門  
CXf4ij4} Uw%X z;t
h&cYw7F[QG 就係咁樣 我有乜辦法唔支持政府繼續大幅加煙稅
J*u9A ~Zx;K
6n)T_;W5Ib-Q 我支持煙民有自已的權利同自由 但係唔係應該顧一下不吸煙者的感受呢 食煙巳不好 對身體健康有影響 仲要影響埋其他人 :yy32: :yy32:8x cg._X.\V$R

0P p#YS$u P$]q0Lo2I [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-3-23 01:21 PM 編輯 [/i]]

雷鳴仁 發表於 2009-3-23 09:07 PM

老友 , 講真丫 , 吸易哩家野真係百害而無一利 ,
Lc$R7]*M h)k9]? 仲要唔單止影響自己 , 仲影響埋身邊ge人 ( 可能你唔係 , 不過世上自私ge人仲有大把 )t(` RN5Dh
為人為己 , 食少枝煙la~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.