娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hung414 發表於 2009-3-27 01:21 PM

算啦...留絛路俾[三萬港女]行啦

算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐
|-e'dLcf8s%z"j,Jc 咁有本事...好多人做好多年都未必有咁高人工M%|l.YS

"[uF2KZ6W 講真都係o個句..."面係人地俾既..."
vQhV/[)B_pJ2g 港大文學士2ndHon (class B) 好普通 t5EB ~8bNm)|$Kpp]8H
依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha:
S"iU&Fw 我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface:
U!aF*yV!R4mC? 人又冇...錢又冇 :haha: :naughty:
/HT f:x!v7Z1tqcS
&c b`O D)PQ$Z 算啦...留絛路俾人行啦...插少一野啦 :secret:5J\/v,T n a

Uf&OG7w)@ [[i] 本帖最後由 hung414 於 2009-3-27 01:35 PM 編輯 [/i]]

d228216 發表於 2009-3-27 01:29 PM

依d港女, 月薪三萬....比$$請佢果個都幾硬膠:yy26:

kinz 發表於 2009-3-27 01:29 PM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088428&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(c5Q|%C;Ubd 算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐
y-L0C%\Lk
x2v I(i1T'w5Q(f 講真都係o個句..."面係人地俾既..."h&kH+y\7_F([6Qu
港大文學士2ndHon (class B) 好普通 l;E.O9R!c8a#i
依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha:
C MfP.@mn 我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface ... [/quote]
R zy'r2^$Ru y;t Th tK
有關報導 :yy33: :yy33: :yy33:

hung414 發表於 2009-3-27 01:34 PM

個名係人都知
'~u s9iTa 我估佢有一排都唔出黎啦啩
(L?m(X yJ~
/L9NBL&a3^ 希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface:

d228216 發表於 2009-3-27 01:35 PM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088440&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y"[ }#m#e5A@#] @
個名係人都知0zZ/f}V ]|k*l
我估佢有一排都唔出黎啦啩
-V3Ke F$bKH/mI %|u5d$\rZ1^
希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface: [/quote]?5]Dzt&Byv

J\/h:{c;V-l A F D 多:yy29: :yy29:

17317328 發表於 2009-3-27 02:16 PM

又真係幾慘+_+
)o!n,H&Dw T 搞到好似無線搞到佢依家咁

dhodho9 發表於 2009-3-27 02:17 PM

三萬港女太過高調了
,h.w-r!zuTz{ BGTV 得罪了全港的男生Yu)QAS`gx,sS
走錯了一歩 現在連工作都失去t,LE&a0e|:H3p3M.j
真可憐

sas 發表於 2009-3-27 02:30 PM

咁其實都唔關人事 `["z&wtb
鬼叫佢本身串嘴咩............
hj L'Ad8[9A 佢一開口,幾多人比佢串到

d228216 發表於 2009-3-27 02:38 PM

正所謂, 泥水佬開門口 , 過得自己過得人, 佢唔比人過在先, 搞到自己都過明到....:yy33: :yy33: :yy33: :yy33: :yy33:

xxuser 發表於 2009-3-27 02:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

raider 發表於 2009-3-27 04:20 PM

只能說  惡果自招

魅影~ 發表於 2009-3-27 04:26 PM

無計...當時係party底下既環境下...太high, 講野唔經大腦...言行上已經死左...
l4^+bat7n
nGNr Zv 對比係好多節目內既男仕, 比較多女方既言論係無咁客觀...俗d講就係串...
.K G:z@\&I
})m#P+cfX~.W.Jc 而家比人捉到痛腳...d人仲唔捉住黎"隊"?

raider 發表於 2009-3-27 04:43 PM

[quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-3-27 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088437&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
KH]Z"^
uF Dc+L#Bwu$`
/E*d8s{5uKF,| 有關報導 :yy33: :yy33: :yy33: [/quote]
zLy}9{l mFzQk7s0IOd6P
女僕店已結業:k,U N0a.uKK.b
[url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url]

hung414 發表於 2009-3-27 05:09 PM

:haha: :haha: [quote]原帖由 [i]raider[/i] 於 2009-3-27 04:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088594&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] o LUp,lL F%NZ|

#d1b._J#wi p/S+rB5h%w&m yat
女僕店已結業
%R0] |d5g\ [url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url] [/quote]
Ab w3D5I*t4qa/[Y
:i|$P Kv7H%} 如果係真的話...:haha: :haha: '`c$w mU7}
咁星期日檔案就為香港增加咗幾位失業人士啦 :mad: OWT uTFY II6GG-v[
TVB 好野 :clap:

e_e 發表於 2009-3-27 05:28 PM

其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 ...s#S j#i'?9G,Bn
點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!!

奪命老妖 發表於 2009-3-27 05:28 PM

或者條女可能俾人挖左過現代教育,老ken最鐘意呢d啅頭野

衰貓 發表於 2009-3-27 06:30 PM

禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。

hung414 發表於 2009-3-27 11:43 PM

"今日留一線 他朝好相見"...

[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2009-3-27 06:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088636&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.\&jn D9cugu 禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。 ... [/quote]
&oX Kwj8N ?-^+tn*[Db
咁又唔好句句都頂住哂 ~!Kz~#|j9q \
都話咗插少d...點解個個人都要加多腳
a ` G{%u T[ Q!n d老人家成日都話
Wp?(q:F "今日留一線 他朝好相見"...
5{4QRD GG 6J$k7[4L`&KW
人地之所以有咁既想法 @3@\%S{]/T,m
可能會似金田一d殺人事件咁...2md,oxT:x
有d可歌可泣既悲慘故事呢Tm1A)p8RPh/T q.y
童年陰影加上後天既影響...所以會心理上有點偏激啩

hung414 發表於 2009-3-27 11:51 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-3-27 05:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088614&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\{d5aUO+x 其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 ... n(S[7`*~Zi(Z
點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!! [/quote] U3e`'G8n

;Bl.Z+zaFFJ-[%w 中肯??...講"港男"就ok啦s'`3{s5i`c H D
不過大家可能俾 TVB 誤導
HvgG4Gx "電車男/宅男" 不等於 "港男"
$wV s`FIZ @,{qb
M*@m2x\)n6Me1y2m 最起碼 "電車男"會對某一些事物有堅持/執著 (要打爆機都要打十幾粒鐘啦)us%E1`!m~.VU
9U D.E'oK$HV
大多數"港男"係識食唔識做 nlZmLfw
會心諗點樣唔駛做就有捷徑 (打機cheat/屈機)6o!VIuRq
怕蝕底又驚死

oicguy 發表於 2009-3-27 11:56 PM

病從口入,禍從口出
+V:E:Di wa(tqF.p 唔知中文學士生識唔識呢幾隻字g Mrv.Acz-_

5S;YIbO|{[ EV? 當買個教訓就算吧

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.