無線應該請佢!佢有偽人天份~
其實真係慘 上電視講真話 搞成咁.......
做人謙虛d咪好囉, 搵個少少錢 係到以為搵好多咁, &[,z2t NC
[3x9g
仲要咁寸話身邊冇朋友搵得多過佢,
因為佢身邊根本冇朋友, 冇人頂得佢順~
凡事留一線,不能太盡,因為她不是犯了嚴重罪行,話1-2次就算
佢唔係圈中人,一時被當成明星般報導,壓力一定好大
[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-3-28 12:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3089333&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@$R|(|x0B4[
其實真係慘 上電視講真話 搞成咁....... [/quote]I7|DA?S;r
講事實同點樣表達事實係兩件事
正如"自信"/"自"/"囂"係聽/睇得到的 j6K`0E2q`;b&ck
5l.y!rF*aL&{^
我係男性...