娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hung414 發表於 2009-3-27 01:21 PM

算啦...留絛路俾[三萬港女]行啦

算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐
;g"qoL1}x:y4|J } 咁有本事...好多人做好多年都未必有咁高人工
f cwr Q \.r
&w9CH7i~*Qk$d2h:l 講真都係o個句..."面係人地俾既..."3y,Zm8F6e2x-k
港大文學士2ndHon (class B) 好普通
%FF]~+]4n!c 依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha: iXwL0oE] ^
我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface:
x!auVz?;iw 人又冇...錢又冇 :haha: :naughty: ;l]"T}e;?6LB
\&z+WF {'q n
算啦...留絛路俾人行啦...插少一野啦 :secret:!o ee,Wz

c[Ny6l4a3Qpu [[i] 本帖最後由 hung414 於 2009-3-27 01:35 PM 編輯 [/i]]

d228216 發表於 2009-3-27 01:29 PM

依d港女, 月薪三萬....比$$請佢果個都幾硬膠:yy26:

kinz 發表於 2009-3-27 01:29 PM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088428&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[8K)N D^jB 算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐
D:X!?7TL.f$A.C
vYyS:g{ 講真都係o個句..."面係人地俾既..."
1c"^B2j#B,t\6m 港大文學士2ndHon (class B) 好普通
!P,y)~^!d K0DU 依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha: T _BVh
我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface ... [/quote]
R9L.Wtx J K
fEX"_8^ V:Nc c 有關報導 :yy33: :yy33: :yy33:

hung414 發表於 2009-3-27 01:34 PM

個名係人都知(F5B xhNJQM9U
我估佢有一排都唔出黎啦啩&n'Y.dM/_ j

"u?eO0CW0a 希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface:

d228216 發表於 2009-3-27 01:35 PM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088440&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]q-@v+Pddo
個名係人都知
7P:Ib A z.w5{C ` 我估佢有一排都唔出黎啦啩/{6F%n(j Dn3eb

%S0lY*glZ 希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface: [/quote]J],f%CLG;t
(IwR ~~o(Q$T
A F D 多:yy29: :yy29:

17317328 發表於 2009-3-27 02:16 PM

又真係幾慘+_+
N,c,p:X0W:T 搞到好似無線搞到佢依家咁

dhodho9 發表於 2009-3-27 02:17 PM

三萬港女太過高調了
vM.i#k N _(I7P~rD 得罪了全港的男生
"Th X6xen 走錯了一歩 現在連工作都失去
n(?`X)mQ.z0H3` 真可憐

sas 發表於 2009-3-27 02:30 PM

咁其實都唔關人事
YY9z(]Sc 鬼叫佢本身串嘴咩............dp ^&`$C zgu P,N
佢一開口,幾多人比佢串到

d228216 發表於 2009-3-27 02:38 PM

正所謂, 泥水佬開門口 , 過得自己過得人, 佢唔比人過在先, 搞到自己都過明到....:yy33: :yy33: :yy33: :yy33: :yy33:

xxuser 發表於 2009-3-27 02:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

raider 發表於 2009-3-27 04:20 PM

只能說  惡果自招

魅影~ 發表於 2009-3-27 04:26 PM

無計...當時係party底下既環境下...太high, 講野唔經大腦...言行上已經死左...(mgM9p+`!DIw

GUez;PE 對比係好多節目內既男仕, 比較多女方既言論係無咁客觀...俗d講就係串...:n|` ] jR4V:j

+Yw)}9s9ac$g)~ 而家比人捉到痛腳...d人仲唔捉住黎"隊"?

raider 發表於 2009-3-27 04:43 PM

[quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-3-27 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088437&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
R)FnVe ^ R3E!_S.G&]

/ZH0X.Wh7?-eC({ 有關報導 :yy33: :yy33: :yy33: [/quote](d|&`Q X/U2q

f?Uj9M5wjT!_:T 女僕店已結業1F:b4uj@ T(r
[url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url]

hung414 發表於 2009-3-27 05:09 PM

:haha: :haha: [quote]原帖由 [i]raider[/i] 於 2009-3-27 04:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088594&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7Q o!V/TV.P{b %bX9I;QuoS.s*B
e4Z6|E@-j(] f C
女僕店已結業
+a:E!z[ku [url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url] [/quote],~%t3z+PDFt
&\"a7M`$\Tv
如果係真的話...:haha: :haha: i8Q0F_Dc)F
咁星期日檔案就為香港增加咗幾位失業人士啦 :mad:
#](f|(C/m%R%H TVB 好野 :clap:

e_e 發表於 2009-3-27 05:28 PM

其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 .../t Ab4^ d+t2Y^1@
點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!!

奪命老妖 發表於 2009-3-27 05:28 PM

或者條女可能俾人挖左過現代教育,老ken最鐘意呢d啅頭野

衰貓 發表於 2009-3-27 06:30 PM

禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。

hung414 發表於 2009-3-27 11:43 PM

"今日留一線 他朝好相見"...

[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2009-3-27 06:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088636&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]t~G V:vrQ@*]?;z
禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。 ... [/quote]9ZA Y$V`:s,t

z j|#Md 咁又唔好句句都頂住哂
D [f,r[6lg H 都話咗插少d...點解個個人都要加多腳
]XC`L&n+cL3e d老人家成日都話
2i{ ?"MI/t$B3gA "今日留一線 他朝好相見"...
-XnD.c7X L (?:z2ys#b:Bm*X\6N
人地之所以有咁既想法
%w;v L"~ v 可能會似金田一d殺人事件咁.../c;r1e%Rw*z+W-O
有d可歌可泣既悲慘故事呢hqNH-j y lw
童年陰影加上後天既影響...所以會心理上有點偏激啩

hung414 發表於 2009-3-27 11:51 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-3-27 05:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088614&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*{z*P(r#rEur 其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 ...
8YlKK j/V%R 點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!! [/quote]
[ uC#` T#EX
G5Z e?Sc0l| 中肯??...講"港男"就ok啦^-e5_ _K9iT(d
不過大家可能俾 TVB 誤導6nzU3kOE$lk
"電車男/宅男" 不等於 "港男"
;^9yk3lCw
RQ*A.Ar&pB 最起碼 "電車男"會對某一些事物有堅持/執著 (要打爆機都要打十幾粒鐘啦)}*@f(yCn5^8CDIA
0y/?.EVO*vR
大多數"港男"係識食唔識做
*s8}^W$I'D|_B2C 會心諗點樣唔駛做就有捷徑 (打機cheat/屈機)'R,S&q/pG*e2Q Hi*h
怕蝕底又驚死

oicguy 發表於 2009-3-27 11:56 PM

病從口入,禍從口出
y9pPzr 唔知中文學士生識唔識呢幾隻字` nHpJTG-V!V

H{\l,Lu 當買個教訓就算吧

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.