算啦...留絛路俾[三萬港女]行啦
算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐咁有本事...好多人做好多年都未必有咁高人工
講真都係o個句..."面係人地俾既..."3y,Zm8F6e2x-k
港大文學士2ndHon (class B) 好普通
依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha: iXwL0oE]^
我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface:
人又冇...錢又冇 :haha: :naughty: ;l]"T}e;?6LB
\&z+WF{'qn
算啦...留絛路俾人行啦...插少一野啦 :secret:!o ee,Wz
[[i] 本帖最後由 hung414 於 2009-3-27 01:35 PM 編輯 [/i]] 依d港女, 月薪三萬....比$$請佢果個都幾硬膠:yy26: [quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088428&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
算啦...睇完忽週先知道呢位黎小姐
講真都係o個句..."面係人地俾既..."
港大文學士2ndHon (class B) 好普通
依家連份月薪三萬既補習工都冇咗 (咁就唔係三萬港女啦) :haha: T _BVh
我估佢"現任/ex"bf 應該唔浦頭啦 :redface ... [/quote]
有關報導 :yy33: :yy33: :yy33: 個名係人都知(F5B xhNJ QM9U
我估佢有一排都唔出黎啦啩&n'Y.dM/_ j
希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface: [quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-3-27 01:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088440&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]q-@v+Pddo
個名係人都知
我估佢有一排都唔出黎啦啩/{6F%n(j Dn3eb
希望佢同佢既銀行業朋友有個好下場啦 :redface: [/quote]J],f%CLG;t
(IwR~~o(Q$T
A F D 多:yy29: :yy29: 又真係幾慘+_+
搞到好似無線搞到佢依家咁 三萬港女太過高調了
得罪了全港的男生
走錯了一歩 現在連工作都失去
真可憐 咁其實都唔關人事
鬼叫佢本身串嘴咩............dp ^&`$CzguP,N
佢一開口,幾多人比佢串到 正所謂, 泥水佬開門口 , 過得自己過得人, 佢唔比人過在先, 搞到自己都過明到....:yy33: :yy33: :yy33: :yy33: :yy33: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 只能說 惡果自招 無計...當時係party底下既環境下...太high, 講野唔經大腦...言行上已經死左...(mgM9p+`!DIw
對比係好多節目內既男仕, 比較多女方既言論係無咁客觀...俗d講就係串...:n|` ] jR4V:j
而家比人捉到痛腳...d人仲唔捉住黎"隊"? [quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-3-27 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088437&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^R3E!_S.G&]
有關報導 :yy33: :yy33: :yy33: [/quote](d|&`Q X/U2q
女僕店已結業1F:b4uj@ T(r
[url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url] :haha: :haha: [quote]原帖由 [i]raider[/i] 於 2009-3-27 04:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088594&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%bX9I;Q uoS.s*B
e4Z6|E @-j(] f C
女僕店已結業
[url=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19005[/url] [/quote],~%t3z+PDFt
&\"a7M`$\Tv
如果係真的話...:haha: :haha: i8Q0F_Dc)F
咁星期日檔案就為香港增加咗幾位失業人士啦 :mad:
TVB 好野 :clap: 其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 .../t Ab4^d+t2Y^1@
點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!! 或者條女可能俾人挖左過現代教育,老ken最鐘意呢d啅頭野 禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。
"今日留一線 他朝好相見"...
[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2009-3-27 06:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088636&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]t~GV:vrQ@*]?;z禍從口出既又一好例証,男又好女又好,讀書叻搵錢多又如何?!一開口便知係咩料,EQ低,無品,講嘢從肺直出,根本無用腦諗,心地唔好,外表幾靚都係嘥氣,佢有今時今日咁既下場,完全係自己攞黎,可以怨得邊個?!。。。。。 ... [/quote]9ZA Y$V`:s,t
咁又唔好句句都頂住哂
都話咗插少d...點解個個人都要加多腳
d老人家成日都話
"今日留一線 他朝好相見"...
(?:z2ys#b:Bm*X\6N
人地之所以有咁既想法
可能會似金田一d殺人事件咁.../c;r1e%Rw*z+W-O
有d可歌可泣既悲慘故事呢hqNH-j y lw
童年陰影加上後天既影響...所以會心理上有點偏激啩 [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-3-27 05:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3088614&ptid=200527][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
其實三萬姐講野好中肯下 , 相比港女果隻又d , 就真係無料兼無內涵 ...
點解係佢比人炳??? 咪因為佢得罪左世上最小氣既生物--宅男羅 !!! [/quote]
中肯??...講"港男"就ok啦^-e5__K9iT(d
不過大家可能俾 TVB 誤導6nzU3kOE$lk
"電車男/宅男" 不等於 "港男"
最起碼 "電車男"會對某一些事物有堅持/執著 (要打爆機都要打十幾粒鐘啦)}*@f(yCn5^8CDIA
0y/?.EVO*vR
大多數"港男"係識食唔識做
會心諗點樣唔駛做就有捷徑 (打機cheat/屈機)'R,S&q/pG*e2Q Hi*h
怕蝕底又驚死 病從口入,禍從口出
唔知中文學士生識唔識呢幾隻字` nH pJTG-V!V
當買個教訓就算吧
頁:
[1]
2