娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-3-28 12:48 PM

叫人熄燈不如講下大家關燈可以做乜仲好

大佬呀
*[5m&_.]?l5l0G 如果你唔講多啲"G/w6@bj'`wKa F b
人如果無燈之下仲可以做乜6[~T` r9dor
人慣左開燈之下做嘢,L-z'j/Q?9u)U%R6D^
佢係唔會關燈的
!] t-T lt\F` c1Z2Q&Xi!PI
佢可以.......看電視
@1AK2e i2Z+x 其實開電視一小時用電其實比開燈更慳電
8]3H-T7y0P,@G 不過因為關燈大路一啲
$\"k6wj6C#V%R 每個人都用燈啫

大優勢 發表於 2009-3-28 12:48 PM

人可以在''好黑 ''之下做既嘢有 :
y*Z$SzQ1KC:_
ZW{A \1e^ 兩公婆可以談下心仔(心口仔都得 )6Rf.ef m6Y+SOm*F
?U7t Wq R
你可以打電話比家人溝通下
6z_ b0Y*a5fKI 聽下父母ee哦哦
LwfKcce#B 4`,kW:R.Xw8vjb
兩位有心病人仕可以利用呢個無乜嘢好做既[ R8n3kZ.n
情況下講和  ,
y&t+jp6H3mX)Xu /muwS)O _^
咁用耳仔享受人生T(@s Lrf+CHv
聽下音樂  , 唔好做嘢玩嘢都用對眼
,R z3Cp)Z} 比對眼休息下
;Ka.~4[f-wq ^ m
NCOs+v+pu.n}I 關屋企燈啫 t7Inl1ep:hmH
屋企外燈強可以照射家中的話 : 如我
5x W*n1c0uB$o 可以寫低在紙上, 我未來想做的事 大小事都適合
'cm%d|U~3wI J{za/Z
[color=Red]仲可以寫在紙上,  想想以一人之力可以環保的事[/color]
9qi"zK7?5f7p$t4w Y [color=Red]其實少數人諗點環保係好少有用方法既[/color]r/bC~dx7Rs&h)_+P4y
[color=Red]所以應該用你既生活常識去諗大家可以點環保[/color]
'[ |D DI ?
i_L h;fo _ [color=Blue]一人計少二人計長[/color]

kakeidevil 發表於 2009-3-28 02:19 PM

扑野:drool:

奪命老妖 發表於 2009-3-28 02:29 PM

提早上床訓覺

arthur8088 發表於 2009-3-28 04:25 PM

candle night dinner~~L)^+N-@F~
watching movies
gH7qm1l&lL"X7x sit down and talk in details with your another half, try to solve any problems
dx4NZ)]j` Z and of course, 9H TWaY`g
Sex~~hahaha

vv1668vv 發表於 2009-3-28 04:29 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-3-28 02:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3090055&ptid=200580][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
YQa+Ds 扑野:drool: [/quote]o\ uY0NYp&qH/P~

Psk^ o/]
9v2A%et9X\z
xU8v\ M-q*p X"F]L8F

XLc;D)QrN9t\ -M,T5a RkEn
ylX3St*GYGTN
Yhn(~$a W]z

CVC pE5n*[.V1H
s5{T-w"J G4o$@1a!a#b [font=新細明體]不(男女男) 同條女講。。自己巧怕黑咖播。。。:naughty: :love: :love: [/font]U|:p3h!@M`B

}1y iQn-}*u [font=新細明體]黑蚊蚊。。。典[color=black]起筷[/color]呀??:haha: [/font]
;M:a#c[ d JU#d [font=新細明體] [/font];wz3XB5k gdC:Z/WK

/i@'t4K CMxd [font=新細明體][/font]

loklok117 發表於 2009-3-28 09:01 PM

出街把la

slwong3 發表於 2009-3-28 11:16 PM

go out and eat dinner for 1 hour
Gv yTr9^ :agree:

kuru 發表於 2009-3-29 01:15 AM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-3-28 12:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3090003&ptid=200580][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'V K@1u Sr
大佬呀*Fha]d*k_?g
如果你唔講多啲(a4[Jzf HJeBo3A
人如果無燈之下仲可以做乜yX,_:RXh@
人慣左開燈之下做嘢c?)KpL;j0}
佢係唔會關燈的N%s `|VJ0? a j

+ovxO!~%v"ga5Ux 佢可以.......看電視M D,O0g_3o+Y
其實開電視一小時用電其實比開燈更慳電,\DL FJ~v] [
不過因為關燈大路一啲
3Ib:w#se#_ 每個人都用燈啫 ... [/quote];U ~ _M`jF0I
%c Nkfc;R#~d
AGREE, 睇電視既電仲多過開燈, !d.\.~5?!K g
真係搵野黎攪

=KAWAI= 發表於 2009-3-29 01:49 AM

關燈訓覺:)

jimjim12 發表於 2009-3-29 05:01 AM

可以攞支太陽能電筒出嚟玩......:yy01:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.