娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 叫人熄燈不如講下大家關燈可以做乜仲好
大優勢
發表於 2009-3-28 12:48 PM
叫人熄燈不如講下大家關燈可以做乜仲好
大佬呀
*[5m&_.]?l5l0G
如果你唔講多啲
"G/w6@bj'`wKa F b
人如果無燈之下仲可以做乜
6[~T` r9dor
人慣左開燈之下做嘢
,L-z'j/Q?9u)U%R6D^
佢係唔會關燈的
!] t-T lt\ F`