娛樂滿紛 26FUN's Archiver

seafireson2 發表於 2009-3-28 08:32 PM

大家熄咗燈未?

我就熄咗la,未ge就快d la

pkbrian 發表於 2009-3-28 08:49 PM

燈已熄 :yy02:

vv1668vv 發表於 2009-3-28 08:52 PM

色左燈勒。。。。差D 連 KEYBOARD  刀睇唔島。。。/aV V*z` ]

e1~7}AQZIW
B-m m@V
M9Zh^N%~"H1d B_*H{J'c*v
0IR8H*c5f-P0x
z(Ur!k5\ZW*vq

Nwn7e:t9o2^Yqx (I5RAM:R
[font=新細明體]要識 几 耐 嫁。。。[/font]????aC sS]
[ \8M^-\
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-3-28 08:53 PM 編輯 [/i]]

seafireson2 發表於 2009-3-28 09:01 PM

60min~
4v b0QON4NC t2K,D
1qm3c:hc W 對面d樓好似冇唔同....

ohnaf 發表於 2009-3-28 09:02 PM

熄左比人開番=    ="-shi-|`j JP

EE\F@qWW^Z:s 對面大廈完全冇熄!!!

vv1668vv 發表於 2009-3-28 09:06 PM

開恆 冷氣 ,洗衣機,雪櫃,微波瀘,電視,抽溼機,洗塵機。。。
nH'r``7O   德唔德嫁??

xxuser 發表於 2009-3-29 01:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

蝦你波凸 發表於 2009-3-29 01:32 AM

仲未:yy30:   今日d馬仔全部都唔生性:yy27: 最衰韋達><

trunks 發表於 2009-3-29 11:37 PM

熄電腦重慳電啦.....:dev:

dawander3r 發表於 2009-3-29 11:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.