娛樂滿紛 26FUN's Archiver

也媽嗲 發表於 2009-4-1 06:56 PM

陳總剛剛宣佈向毛記請辭~

突發新聞 ~ :(  
[ l$| b tqq d@Q:s +O%lS/nVP&W"dj
毛記6点半新聞既突發組剛向外發表左陳總因為私人理由既辭職声明
4`*JOm7Ch3a^v
TThi tu c {'i5qO4W;[email protected]%K
亦得到左方小姐接納 。7k)qu,h/[ ?y

KY$G Y"GC4ab&H 而其職務將暫時交由樂小姐接管:agree: ?Q\\9?
ki\ ^%ES [i

3x/WkJpy)_ `Y!pe5A3M$B]
s+J2Su?;n

+bV!A#Z9{e J 所謂冰封三尺  非一日之寒:o i7p\+Z~RVf
xe$IU fN
{S*fA*x`b?
H.|7E;{;I'N6s

,ZM\DqL\` L { T"NIP/VP t
~#eq:MPpkr

h b u8P*B~
N0v|p8j s dM 7O@8L6k-{T z

d)v!p sD
.~._dC8K!NFe5O K\0psb

h:qd9Ri~_ *DN"BX|?5[

q$gnQ.G_8X u
H _j)@1o-VxA-` P
+i l%t_6CG X_
FIQ|j7R
`,` gC5c:`,_3W
A4YDhD[9t i N)[L
C/\!r7mP"m"U(l8l3M
eg#`z,S
~;aY+zzd"_,n3E8o __!ne zjM
9zN2Z%e[k6J:RYX3t

}X6w Yc w] | M1C.soip'X0k8Z'j

T3UM6[1Zi
Ewk5G(@r"WQ3?-L/W
\ N_0i6Jr R#BY
L[fSWV;}:Z
/Bqm$Dm+`N{V%A h)p:e4J%zLB-No
B:~FEf2BD2I w6Y

*@$hm.nO2hjv 係度 ...................... *\pSs/H

HxJep Sp ?\+X :XDNc!O)b

T Ntn^/G:Mk
*PNj-w d;eu,x
l*@'Go Z fW-iH Ox\/d

8?0r \-fnY*q9t a&sXftc
'M3[V&i9c V~
3H"f0O?@:X G
VNUZ3n6R SW
:Pp]2r8[8``Y`&{
my/|BP`x7a!c#\
e+NO%V"m
IeY`Xry#Az3}Y

.jTO$t&V C
y)gg?(mb(c U7d3E5l,[A
#i4ZHstbB6xc

W&QLC7e Y [ G#E Pk t ?o(F.lSq

1v'{UC7Q"w*ra !bt6u\K6vkpq2vW
祝大家愚人節快樂:dev: :dev:

xxuser 發表於 2009-4-1 06:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2009-4-1 07:00 PM

加送多個....  尼個幾正:kiss: %o \/O;G@*^G1h;_
_#[Ikkmm8C

5rsZd0g-hgY [url=http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience]http://www.youtube.com/t/new_viewing_experience[/url]:D :D

bobo21 發表於 2009-4-1 07:14 PM

少嗲你好呀,s$A-[i#M.U;G
陳總請辭係咪真架, 佢今日仲做梗[志雲飯局], 要要訪問阿Laughing哥謝天華喎.

ypppus 發表於 2009-4-1 07:42 PM

我都知係假, 無可能 :yy19:

也媽嗲 發表於 2009-4-1 08:10 PM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-4-1 07:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3096116&ptid=200780][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$t{!X5L'n.F7t`)tZ
少嗲你好呀,,bM%mBq$b_4i:}l$Y
陳總請辭係咪真架, 佢今日仲做梗[志雲飯局], 要要訪問阿Laughing哥謝天華喎. [/quote]
2C{"e U1xpSpH -Dc Y7U8Iz
.s8k!}6w Zt
真架真架:giveup:
,^/JZ dwz#k:jvC#^j
4eT+JdY0T 乜去今晚唔係訪問''哥哥''咩:naughty:

jojojojoj 發表於 2009-4-1 08:17 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-4-1 08:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3096212&ptid=200780][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+n+Y Hr[ s5q"bj y(I\ d @'x

g{s+G|8c ,pcm2]8R:F&A.G
真架真架:giveup: ,s#R@V-KSJ

3][L'Y6N`1DQ7T 乜去今晚唔係訪問''哥哥''咩:naughty: [/quote]
;p_&MT,Wx*ln.^U!{ :}3u#?"e6siC6F
招魂飯局???:D :D :D :D

f_ck999 發表於 2009-4-1 09:46 PM

娛人節果然快樂

bobo21 發表於 2009-4-1 11:12 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-4-1 08:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3096212&ptid=200780][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]L mC4N|
+|"h2z!JFf

e%~6u4{ xZ$dm &?U1BV&gF(]X
真架真架:giveup: D?~~ O

4j;@aN Hw7t 乜去今晚唔係訪問''哥哥''咩:naughty: [/quote]2l7Ls Sw U9] k

X1a"\S Z(})bga :P 你開心喇, 又玩bobo:dev:, 邊果哥哥呀, 吾係已故果位張哥哥嘛, 噤恐怖. :yy31: :yy31:

michael1611 發表於 2009-4-3 05:43 PM

Not possible la....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.