娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halo678 發表於 2009-4-9 03:04 PM

洗牙一問~

想襯放假去洗下牙1jmU,PW V
{Y xX_eo
但又唔知去邊洗好...咁多位巴打有冇好介紹
+rf[)q$~4w/Ij
%lz}+Cw&T}b l 想唔太貴的,最好就九龍啦,因為我住黃大仙~6I ] QIV| s*k

|C6bDP;G"Q:y~? 同埋洗牙CHECK到有蛀牙的話,點好?

benny1219 發表於 2009-4-11 01:01 AM

[quote]原帖由 [i]halo678[/i] 於 2009-4-9 03:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3105402&ptid=201214][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
I\$m@Gj 想襯放假去洗下牙
y&g7M9J![ z:em#xI
E#Xw2OV/d 但又唔知去邊洗好...咁多位巴打有冇好介紹1?iq]n s'o.n9R
H~d N6t
想唔太貴的,最好就九龍啦,因為我住黃大仙~
;GWuG Bq6t1Q
+g2_6AK!x 同埋洗牙CHECK到有蛀牙的話,點好? [/quote]8S'Wz^K
洗牙都成三百幾元架
6[ad~^` d6H0H 有爛牙  數量多
1Ha)o,PG 1}nmb/lSn O
可能計條數成千
(X}S0E`4oU\gv3u `
mkA3[G;d5@#RZZ
Dz eW%X)pU7C 基本上間間都咁貴 平極有限 唔會差太遠u[ Mu!R&?0b,X
z5`RS(T"lp @V x
Z8{(`(L#q k
如果啲牙唔夠白 漂埋   咁條數都好甘

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.