娛樂滿紛 26FUN's Archiver

闇‧水壺佬 發表於 2009-4-9 11:28 PM

男子巴士上被打 女子被捕 (有網友網上再講真相!)

[url]http://www.appleactionews.com/site/art_main.php?&iss_id=20090409&sec_id=6996647&art_id=12620586&dis_type=text[/url]
] a~/z.mK p n&q ?{
男 子 巴 士 上 被 打g @w%` Hj4T,m
女 子 被 捕  
&O0r0zy!z],L $Q;]U9Wv6Tu
10:13am 瀏覽次數:2110 回應:12
MB'A1C{*a #P:?LD2fc
早 上 9 時 20 分 , 一 輛 巴 士 駛 至 金 鐘 力 寶 中 心 對 開 時 , 一 名 20 歲 男 子 , 及 一 名 30 歲 女 子 , 因 爭 坐 位 問 題 爭 執 。 男 子 報 警 報 稱 被 打 , 巴 士 則 駛 至 力 寶 中 心 一 個 巴 士 站停 下 。 警 方 到 場 盤 問 兩 人 , 將 女 子 拘 捕 , 男 子 獲 送 院 治 理 。
(A(Lxq*jA~Xg
v%KyV3y D!z
aJ)tp Qr1g/x:]O 2Q cp ?"vu
朋友全程目擊 s-mU}]aB1j'W
CLz$U7[6Mz"c
今朝朋友坐巴士, 下層車頭司機對面, 有四個位o0m"Vf7eD0oc.~
2s#}u`#N"Da
情況是咁的:&|h}*Q4L'a
第一個位 2x歲受害人,
:h'O sk0Kt3{Z 第二個位 3x歲就快變師奶既物體
a%L~"y9I0V 第三個位朋友坐,
j? {3K;Z3AH-p 第四個 3x - 4x 男
H6s h#w sQo"g
3`N'G$b9M+Dvh 架車去到大欖轉車站時, 個師奶拍醒個 受害人!l`!OI}4BRRt7E
C9用港女語氣 "先生, 你隻腳可唔可以唔好 mark 咁大呀
g1J(}S4Ii,N
,`$@(qc d,U m'C)Plr 當時朋友估是受害人訓著左, 隻腳無意識咁 mark 大左qM)d's({;Th+D
bso"]L4eiE#m
跟住朋友訓左
1|-_!QB [j&pW N 去到金鐘就快到力寶
O.? ~F9U 個 師奶 啤左幾下受害人
0[p.Jo_Gh 受害人 "你望乜?":Gdo#nm4e-A
師奶 "望下唔得?"0kvXQ:f6E @){$s?
受害人 "我問你望乜野呀!!"
1\8J.J"O@5}^ 師奶 "我可以話你非禮我呀!"
"Z2y3}:s e^]4e Xl 受害人 "我邊度掂到你呀! 報警丫!!!"3IOJ3HC,Z7I E
師奶 用 臭height式港女語氣 "你非禮我!!"
%r @:uy9_y 受害人 "報警囉! 你要玩野丫嘛!!"
T.a1fgTYZ&o}T6o E E:r1uh:}c3~P)| ?:s
跟住個 師奶 一巴扯埋去, 朋友聽到 啪 一聲~~ o雪~~~ 好痛呀~~ >_<0vCen&i C:G ~`Q4^ k

n S2x"L6xQ s-t^ 受害人 "我即刻報警, 你唔好走!"
fjr#wa9YL3BL 師奶 繼續發爛 "你~~非~~禮~~我~~~"
[ ` Bfr.w3mf oB{
*`,^1vpk}+K}H!B 受害人 "喂 999 , 我係巴士比人打"o{n7Of;s~4O6|
師奶 "我比人非禮呀~~~"
;A"D#? ]$B R{z
?2u bG UK } 跟住架車停左個力寶, 架車好多人屌晒鬼, 話 2條友玩野..阻住返工...
*J%G/mI5BaQSi y.^jA5UP0qt,{
朋友最後落左車行返公司!!!vTN:P3bik1D.[

Ej!Ze{;M 3iIdG'o+y5l#Ak(U
'wBAU#y&W a

%s[x*g d 3歲到80 歲既女人都覺得用 "非禮" 係無敵既武器!
3G$L}:^,_+x'\}5d)E 給這篇貼子作者送感謝卡!使用感謝卡 免回覆隱藏帖

akakak777 發表於 2009-4-9 11:44 PM

:yy02: :yy02: :yy02: :yy02:   
i_gRQ[N)p 支持講真說話  反對港女行為:yy02: :yy02: :yy02:

E臣 發表於 2009-4-10 12:03 AM

女人大哂咩:nogood: :nogood:

yutakcheung 發表於 2009-4-10 12:18 AM

反對港女行為:yy16: :yy16: :yy16: :yy16: :yy16: :yy16:

thomas701 發表於 2009-4-10 12:34 AM

港女行為:nogood: :nogood:

chansuper123 發表於 2009-4-10 12:07 PM

各位巴打, 這種野蠻的行為--指女性時不時指男性"非禮", 並不只限港女, 而是全世界嗰D自以為好靘(但事實係好樣衰)的女性, 當遇到不如意事時, 就向身邊任何男性的動物作出發洩的行為. 我們應要求立法嚴懲這種女性, 最好遊街示眾.:dev: :dev: :dev:

角都 發表於 2009-4-10 12:33 PM

香港已淪為女權之國,野蠻港女之地,前日我自己搭港鐵,個陣2點幾,在車尾成箱男人,一個女人都無,其間有2-3個男仔上車,見無曬位,就坐車尾d地板,跟著一個港鐵男職員過嚟,當睇唔到禁,無事,點知去到火炭,就有3個30幾歲的女職員上車,叫d坐係地板的男人起身,根住記錄,見到個3位女職員都係以為自己好靚個d,不過個樣似玩sm個d單身女人pA%B\7h!nL7@"b

AQW$D C-?;H 港鐵無"濫用",驚被人打就請part time警察,都唔算咩問題,至可悲係請埋d港女入去做:nogood: /SH$vv1n`9G
係非繁忙時間都捉得禁緊,9成之前唔順被人話港女,又唔見個男職員捉佢地

terry891089990 發表於 2009-4-10 04:04 PM

我就講下.其實香港好女孩 同壞女孩  只是參半.好難去Judge a z xZ(^#c
/y5y.h P\YW v e
但係苦心自問   女仔變到失去常態去自我保護.某程度上係由一D 壞男孩所引致的j"TU-I,[6BR

P9v#K%l%SlIP5` 所以, 彼此互相尊重吧:)

michael1611 發表於 2009-4-10 10:41 PM

唔好睇小女人

dawander3r 發表於 2009-4-11 12:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

slwong3 發表於 2009-4-13 12:27 AM

[quote]原帖由 [i]dawander3r[/i] 於 2009-4-11 12:07 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3106954&ptid=201233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]rn_+_N$akr\;C"g

6_1rm`(_Z _1Y+O2BC4U,rXu
咁係因為男性唔會做同一樣野,所以你見唔到而無得比對下作出的先入為主嘅見解。無壞女孩存在,何來壞男孩?Demand & Supply!!只不過男孩們並不像八婆般b ni ba la。先不講來龍去脈,淨係重新組織過故事,在保障自己的前提下 ... [/quote]
!w9][L4S q3^
y9NRX9G;Bv:RR+G I agree with you about the point of "Deman & Supply".
O k]'A+oD
$a,||4Eb"B}{ On the other hand about that story on the bus, let's pretend the story that was heard from the "Friend" is true.  
ie*UxUieI Bcdy qUv,Y4vC
The woman would be the person who needs to be blamed because she slapped the man....
6Nn&{+d Y)JA$P0l6EUb No matter what, the person who uses violence is wrong....(this applies to both man and woman)
,j&]3C9i6YQB0d %t'zx+aPt
When I first read the story, my impression is that the man did not have much manner.2d)a Q i,W)fWY
Well, later on, the woman started the argument and slapped the man's face.  That woman is much worse than the man.....

andymayuen 發表於 2009-4-14 03:29 PM

港女行為...........SHIT.............:mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.