娛樂滿紛 26FUN's Archiver

碌葛扯旗 發表於 2009-4-11 12:17 AM

聽下女性論壇D人點講周秀娜...

[img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/apple/20090406/small/06ec3p3n.jpg[/img]&r%S|QA(wd3pnU
2SLD*L+O
[quote]6l}7uTc1i? qdc
大得滯真係好墮 !!! 未老先衰 ! 仲核突 !
veML? [/BiV
Qwe?&T zZ1Ef 完美胸形應該係鎖骨中央同兩點形成一個等邊三角形,但佢呢對胸好明顯唔等邊,兩點太低,垂到落個胃度,個樣同 poster 的差太遠,執得好緊要,個真樣好殘好mk
M!D3J6KQ)^;T 陰公 ! 咁後生已經跌成咁 !!b%GSX+r`:J0z|

b&r8MUU.U(a 太平胸當然唔 sexy, 但其實真係唔使咁大 ! 好似佢跌成咁真係毫無美感, 睇下佢中間兩條線 ! 成個心口嗰兩忽肉都墮到扁嗮, 仲話唔係墮 !!! 係咪盲架 ?!
iDb(z;L4g-r4XoY 0i]Zzo
yes, 墮到兩件" 乾蘇餅" 咁 !b9i&i Z@ o

MQ_X AF+bdN 大得黎真係同個"靚"字完全無關係 !
1XZ9P q'H2c 3xL g&U8I}!@,NR#~
所以咪話佢過大囉 同 比例唔好囉, 有 d model , 都大, 但無佢咁誇張, 係好挺架, 佢大得黎跌嗮, 變左"陳水扁", 幾肉酸 ! 佢老多幾年, 真係跌到落肚臍 ! ,_fY4YFn
[/quote]

碌葛扯旗 發表於 2009-4-11 12:17 AM

結論:港女憎人大胸厭人平 :yy05: :yy03:

鍾洛凱 發表於 2009-4-11 12:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

oicguy 發表於 2009-4-11 12:58 AM

婦女聯盟仲唔出黎嘅?HN)v4P7Yw1`\
呢d唔算欺凌?

edge0424 發表於 2009-4-11 02:06 AM

吃不到的葡萄總是酸的~;{C7yMSs's2Ca1FK
算啦,別怪她別怪她:yy15: (T,@#@)E.P Tq\&\/rEV
佢地都係羨慕同嫉妒姐

natabb 發表於 2009-4-11 05:47 AM

冇辦法 自己又細 又冇錢隆 唯有踩人啦

pcm12345 發表於 2009-4-11 09:08 AM

其實我地男人覺得佢大得黎又靚就得la:yy02:
/Yr OX!n N I+J6F 幾時輪到班港女說三道四?:yy35:

DarknessEX 發表於 2009-4-11 09:33 AM

那句吧, 一個人有沒有桃花運(或稱為"魅力")2Pad^ tI9I:@5t
主要也是看異性的評價多於同性的評價的......... GI6r)h%] N`'G!bI2x
雖然, 我覺得那廣告........是稍微"串"了一下就是了...........

小小種子 發表於 2009-4-16 07:09 PM

早排飛輪海hit果陣
/s"Kw!|$LVZZ 身邊d女仔個個都讚人地靚仔型-{-]s.z&I3j0KA$v
又話我地香港d男仔比人地差好遠
J%g2b9{"^&H6g/Ia 算~都忍下.S4s#p%A!PNg
到而家出左d大波model又串人身型 {$q0Qd$gJ
女性打扮都係為左吸引男性溝佢地姐2\jD$R$IZQn;s1e
事實上 周秀娜身型的確令到九成以上既男人流口水?(I aqn"S SV
證明佢個身型係我地男人buy嫁啦'a8La+]d"aG
d女人仲係要自己呃自己  唔夠大就自己去隆胸吧

hk853 發表於 2009-4-18 06:47 AM

睇呢幅相又係墮左D既*?B2FOr
不過好過連墮都冇得墮

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.