娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2009-4-14 03:42 PM

中文水平挑戰站

今次唔係講正字"nS-M+z q7GX

%dwB"w4CA9f3^5dIR 係講詞庫:agree:
r#L R @avU F HnQ%[S,MeGn4WL
依加時下d人好缺乏形容詞ge表達
MD+J+th*Y!OlvV&et
$DYB'X9p 例如形容一個女人ge吸引之處W!P!{\@"_O0M
就只會話好索,好靚,超索,超靚,勁索,勁靚,爆靚,爆索,極靚,極索
C.N(r7~{6W\ 最多加多d形義....如硬哂,流口水,敬禮,好長,好白,好滑'? y h8M`

,c_4M,{*Lb8s
3G+}-Q!|v-y[ i 其實可以用標致,精雕細琢,婀娜多姿,風韻猶味,秀色可餐,冰肌玉骨等等詞修飾下:good: :good:

kakeidevil 發表於 2009-4-14 06:25 PM

唔通你睇緊周秀娜你會話...............9bQi4g5g6y.rB

J#J {"fV 沉魚落雁,出水芙蓉,婷婷玉立,眉清目秀,國色天香,美如冠玉,風姿綽約,明眸皓齒,閉月羞花......而家考試咩:yy20:
^4I6oqBB+c*N
^{L ?` B-e)]-d 最多咪波濤胸湧,前凸後凸:yy22:

bblee 發表於 2009-4-14 06:39 PM

前凸後凸:naughty: :naughty:
#G~C#`fp 十分貼切:P

籬偶 發表於 2009-4-14 07:07 PM

[quote]原帖由 [i]bblee[/i] 於 2009-4-14 06:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3111054&ptid=201483][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
eoU y^ d{q 前凸後凸:naughty: :naughty: t `*GU(K#u(CO"WY
十分貼切:P [/quote]/^Zx `xe(h6}7e(Fi/X

5T A r Z9ks``Vz 個凸字我諗唔止局限於形容詞...:redface:
;e?Y)t-q I9N5Y u j0J &Bbd:Q,t8jqA3@&`
[[i] 本帖最後由 籬偶 於 2009-4-14 07:15 PM 編輯 [/i]]

cheery 發表於 2009-4-14 09:33 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-4-14 06:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3111036&ptid=201483][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(yTl \*g;z;Ea 唔通你睇緊周秀娜你會話...............
lxtr$mU4fK` yJ^-c&S!q2v H
沉魚落雁,出水芙蓉,婷婷玉立,眉清目秀,國色天香,美如冠玉,風姿綽約,明眸皓齒,閉月羞花......而家考試咩:yy20: ,~6i5hKF*PUW `-d

S,w7i(S cv7S3N4N 最多咪波濤胸湧,前凸後凸:yy22: ... [/quote]
-B;\$p3| RD
Pn"q+pyb#GAM 冇呀!!!依家連波濤胸湧,前凸後凸都冇呀!!!

hung414 發表於 2009-4-15 08:53 AM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-4-14 06:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3111036&ptid=201483][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
t Y:S(I p 唔通你睇緊周秀娜你會話...............2K]R$D3Y[4S5a

2H'x(ZK|Ge(X$rGL 沉魚落雁,出水芙蓉,婷婷玉立,眉清目秀,國色天香,美如冠玉,風姿綽約,明眸皓齒,閉月羞花......而家考試咩:yy20: P:T3zNlV

2_f"B#B | Q Sp 最多咪波濤胸湧,前凸後凸:yy22: ... [/quote]
}X!d|2n5d .Sd T1~|8Pw9z

rQ_?"J -WsF:T'h2J2H
唔用"波濤胸湧"....可以講"玲瓏浮凸" "婀娜多姿"

cheery 發表於 2009-4-15 11:45 AM

[quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-4-15 08:53 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3111880&ptid=201483][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6bhi ~Y$Fuuo
Q k.[*@+G4X"r8SBV7b8H
z cU,V/w K:y
e1sz2Jb/]3S[.I

$cy5S'T.s w,v 唔用"波濤胸湧"....可以講"玲瓏浮凸" "婀娜多姿" [/quote]8aSNg3lBV xTN
[x;y |'I
知音:love: :love: :love:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.