牙齒問題
唉 近排智慧齒好似出左問題 :help: 但係我就會考 我應該牙先定讀書先因為我近排發現 我咬野都有問題 仲食飯太大力 搞到出牙血:crybye: gq+u aVtW
大家有冇呢d 情況 因為我都幾驚下 :redface: 之前杜過牙根 補牙都補到7彩 :haha:
緊張關頭先關d咁既野 我真係好迷惘 不過我都決定左book期check左先
唉 今次真係希望各位會唔會有d咩高見俾下小弟:yy29: 睇牙同會考....唔一定要兩者選其一既7yHdoPEF+~G
check左先,唔太嚴重的話會考完先處理囉 [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-4-15 10:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112443&ptid=201539][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]o2i.dg5Y1Nr&G
睇牙同會考....唔一定要兩者選其一既
check左先,唔太嚴重的話會考完先處理囉 [/quote]^4L6ew|8X%r+RM
我怕d牙既痛影響
咁又係 check左先算 我相信個牙醫已經認得我個衰樣:yy26: 你之前又杜過牙根又補過牙, 有咩好驚!!!$bJ:s-[&kT gG
如果真係生智慧牙既問題, 就唔係問題啦, 我好細個都生晒四隻!;m:]3f%sv`.u
C*D-T&f9F Z&h
如果你係上面氐既, 唔洗 check, 去直接 x (唔識打) 牙啦, 好快, 又唔會有咩問題, 除非個人有心病0jY:n;r*`
6K1n'Gb s
下面果 d 又無咩問題呀, 不過要等佢消腫!
y6lr}qtR h)R)[l
[quote]原帖由 [i]呀俊[/i] 於 2009-4-15 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112428&ptid=201539][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唉 近排智慧齒好似出左問題 :help: 但係我就會考 我應該牙先定讀書先@*S\JbK
因為我近排發現 我咬野都有問題 仲食飯太大力 搞到出牙血:crybye: 8E[L)?(P?
大家有冇呢d 情況 因為我都幾驚下 :redface: 之前杜過牙根 補牙都補到7彩 :ha ... [/quote] [quote]原帖由 [i]whiterice[/i] 於 2009-4-15 10:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112464&ptid=201539][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你之前又杜過牙根又補過牙, 有咩好驚!!!
如果真係生智慧牙既問題, 就唔係問題啦, 我好細個都生晒四隻!mZ5jby
如果你係上面氐既, 唔洗 check, 去直接 x (唔識打) 牙啦, 好快, 又唔會有咩問題, 除非個人有心病U.r+}*k#XB6^
9@j5W?9i(X]
下面果 d ... [/quote]
E原來下面無乜所謂架 你搞到我放心左好多:P #k0aA+r&SIa!Uf+]
我今次係下面 我上網睇講到斜生好嚴重 搞到無哂心情做野 2oeyQ?4aGE? q
聽完你講e+有好返少少heart :D 5I(y;Uhg @
其實每次入去睇牙醫我都好驚 好痛
真係有心病個種 入到去間野真係好無助 搞到我驚驚青青:giveup:
頁:
[1]