娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2009-4-16 01:53 AM

唔知邊度可以找到這張碟呢???

[size=10pt]香港電影金像獎又就快來了,睇番資料介紹[/size][size=10pt]最年輕的是第2屆17歲的一片影后林碧琪《靚妹仔》嘩十七歲當影后咁犀利,仲係第一次拍戲喎.................. 可能這套片太耐了,本想找來看看但係很多舖頭都沒有, 唔知邊可仲可以搵到呢????[/size]

ckyckk 發表於 2009-4-16 06:59 AM

[quote]原帖由 [i]hongkongpeople[/i] 於 2009-4-16 01:53 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112713&ptid=201560][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#Ya/J\~9b8_.^ 香港電影金像獎又就快來了,睇番資料介紹最年輕的是第2屆17歲的一片影后林碧琪《靚妹仔》嘩十七歲當影后咁犀利,仲係第一次拍戲喎.................. 可能這套片太耐了,本想找來看看但係很多舖頭都沒有, 唔知邊可仲可 ... [/quote]
tD-Q#H$WU Pqd&A&F1Qrk8A
DVD or VCD ?? :naughty:

vv1668vv 發表於 2009-4-16 07:25 AM

[font=新細明體]網上訂購 唔知道 麻唔麻煩 呢?[/font]"xTI9ns,G/r.N
[font=新細明體]希望幫到你啦。。。[/font]D&kCd qg\
kKf{_9u8C'u ]
6`r-g&VD2}AZ6H1|
[url=http://www.yesasia.com/us/%E9%9D%9A%E5%A6%B9%E4%BB%94-dvd-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%89%88/1010729829-0-0-0-zh_TW/info.html]http://www.yesasia.com/us/%E9%9D%9A%E5%A6%B9%E4%BB%94-dvd-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%89%88/1010729829-0-0-0-zh_TW/info.html[/url]

kinz 發表於 2009-4-16 10:20 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-4-16 07:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112871&ptid=201560][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] {/w1K*Y6V+O,O.|
網上訂購 唔知道 麻唔麻煩 呢?
+j1urtD7? 希望幫到你啦。。。
;OKF&[g0MO,j J(mz d#y)L'C
0i0ZaFO$JJE1G&J
[url]http://www.yesasia.com/us/%E9%9D%9A%E5%A6%B9%E4%BB%94-dvd-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%89%88/1010729829-0-0-0-zh_TW/info.html[/url] ... [/quote]
d8i k@Q Q%[+o6P lm)X ] S4C g2S
街舖都有 :)
v?.z#{3OK 3L3Ni!]$UYec
(尖咀HK Record好似有貨, 搵片名三字)
1zy2GAm)N7qY9b R&LQe9]$iAC$S
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-4-16 10:26 PM 編輯 [/i]]

vv1668vv 發表於 2009-4-16 11:17 PM

[quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-4-16 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113393&ptid=201560][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
@4O9hI2h*s"[ R\+gW0^:wy
^;F.~,A1b,{cD
街舖都有 :)
y5EUpE
1g]@R xX6X (尖咀HK Record好似有貨, 搵片名三字) [/quote]
+S.|:N(sm_"}B+E 4K9q_#? |'G
)[9W9] T QhM v Y-c&p
~{,p-x2] [ey

.\-H/^c;Q$ZCH`a2v &jd9P9j^
[font=新細明體]同意呢。。系呢。。刀系街鋪方便得多呢。[/font]g$]mZj5@e3A
cV@%a%TKg9Qsf&`
'}%B5?)^"`R|
[font=新細明體]尖沙嘴 5支旗杆旁商廈 地牢(大筷活,面撞)隔離果間铺[/font]+[3A mT9F@
[font=新細明體]里面到有好多 新舊影畫戲 同 絕版CD DVD。。。[/font]
\6B9ENig.V|7S )Ue7Uq CT%hu
[font=新細明體]唔知道距地有無呢??。。。:) [/font]

hongkongpeople 發表於 2009-4-17 12:59 AM

唔該晒,得閒去睇睇先..............

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.