娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2009-4-16 10:13 AM

陳 一 諤 左 報 撐 腰   責 港 人 反 共

【 本 報 訊 】 甘 為 六 四 屠 城 暴 行 塗 脂 抹 粉 的 香 港 大 學 學 生 會 會 長 陳 一 諤 , 昨 被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 , 主 持 人 佯 裝 節 目 「 未 開咪 」 , 陳 同 學 「 咪 後 吐 真 言 」 直 指 香 港 人 反 共 , 「 民 主 紅 衞 兵 」 情 況 嚴 重 , 並 認 為支 聯 會 及 民 主 黨 反 華 嚴 重 、 「 反 中 亂 港 」 。 他 又 直 認 上 周 表 示 會 到 美 國 找 王 丹 的 言論 是 「 講 大 咗 」 。 [2c?/P y.T
民 間 電 台 《 得 罪 人 多 , 稱 呼 人 少 》 主 持 人 譚 志 德 和 子 健 ,昨 晚 在 節 目 假 扮 美 國 電 台 華 人 之 聲 《 時 事 縱 橫 》 節 目 主 持 人 Robert 和 Vincent 致電 陳 一 諤 , 並 佯 裝 節 目 「 未 開 咪 」 , 先 與 他 「 綵 排 」 。%cX3V~!vJNy

6h,@/~ l?%P\ 自 比 光 緒 皇 只 得 虛 銜
h#xd[fU2A4O
3|:R!i;qj8Z ~HAp,p8z 主 持 人 聲稱 欣 賞 他 敢 言 , 陳 一 諤 不 慎 「 中 伏 」 , 「 咪 後 吐 真 言 」 , 說 「 大 家 明 白 , 香 港 人 係反 共 , 嗰 啲 偽 民 主 派 係 反 共 」 , 但 他 拒 絕 「 開 咪 」 後 詳 談 , 說 : 「 如 果 問 啲 尖 銳 問題 , 講 出 嚟 畀 《 蘋 果 日 報 》 發 覺 , 我 真 係 畀 人 趕 落 台 。 」 他 說 不 介 意 下 台 , 但 有 朋友 叫 他 留 下 「 有 用 之 軀 」 。
JUQ*lcg XUNh0o 主 持 人 聲 稱 開 始 「 錄 音 」 , 陳 同 學 在 咪 前 慨 嘆 香港 的 「 民 主 紅 衞 兵 情 況 嚴 重 」 。 主 持 人 問 他 對 2012 年 普 選 的 意 見 , 陳 一 諤 先 反 問對 方 看 法 , 再 附 和 說 如 果 民 主 派 未 學 會 包 容 , 擔 心 有 普 選 的 香 港 會 似 台 灣 。 他 又 坦言 父 母 擔 心 他 受 壓 。 談 及 學 生 會 會 長 身 份 , 他 自 比 「 光 緒 皇 帝 」 只 得 一 個 名 銜 , 自言 選 舉 勝 出 全 因 以 真 誠 待 人 。 {C!Az p
其 後 他 跟 主 持 人 閒 聊 又 「 私 底 下 」 告 訴 主 持 ,《 大 公 報 》 願 意 幫 他 平 反 , 但 他 「 唔 希 望 將 風 波 搞 大 」 。 他 又 吐 苦 水 說 面 對 內 憂 外患 「 出 面 俾 偽 民 主 派 吠 」 , 幸 而 校 內 有 內 地 生 支 持 。
.[e8W"a2]-{ T W1?)h ~:ob bt
罷 免 程 序 料 順 利 啟 動 \e&?(? g'a0R)s
D_j-gR-P C[
陳 一 諤 正面 臨 罷 免 港 大 學 生 會 會 長 危 機 , 學 生 會 評 議 會 署 理 主 席 霍 俊 傑 表 示 , 截 至 昨 晚 已 收集 到 300 個 會 員 聯 署 , 估 計 今 日 可 收 到 315 個 所 需 聯 署 , 啟 動 罷 免 陳 一 諤 的 全 民 投票 程 序 。 學 生 會 現 有 約 10,500 名 會 員 , 全 民 投 票 最 少 需 要 1,000 票 有 效 票 , 當 中過 半 數 支 持 陳 一 諤 下 台 。 逾 20 名 港 大 學 生 會 前 任 幹 事 昨 發 出 公 開 信 , 直 斥 陳 一 諤無 能 力 分 辨 是 非 黑 白 , 不 勝 任 會 長 一 職 ; 批 評 他 的 言 論 , 是 再 次 踐 踏 六 四 受 害 者 的心 靈 。
t*m&XQ]pV*ISx5I 2[-R"Y1G,v$I
來源
1KK"k SOBE:[h $~/^&V}Q y8z
[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090416&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=12645482[/url] ]!hp+w h%D__t

+['ZYv:um
A&m!p'`m%l2K 重溫: A"Ncv/G

*\;sT/p$X'\ k [url]http://www.wowin.org/public_html/oldrec/2009-04-15-b.mp3[/url]
h$s N o^cM-Y F [
8u&x6PV#N)VJYX /I\5k-@D1S*F
[color=Blue][size=4]真係陰鳩功, 讀港大讀到咁撚笨, 可能扮林嘉華嘉年華打去俾佢都信[/size][/color]

seafireson2 發表於 2009-4-16 10:40 AM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-4-16 10:13 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112912&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
qbm X$~#e1yK [size=4][color=#0000ff]真係陰鳩功, 讀港大讀到咁撚笨, 可能扮林嘉華嘉年華打去俾佢都信[/color][/size][/quote]7CNFyt cD
:agree: 真係抵佢死。
[W[.j.n*na J 終於現晒形,哩條友仔扮晒野,假到死,抵比人踢爆!
4JDL8?;?4a g*?)K 7nt8s F7q6y7c,E
選之前,扮晒正義之帥,疑似敢作敢為,
@Z!@H%Q(B 原來又係左仔兼淆底獸,最終左仔身份敗露,冇得抵賴,w'`'V;y\
現在民間電台一Q清佢袋,真係大快人心。 Br2f(JW c V'i
)N"BX3Wy4\,f
[[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-4-16 11:00 AM 編輯 [/i]]

singleung1956 發表於 2009-4-16 11:23 AM

民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
3C9SE$o Q2D0J'k h |.tn2H:Q1Q
亦都可以  找人  假扮被訪者,  
/ho2oFS_6Vl#d #Hu?-e\ knR
可信性存疑

lastwing 發表於 2009-4-16 11:33 AM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Q B `u;FPx\ 民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
]y-tVZam1re
:Mmp,{(O{M 亦都可以  找人  假扮被訪者,  
1vbP#W:?-j$IM$Q.a
Z$](B;Re1s 可信性存疑 [/quote]
u?V/w g
-~,N\ J,YC 又係喎!!!
$C O)pu?a*Q@H%} 又可以係有人[size=3][color=Black]假扮民間電台[/color][/size][size=3][color=Black]假扮[/color][/size]某某機構去訪問寄定目標順便[color=Black]假扮[/color]埋被訪者
Paag3w,b5{0s| 亦可以係民間電台搵人[size=3][color=Black]假扮民間電台[/color][/size][size=3][color=Black]假扮[/color][/size]某某機構去訪問寄定目標順便[color=Black]假扮[/color]埋被訪者Js$D5M[/r
....
f5ba H;?j$Kx](C ....
4V1l"TkOv s ....8RzJ+Z{3uI fRl

"U-lD c9Q{0W)Kdr 原來內裏可以有甘多陰謀甘真係要詳細甘分析下先得

hllee 發表於 2009-4-16 12:01 PM

hku 學生今時今日真的淪落至此? 連基本的是非曲直也分不出? 真的枉稱社會棟樑.

打狗棒 發表於 2009-4-16 12:41 PM

阿Wilson真搞笑........:win: :clap: 4x,o+Zl_[8u%k
(_z n)de4~ j-k)I5I
其實此事我又覺得冇乜野喎, 有人鍾意做義士, 有人鍾意做奴才, 民主言論自由的精神就是要包容不同聲音, 奴才也有言論自由, 如果港大同學覺得陳同學有問題, 那麼就按機制罷免佢, 使乜同佢勞氣? 8964時佢仲係精蟲, 佢又知乜? 呢個世界, 乜人都有, 一間大學的學生會會長算是個屁, 唔使咁勞氣!!!

sucker1965 發表於 2009-4-16 09:53 PM

香港又多了一位反法西斯愛國愛黨義士!

奪命老妖 發表於 2009-4-16 10:03 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]qa-by8BmR
民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,@4Sup"l&RQ#ANL
f2WW3b T8fI
亦都可以  找人  假扮被訪者,  -K}7sz}2h:O8V

,N7GW4JN 可信性存疑 [/quote]
!go;OoY:L1n*[;y3c 唔駛幫陳同學講好說話,好簡單,聽番把聲係咪佢本人就得

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:33 AM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+X)lyffG!t$f 民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
1h-{$ean['Jm7` Yh\ k4jV
亦都可以  找人  假扮被訪者,  !gLv)m/]x
f!KzY"tA9\v
可信性存疑 [/quote]4q@6y},N
懶有邏輯, 咁陳一諤有冇否認呢? z3M z$eC w*kA;F8Q
如果佢冇接受過訪問, 一早否認兼拍抬啦......:sleep:

leeleelee2005 發表於 2009-4-17 11:03 AM

人有人道理你有你道理既姐,你唔可以話自己完全o岩晒人地錯晒,人地亦然。起碼好過大陸先啦,一言堂,想講都唔敢講。
S Ix`xrvu'cw2l 有時d野根本唔可以用非黑即白黎講,絕對價值只可以用黎判斷大是大非,有d問題其實有好多灰色地帶。只係有d人將好既可以性無限放大,有d又將壞既可能性無限放大,咁樣講黎根本大家都係自欺欺人。其實講贏講輸又有咩所謂,大家都係人微言輕,執著黎都係冇用,主觀意見又點會咁容易影響客觀環境。J[dM.F
6rRlBHEx.P
共產黨既然係平亂,即係啱啦,點解唔出黎交代話自己做得好好,今年係平亂20週年紀念,應該大肆慶祝先啱,點解唔搞個聯歡紀念晚會?
,@c@zyU6Xm 當年只係路過既路人,有d被射死有d就射傷,點解唔查明,賠償醫藥費?點解要派國安局人員對當年既圍觀者進行恐嚇、監視?
7| x5}B3N_^r!eKR 六四共黨係正義平亂定殘暴鎮壓,用自己做左咁多年人既智慧去分析下啦陳一諤。

cheery 發表於 2009-4-17 11:41 AM

陳一諤講d咁on9嘅野我都諤左一諤

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:51 PM

[quote]原帖由 [i]leeleelee2005[/i] 於 2009-4-17 11:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113854&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!f+_[mTfC
人有人道理你有你道理既姐,你唔可以話自己完全o岩晒人地錯晒,人地亦然。起碼好過大陸先啦,一言堂,想講都唔敢講。
'T eB}b _ 有時d野根本唔可以用非黑即白黎講,絕對價值只可以用黎判斷大是大非,有d問題其實有好多灰色地帶。只係有d人 ... [/quote]/R0V*`#Fm'wR~/h
說得好, 如果我是中共當局, 絕對會將20年前64事件高調慶祝一番, 平亂成功, 戒嚴部隊確保了國家的安定, 說甚麼也是大好事, 為何20年來, 提也不敢提呢? 原因只有一個, 就是知道自己做錯, 但是為了共產黨能繼續統治中國, 所以不能認錯, 就是這麼簡單!!!

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:52 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-4-17 11:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113912&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6e2?0B,u*L"n NT)R
陳一諤講d咁on9嘅野我都諤左一諤 [/quote]"MLY un2[
佢都on9唔晒, 起碼知道有d野唔出得街.......:haha:

leeleelee2005 發表於 2009-4-17 02:18 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-4-17 01:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113983&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(Z4I2]$h,T,Ml2eF
A4Og#@V i+b1XM3n 說得好, 如果我是中共當局, 絕對會將20年前64事件高調慶祝一番, 平亂成功, 戒嚴部隊確保了國家的安定, 說甚麼也是大好事, 為何20年來, 提也不敢提呢? 原因只有一個, 就是知道自己做錯, 但是為了共產黨能繼續統治中 ... [/quote]
^H rN'H 全中!

benny1219 發表於 2009-4-17 04:08 PM

係真唔係呀  
@7W x y'A? 他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25:
1m"\!G(iL 不過報章有冇奀曲人地的意思呢???

打狗棒 發表於 2009-4-17 04:59 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 04:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114052&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
wfKn9x.w+?o 係真唔係呀  
`Kr~!S 他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25: 2Xntq6{+u
不過報章有冇奀曲人地的意思呢??? [/quote]s&j?nf^)\*MG
佢只不過係一個20歲嘅學生, 中招有幾出奇?

benny1219 發表於 2009-4-17 06:59 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-4-17 04:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114067&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-N{e%Ph7^I;^^&y E(D}._9F
佢只不過係一個20歲嘅學生, 中招有幾出奇? [/quote] id#^ C!vS+Ir

9M0plK9x`S """"被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """
0l%BwD @%C(w |+x%h
Yyg$sz1JP 但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?5u6Ki}&X^
正常第一句 你係邊位
(B*CCT4r#L}VF 第二句 點解你會有我電話

J.T. 發表於 2009-4-18 04:00 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114133&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+HB }y daz!W$[+k4V ue3PM3KDj*qu

]xF$^G6\/J H """"被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """[email protected]J5asU
jk].^ Tr9u5P
但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?
Hzj%{a)?;k 正常第一句 你係邊位
9h[&S}z 第二句 點解你會有我電話 ... [/quote]:QBz9ib2u_)F
[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 04:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114052&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
D'lG*g]7f,@:Y 係真唔係呀   rI5^-MzI.i6x
他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25:
,vC8EFLjC`(^ 不過報章有冇奀曲人地的意思呢??? [/quote] L!T+VC+E5V?&j
重溫:
3G9I"\-^/aR C-y3FA o:Mu p
[url]http://www.wowin.org/public_html/oldrec/2009-04-15-b.mp3[/url]

奪命老妖 發表於 2009-4-18 08:59 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114133&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
kSB5pi,R[m
s'o0QQ!U} J;Lj1CV4V _T }\
""""被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """
8b(f#P8AX a?
!E)Vb5o%M)\P%z'z 但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?
:M f!U(v+n8A!F!A C 正常第一句 你係邊位
KUz*D$Pln9aUE/M 第二句 點解你會有我電話 ... [/quote]
7UnN)cr Sd,a{M 仲有一個駁咪既接線生,可能佢已經陳同學講左d野先,跟住先再駁去主持度,佢地講既野冇人聽得到

adada 發表於 2009-4-20 01:30 AM

條友真係...:nogood:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.