娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2009-4-16 10:13 AM

陳 一 諤 左 報 撐 腰   責 港 人 反 共

【 本 報 訊 】 甘 為 六 四 屠 城 暴 行 塗 脂 抹 粉 的 香 港 大 學 學 生 會 會 長 陳 一 諤 , 昨 被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 , 主 持 人 佯 裝 節 目 「 未 開咪 」 , 陳 同 學 「 咪 後 吐 真 言 」 直 指 香 港 人 反 共 , 「 民 主 紅 衞 兵 」 情 況 嚴 重 , 並 認 為支 聯 會 及 民 主 黨 反 華 嚴 重 、 「 反 中 亂 港 」 。 他 又 直 認 上 周 表 示 會 到 美 國 找 王 丹 的 言論 是 「 講 大 咗 」 。
H$d+I1y?+} m I:l+}9];| 民 間 電 台 《 得 罪 人 多 , 稱 呼 人 少 》 主 持 人 譚 志 德 和 子 健 ,昨 晚 在 節 目 假 扮 美 國 電 台 華 人 之 聲 《 時 事 縱 橫 》 節 目 主 持 人 Robert 和 Vincent 致電 陳 一 諤 , 並 佯 裝 節 目 「 未 開 咪 」 , 先 與 他 「 綵 排 」 。+l.UU4c%x1W
Sts LMV9ZGvi
自 比 光 緒 皇 只 得 虛 銜
A!h.l B0N^ X :H3VBxY:y9g
主 持 人 聲稱 欣 賞 他 敢 言 , 陳 一 諤 不 慎 「 中 伏 」 , 「 咪 後 吐 真 言 」 , 說 「 大 家 明 白 , 香 港 人 係反 共 , 嗰 啲 偽 民 主 派 係 反 共 」 , 但 他 拒 絕 「 開 咪 」 後 詳 談 , 說 : 「 如 果 問 啲 尖 銳 問題 , 講 出 嚟 畀 《 蘋 果 日 報 》 發 覺 , 我 真 係 畀 人 趕 落 台 。 」 他 說 不 介 意 下 台 , 但 有 朋友 叫 他 留 下 「 有 用 之 軀 」 。 wK]] }4cY
主 持 人 聲 稱 開 始 「 錄 音 」 , 陳 同 學 在 咪 前 慨 嘆 香港 的 「 民 主 紅 衞 兵 情 況 嚴 重 」 。 主 持 人 問 他 對 2012 年 普 選 的 意 見 , 陳 一 諤 先 反 問對 方 看 法 , 再 附 和 說 如 果 民 主 派 未 學 會 包 容 , 擔 心 有 普 選 的 香 港 會 似 台 灣 。 他 又 坦言 父 母 擔 心 他 受 壓 。 談 及 學 生 會 會 長 身 份 , 他 自 比 「 光 緒 皇 帝 」 只 得 一 個 名 銜 , 自言 選 舉 勝 出 全 因 以 真 誠 待 人 。 R!T!e%_l W0s-X
其 後 他 跟 主 持 人 閒 聊 又 「 私 底 下 」 告 訴 主 持 ,《 大 公 報 》 願 意 幫 他 平 反 , 但 他 「 唔 希 望 將 風 波 搞 大 」 。 他 又 吐 苦 水 說 面 對 內 憂 外患 「 出 面 俾 偽 民 主 派 吠 」 , 幸 而 校 內 有 內 地 生 支 持 。h7G8h5b7|0h `
lc$T\6LP
罷 免 程 序 料 順 利 啟 動 `:tT5A.u?(?.@
9q w5{ pRc?7f
陳 一 諤 正面 臨 罷 免 港 大 學 生 會 會 長 危 機 , 學 生 會 評 議 會 署 理 主 席 霍 俊 傑 表 示 , 截 至 昨 晚 已 收集 到 300 個 會 員 聯 署 , 估 計 今 日 可 收 到 315 個 所 需 聯 署 , 啟 動 罷 免 陳 一 諤 的 全 民 投票 程 序 。 學 生 會 現 有 約 10,500 名 會 員 , 全 民 投 票 最 少 需 要 1,000 票 有 效 票 , 當 中過 半 數 支 持 陳 一 諤 下 台 。 逾 20 名 港 大 學 生 會 前 任 幹 事 昨 發 出 公 開 信 , 直 斥 陳 一 諤無 能 力 分 辨 是 非 黑 白 , 不 勝 任 會 長 一 職 ; 批 評 他 的 言 論 , 是 再 次 踐 踏 六 四 受 害 者 的心 靈 。5e$h.[,@(h

4c,B a$k2{ 來源3a7q!q-HYic6sI
zu:e"e`*U5`9O
[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090416&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=12645482[/url]
kA-Wh3_#?jyp 0pBggjvbq.ppq&o
$Xu*F%l(E+KY}{4K
重溫: 6f&A_h-?#^0XnsY

O8u9pw^ [url]http://www.wowin.org/public_html/oldrec/2009-04-15-b.mp3[/url]
s H3^(g2\^
]uk.f,u"T
-`r~H5]S\5J&@b [color=Blue][size=4]真係陰鳩功, 讀港大讀到咁撚笨, 可能扮林嘉華嘉年華打去俾佢都信[/size][/color]

seafireson2 發表於 2009-4-16 10:40 AM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-4-16 10:13 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112912&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
eL Ea1T W9V [size=4][color=#0000ff]真係陰鳩功, 讀港大讀到咁撚笨, 可能扮林嘉華嘉年華打去俾佢都信[/color][/size][/quote]
$l7^P? r6T&]1m,V :agree: 真係抵佢死。w"D#}6h;E6]`#y
終於現晒形,哩條友仔扮晒野,假到死,抵比人踢爆!
K"_#Pf#s6zx-A E 2G bS#u R-e?KyM)I
選之前,扮晒正義之帥,疑似敢作敢為,p3Z$Jv7K!W:Kr%kL
原來又係左仔兼淆底獸,最終左仔身份敗露,冇得抵賴,
$M8u+K)f2Yp 現在民間電台一Q清佢袋,真係大快人心。
RdO$x}#WP $H/lvqoW%|fw
[[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-4-16 11:00 AM 編輯 [/i]]

singleung1956 發表於 2009-4-16 11:23 AM

民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,@9F/m4j{\l'p
)|[3F"G*~b
亦都可以  找人  假扮被訪者,  \2l%l'L$sU:a._'h2D
o/H;LQc%X
可信性存疑

lastwing 發表於 2009-4-16 11:33 AM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9qEp;s7^W_ jP.f 民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
B,T$}#WN!qN q
/^7H"ki t%^Tn 亦都可以  找人  假扮被訪者,  So]"W9P?
Ju!p'I Z
可信性存疑 [/quote]
j%qk4JHk1S-|:L!Jg s kT v4C\@o
又係喎!!!/P9SF5z(Yn
又可以係有人[size=3][color=Black]假扮民間電台[/color][/size][size=3][color=Black]假扮[/color][/size]某某機構去訪問寄定目標順便[color=Black]假扮[/color]埋被訪者 X.CWmm?5Y6{[
亦可以係民間電台搵人[size=3][color=Black]假扮民間電台[/color][/size][size=3][color=Black]假扮[/color][/size]某某機構去訪問寄定目標順便[color=Black]假扮[/color]埋被訪者p6WaHgn&G
....%J9`S sk
....*Djt#b,\A;|z&E
....
"e@-H"Ch\
'Y*E;H@F_4] 原來內裏可以有甘多陰謀甘真係要詳細甘分析下先得

hllee 發表於 2009-4-16 12:01 PM

hku 學生今時今日真的淪落至此? 連基本的是非曲直也分不出? 真的枉稱社會棟樑.

打狗棒 發表於 2009-4-16 12:41 PM

阿Wilson真搞笑........:win: :clap: \G ]\D il

X$l4`'nN 其實此事我又覺得冇乜野喎, 有人鍾意做義士, 有人鍾意做奴才, 民主言論自由的精神就是要包容不同聲音, 奴才也有言論自由, 如果港大同學覺得陳同學有問題, 那麼就按機制罷免佢, 使乜同佢勞氣? 8964時佢仲係精蟲, 佢又知乜? 呢個世界, 乜人都有, 一間大學的學生會會長算是個屁, 唔使咁勞氣!!!

sucker1965 發表於 2009-4-16 09:53 PM

香港又多了一位反法西斯愛國愛黨義士!

奪命老妖 發表於 2009-4-16 10:03 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
B7Fe7`] V 民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
B.{CW-R
| E}4y,r$W 亦都可以  找人  假扮被訪者,  B2PBv z4_yQ]l~_
DOb]l-R%@3@Z{7E{
可信性存疑 [/quote]n4x:m0Y+dr$`
唔駛幫陳同學講好說話,好簡單,聽番把聲係咪佢本人就得

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:33 AM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-4-16 11:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3112940&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)p)BJ2DS%M1@qV 民間電台可以假扮 某某  機構去訪問寄定目標,
PVi|7KQ:\ 1c[I|,c
亦都可以  找人  假扮被訪者,  
Ol:^l Y3Z-QE9^!Y
p6l(F)komV#E8k 可信性存疑 [/quote]
&mYG1^7sV4? G9i\ 懶有邏輯, 咁陳一諤有冇否認呢?
cY)Z GL.KYG 如果佢冇接受過訪問, 一早否認兼拍抬啦......:sleep:

leeleelee2005 發表於 2009-4-17 11:03 AM

人有人道理你有你道理既姐,你唔可以話自己完全o岩晒人地錯晒,人地亦然。起碼好過大陸先啦,一言堂,想講都唔敢講。
t9JulnE 有時d野根本唔可以用非黑即白黎講,絕對價值只可以用黎判斷大是大非,有d問題其實有好多灰色地帶。只係有d人將好既可以性無限放大,有d又將壞既可能性無限放大,咁樣講黎根本大家都係自欺欺人。其實講贏講輸又有咩所謂,大家都係人微言輕,執著黎都係冇用,主觀意見又點會咁容易影響客觀環境。2^"R#BaOO2teR
g*cE$^APhJ3d v
共產黨既然係平亂,即係啱啦,點解唔出黎交代話自己做得好好,今年係平亂20週年紀念,應該大肆慶祝先啱,點解唔搞個聯歡紀念晚會?
2AS z;MhQ}st 當年只係路過既路人,有d被射死有d就射傷,點解唔查明,賠償醫藥費?點解要派國安局人員對當年既圍觀者進行恐嚇、監視?
ONHI ?4q n 六四共黨係正義平亂定殘暴鎮壓,用自己做左咁多年人既智慧去分析下啦陳一諤。

cheery 發表於 2009-4-17 11:41 AM

陳一諤講d咁on9嘅野我都諤左一諤

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:51 PM

[quote]原帖由 [i]leeleelee2005[/i] 於 2009-4-17 11:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113854&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],})`bZ*N#j Mh0?
人有人道理你有你道理既姐,你唔可以話自己完全o岩晒人地錯晒,人地亦然。起碼好過大陸先啦,一言堂,想講都唔敢講。
V}^6fCFg 有時d野根本唔可以用非黑即白黎講,絕對價值只可以用黎判斷大是大非,有d問題其實有好多灰色地帶。只係有d人 ... [/quote]:IV {Y b y_2|
說得好, 如果我是中共當局, 絕對會將20年前64事件高調慶祝一番, 平亂成功, 戒嚴部隊確保了國家的安定, 說甚麼也是大好事, 為何20年來, 提也不敢提呢? 原因只有一個, 就是知道自己做錯, 但是為了共產黨能繼續統治中國, 所以不能認錯, 就是這麼簡單!!!

打狗棒 發表於 2009-4-17 01:52 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-4-17 11:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113912&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]p!T5c X*A:{}/Q
陳一諤講d咁on9嘅野我都諤左一諤 [/quote]
6KG8}y/~,k-h!_ 佢都on9唔晒, 起碼知道有d野唔出得街.......:haha:

leeleelee2005 發表於 2009-4-17 02:18 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-4-17 01:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3113983&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*j ^)e5M1J

+?*? N GmR7Pw 說得好, 如果我是中共當局, 絕對會將20年前64事件高調慶祝一番, 平亂成功, 戒嚴部隊確保了國家的安定, 說甚麼也是大好事, 為何20年來, 提也不敢提呢? 原因只有一個, 就是知道自己做錯, 但是為了共產黨能繼續統治中 ... [/quote]0Ng3L+h(H+}+AD
全中!

benny1219 發表於 2009-4-17 04:08 PM

係真唔係呀  
S)E#U FCm'U*f1O a 他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25: _g7mkHo'a @w[B.o
不過報章有冇奀曲人地的意思呢???

打狗棒 發表於 2009-4-17 04:59 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 04:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114052&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&r(H H&Q|P2W9M NH 係真唔係呀   ju*cwn^_k
他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25:
S'ri;N4B G 不過報章有冇奀曲人地的意思呢??? [/quote]2M'h ipoAR
佢只不過係一個20歲嘅學生, 中招有幾出奇?

benny1219 發表於 2009-4-17 06:59 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-4-17 04:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114067&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
|6Ca TH5}6nF )P&LR"@2uR.V-L$k$j
佢只不過係一個20歲嘅學生, 中招有幾出奇? [/quote]Q(d#{9ae2P;f

d doUTbH(k a """"被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """
w#v7W!H)wu
AA'w d'y"^ mk 但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?*o-qj0y*bd%D6q S
正常第一句 你係邊位
vl%a5QHl$Eh,E@ ^ 第二句 點解你會有我電話

J.T. 發表於 2009-4-18 04:00 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114133&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8~5iR*k5S`b2LS

tvL2{5J QOBJ7m,e
""""被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """p5S3K f8D4{5gR,Ud

9t][9Ev&h3Kf8J 但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?
,d]b6t?cAV1D 正常第一句 你係邊位
+Me)f In:uj&x 第二句 點解你會有我電話 ... [/quote]
%xy)[G8k0U+_"g [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 04:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114052&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f\l9S o
係真唔係呀  9d,Q,pSY#_5Pl
他咁易中左人家的陷阱:yy25: :yy25:
|aY&o,]+q-[1n 不過報章有冇奀曲人地的意思呢??? [/quote]
f:^$QtbOD.^u 重溫:
kU0m9{:LG s "r%zk*N;g
[url]http://www.wowin.org/public_html/oldrec/2009-04-15-b.mp3[/url]

奪命老妖 發表於 2009-4-18 08:59 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-17 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3114133&ptid=201567][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
sFN0pT -gWjd#Hzm2I&Ai

?(FO] d U """"被 民 間 電台 節 目 主 持 人 譚 志 德 ( 快 必 ) 假 扮 美 國 電 台 致 電 「 整 蠱 」 """VSnyd.Va,}

$NAB$\n o_;_ 但不會覺得奇怪嗎  美國佬點會搵到你個私人電話?7QNmhm`q
正常第一句 你係邊位
&V!j2p eyGzTo&K!T 第二句 點解你會有我電話 ... [/quote]
y } RN]4TO 仲有一個駁咪既接線生,可能佢已經陳同學講左d野先,跟住先再駁去主持度,佢地講既野冇人聽得到

adada 發表於 2009-4-20 01:30 AM

條友真係...:nogood:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.