娛樂滿紛 26FUN's Archiver

adada 發表於 2009-4-20 01:34 AM

人地澳門人人派6000,我地都乜都無

d錢都用來養班垃圾官員及副局長:mad:

mtf08420842 發表於 2009-4-20 01:37 AM

我想知香港做過邊樣野係好:confused:

negator 發表於 2009-4-20 01:50 AM

有派GA...不過唔係人人有之MA!!!8qLW7myh'W$X

j s^(n qMSL9wN,l7p 派左入個強積金到~XD

adada 發表於 2009-4-20 02:39 AM

[quote]原帖由 [i]negator[/i] 於 2009-4-20 01:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116675&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
m\D&g7h%OB3m+@R,V 有派GA...不過唔係人人有之MA!!!
Wg*Z'F4Y'e;D4Y/ET G8p;KX&~av
派左入個強積金到~XD [/quote]
t+J1A r HD[8\Y 之後話派錯戶口要收番:D

alienck 發表於 2009-4-20 03:39 AM

借我地強積金個牌頭8VV+e7X(O-f.w|$D
將d公帑放去商家個袋度P3}({0x CLl {C
香港政府之財技也

cfccfcc 發表於 2009-4-20 08:30 AM

香港唔同澳門
Dw)b,t1Eg']7D 人數都差好多"\Nt"x#C[9Q}/f
唔係話派就派
w4zV M,F_9e8a@2Y 但,澳門派左2次
d!Y's:q%Su@3w'R ]1c 我覺得政府都有d壓力

kinz 發表於 2009-4-20 08:46 AM

[quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2009-4-20 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116830&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
s1i(z)Ct5j 香港唔同澳門0C4wqS4P2F
人數都差好多
3dR Pn#x 唔係話派就派#_s}bm5C*~4lRd s
但,澳門派左2次
+K7x)P#r1SY 我覺得政府都有d壓力 [/quote]&`Y~;DbGn6h
]h6PNh[f
澳門得五十幾萬人口, 香港就7百萬人口, 如果一人派一百, 就要派7億, 一人派6千, 就要派......... :yy26:

Kev 發表於 2009-4-20 09:07 AM

in macau, even though everyone receives 6k, Lq8},VEX)iaJ*K
few days later all the money flow back into the casinos (or maybe even more),
"{bI H5mbI that makes no difference at all, or the situation may become worse.. zBv$[w8y
reason y macau could have such a policy is not mainly because their population is small, {'l6mG~O9j
the other reason is that they have casinos keep paying them taxes which the circulation in macroeconomics is significantly smaller than hk.
eZm[ST/K which means that they know it wont take long for them to get the money back though taxes.

kakeidevil 發表於 2009-4-20 09:47 AM

[quote]原帖由 [i]mtf08420842[/i] 於 2009-4-20 01:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116666&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*] aO`~&}/q 我想知香港做過邊樣野係好:confused: [/quote]
Wja8x/v}3c]\
c*hu1x@ 擦鞋擦得好好!!!!!:yy02: Y+|+n1iM"X
香港政府慷慨地攞香港人既100億救濟大陸四川同胞:yy16: v)yj6q7gip%{
7R+@&lfm"N+ub

-c'm Q"PI5N"ZK3v
Vip(cb ......................轉頭大陸掟幾千億出黎救市:yy27:

招積哥 發表於 2009-4-20 09:48 AM

你睇吓香港所謂十大基建,依家仲係得過講字,等佢上馬我估十年到啦 V$k:?m H
同果個港珠澳大橋一樣,又係一傾就十年,個timing都out晒啦,現在建橋對香港利益細左好多 WM;SERM@%b5T S R
/R3jC ro;N
今朝有睇報紙架話,珠海總共有幾十項基建,兩年內上馬,大陸效率快左好多
u\H(@A%u 珠海將來又係一大競爭對手,香港政府好似龜兔賽跑架兔仔,乜都慢慢黎,好似想等埋人追到佢,先起步,死得啦

kakeidevil 發表於 2009-4-20 09:50 AM

[quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2009-4-20 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116830&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/F4L.f-cx&R;p
香港唔同澳門
*L`,d X2E'fA 人數都差好多CE{miv
唔係話派就派
/H po7v Aqcw0L2@ 但,澳門派左2次~oVH@m7Wg
我覺得政府都有d壓力 [/quote]
S1J+Ps"e"p*bX^ :| Uni1O/[

8bO j#LEu3]}{ 但香港政府既錢咪又係取至香港市民既:yy11:

mtf08420842 發表於 2009-4-20 12:20 PM

[quote]原帖由 [i]Kev[/i] 於 2009-4-20 09:07 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116843&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
I/^-c@c X(S"xU!s in macau, even though everyone receives 6k,
:^#`x,W9Z {hO|:Y|8K few days later all the money flow back into the casinos (or maybe even more),
PaO V*lQX&D OE that makes no difference at all, or the situation may become worse..
!Ku&M[7d_*Cx3h Q3H reason  ... [/quote]
3xM$|Da(r 傻la,macau人都5會自己賭錢8bt+L*DPX
做荷官就多

singleung1956 發表於 2009-4-20 12:49 PM

有派架Z I.G]:y
vf3O^|}_ @\
免差餉,
a-V&cdg 減免薪俸稅,
cYZM?#Ae$SMS 支助電費,i.NHV,q
加生果金,
![6V.B o+M-@C 綜援出雙糧,
P/re3O2BJRM 注錢入強積金
k8_m,T mu&I gM$C)?2Wj

x5Y3fN] 不過全部冇我份

adamboyhk 發表於 2009-4-20 01:08 PM

樓主 我派左比你 最後HK咪有 赤字  如果我地HK跟MU派左兩次 睇下幾時先唔洗 有赤字

kaing 發表於 2009-4-20 01:53 PM

其實香港政府做既野係比我百思不得其解...,y9{8\ C5D!\
另一樣就係香港市民可以咁聽話又係一個問號...-H*U_hOw9_D

Zy}H7T9b8XV DHX 個政府同你講政府個存備要越多越好...呀又真係有人會信... r-V]Ay*a qJS
個政府話羅幾百億羅去整西九,,,迪士尼...人工又高...1X#o1Z,W'V ?5`
呀...無人會講有問題...
rUQ9c2q]
6x8BeS!w 係唔係因為個數字大得令人無咩感覺...
3kq/s$_7LP+V1H/b 香港每人比5000都係3百5十億 每人一萬都係700億...nT,gk'o%v;i
香港存備有成萬億...個政府既錢係邊個?
i/G;Y:G'C` 係香港市民...咁錢多左係唔係應該要還富於民...點樣夠公平過個個人都比呢?#i&Q?Eg*L{z
3Q0b#uL/B?,J
講太多就無謂....希望大家可以更加清楚我地既政府係做緊咩野....

d228216 發表於 2009-4-20 02:31 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-4-20 09:47 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116865&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][I/I/J N6p
2X&TB*]-oN

+\4~+b}4t'A] 擦鞋擦得好好!!!!!:yy02: M6@b(NFf wT%j
香港政府慷慨地攞香港人既100億救濟大陸四川同胞:yy16:
!G2JMQ'a
Qm;IZV r| 2t+@ N `6x9i&ra

4XP1wI+e+p8PA ......................轉頭大陸掟幾[color=red]萬[/color]出黎救市:yy27: [/quote]
q,w+QF:U,N c%D'aF fg#ka^6i!h^(~5`6qT
:D :D :D

d228216 發表於 2009-4-20 02:44 PM

香港正苦果萬四億只係其中5000億係財政儲備, 其他係咁多年公務員既長俸退休金同外滙儲備.
4b;hx#v5lR6AKy 0H6Y8d/c G*@ ]8~
當分咗果5000億, 一人7皮野, 你食得幾耐? 之後點?

打狗棒 發表於 2009-4-20 02:51 PM

想香港政府派錢? 你不如望中六合彩仲實際;
l&Z2kO ]2H'a,?#{ 生果金加到1000都反面咁滯, 仲話想每人6000?
,p,]*g$L5u?Az,[ 發夢冇咁早..........:secret:

打狗棒 發表於 2009-4-20 02:54 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-4-20 02:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117117&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0QRl&v B/F'EG 香港正苦果萬四億只係其中5000億係財政儲備, 其他係咁多年公務員既長俸退休金同外滙儲備.!d8|-CzvG x0o
8xtP(q#i"ze
當分咗果5000億, 一人7皮野, 你食得幾耐? 之後點? [/quote]WcEG q
有冇點? 發債券囉, 當年朱總都話, 如果香港發債券, 佢第一個認購, 咪當還佢心願......!!!

shehboy 發表於 2009-4-20 05:47 PM

錯啦, 澳門唔係派6000, 係6500至o岩, 有500係醫療券, 可以比屋企人用既.5ry^(k.Y ['v*Q:eO3XR'? P
香港都有派, 仲派得豪過澳門好多, 不過只係派比班公務員同問責高官之嘛.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.