娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dawand3rer 發表於 2009-4-20 08:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cheery 發表於 2009-4-21 10:20 AM

[quote]原帖由 [i]negator[/i] 於 2009-4-20 01:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3116675&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1`m(glZ2J 有派GA...不過唔係人人有之MA!!!!B{p+Nl(@,A:]&D?
` | H km'W{
派左入個強積金到~XD [/quote]E?(N k'_U)l

;z6PA8x y!]7GX2K 果6000蚊有乜用??? r$[ M pz,a j:}g

XA(X\NA!q5y 退休時幾百個...果6k豆苖咁多...
&^#Um7H*?Cg"Q? 5f8Txuf Is ZS
你失業失到pk又冇果6kp `%W:S;pk
突然死左又冇果6k5o n/Sw k

&Y'|:T3t ae5eRW 等於政府欠你錢...按幾十年期還一次...&roPf-cl/\
空頭支票:crybye:d0z)^R+n.d}
K%K)fD;BVpA
[[i] 本帖最後由 cheery 於 2009-4-21 10:21 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-4-21 11:43 AM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-4-21 10:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117892&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Y'b#yS&C,M
b,o9_|-PC9RF*T K(Z @/L P!i%g
果6000蚊有乜用???
V c D9bx:K;Fy5f5? r Dp
tlx'^R \,Z!B6L 退休時幾百個...果6k豆苖咁多...
Yt] Ia#q)M
m:?\Y$N`f"X 你失業失到pk又冇果6k#N i/_0j)ikiK
突然死左又冇果6k
?wNz _ _Z `/|"L&Y^ V+Hx
等於政府欠你錢...按幾十年期還一次...
j)FnI?:}]si7E 空頭支票:crybye: ... [/quote]
!U;ob5}%[ M ?5{*m.S
蕭若元呢次講得好啱,曾特首正一「笨X」,
{ ]3A!n:pUS 應做唔做,施政無方,2lU_bmoT Q
憎到佢入骨:mad:

jen01二世 發表於 2009-4-21 11:50 AM

除左派錢,政府仲可以做D咩:o  ?L[;Dm(Ll
%]ooa4U+Vk}8`-~
同埋派錢係咪真係有用我好有疑問:giveup:  !!!

cheery 發表於 2009-4-21 12:19 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-4-21 11:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117947&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_ O!cY l/{J0fl1p"B !Qw+J7U d^

5yM*Ox6o 蕭若元呢次講得好啱,曾特首正一「笨X」,
Bq#F bN^ 應做唔做,施政無方,
]1Q2AQ8Nx6zL ~ 憎到佢入骨:mad: [/quote]
*Xi'b%C K\
6idw8})M;PrVWA 雷曼迷債事件後...金管局總裁任志剛又加薪獲花紅...近1200萬一年...

cheery 發表於 2009-4-21 12:21 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-4-21 11:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117954&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M;h jL/s6v$p 除左派錢,政府仲可以做D咩:o  ?
9z#]D,DW'[p"{
'b_Oo;x|8kV)Q's)au 同埋派錢係咪真係有用我好有疑問:giveup:  !!! [/quote]/Vq`:gq.m
`,W%Q3e@)P(lU Bn
派錢係冇乜用...但好過唔派
s&Sdr}jw_ s'[)Lk'z'e%`\CfG
還富於民...助長消費

infjlam 發表於 2009-4-21 01:46 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-4-21 12:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3118005&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"q'M e8TE'oQP c
8wz#|vKS9O|#x
派錢係冇乜用...但好過唔派
n5qfrHul|P6Q3} .x+]IVY7[T+~#|6{
還富於民...助長消費 [/quote])[|L~?4o`A
(]?*qq0si`Z
對很多貧困人士來說,派錢可解燃眉之急,5g,m0h5p!["}e r1F8C
單就感覺而言,已經令人開心D,士氣好D,
@O l!{E|"P[q%S1I 覺得政府真係有做野,惠及市民:cheers:
^j+l RW&r a_kO.e
Z]E'sU(p1uZb

@[|:j b1]#aS 港府只懂喊什麼共渡時艱,香港力量, g)}(Mu4[F8d8fJ$o~
但市民過唔到呢一關,一切都是空談:(

infjlam 發表於 2009-4-21 02:36 PM

哈...漏了說,9H Wn"\I0N%t
昨日公佈計劃多年o既香港仔[color=red]愚人碼頭[/color]正式腰斬:hitwall:
I?qNbVEo#[ [url=http://hk.news.yahoo.com/article/090420/4/brss.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090420/4/brss.html[/url]Xac.A"@_:Gu
,?c*E(X9\"U
又一宗假大空:fight: 4f{a!s5j{F

)Kr)Af_ t a 唔派錢,咁保就業措施又如何?JaH7]9Q9w U.^
基建等工程,又一拖再拖,F a!o"F'I*r0ZG?A

0cGSwBumQ;~ 失業/開工不足最嚴重行業是哪?
4p9\ Q.\0?3H)} 正正是建築業:hitwall:
Uxe(F`i #~?U5\f}{O
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-4-21 02:42 PM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2009-4-21 10:56 PM

金融海嘯到而家都唔知做過D乜~:yy13:

Erocky 發表於 2009-4-22 09:47 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-4-21 01:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3118089&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ?gF0K2bD^P

'c;f8| Qnl/^%{ $wk*i[{ S5jg
......港府只懂喊什麼[color=red]共渡時艱[/color],香港力量,3k,aO9s(|o9I.A
但市民過唔到呢一關,一切都是空談:( ... [/quote]
2K.@*c"`Y _#R
T Jszuu `K 2H XQ_h p6x
共渡時艱喎?
-a b1KmqR}*a
V Zrp ?/K;D 最記得果個咁既財政司長,5`s$j,nF t5]Y|
當日口口聲聲叫市民一齊共渡時艱,(v/kLf Y!O)vz&L

*r)m@nz] 又叫d人對工作唔好咁高要求咁揀擇、TO!K'vl.yO]
又叫d中產用積蓄按樓借貸自求、
W4X_$boE 又叫d大學生唔好計較薪酬、多捱有益~
g5K7D5YNGOHn Y.L` !WrMK R@
之但係一叫佢減少少人工0者,
NR$n%Fg B8iRY 頂佢個肺,又唔見佢咁豁達,:o y"c'e6M
即刻變臉講話咁樣無乜幫助喎!0O$b;ojO

0x*`*~ti JU 係,佢地一個半個高官減人工對經濟幫助的確唔大,5AW Np5]
呢個係人都知,8F;D7Kt%?)V u#ALk6b _
不過佢地咁做,係一個有意義同有負擔既表現囉~
!i"E6X#q&m(}+xO Lv ]6v 相信對整体士氣同氣氛有正面幫助!5vEf8Mr7U7pTTD
但係,佢唔咁做之餘,仲講埋d咁涼薄既說話,
2O*dF ICmUE"U 對廣大市民,尤其是中產階層,真係聽到痛心疾首......
8{}p2f1iOm]R/h
a"m5M4PB[k 佢俾我感覺係,改善經濟好似唔係佢事咁:A{3jMb,j!blf

F!BW,u}} 「你地班友覺得經濟唔好,咪你地自己勒緊褲頭慳d捱下囉!
/qoe.\6o$qr  你地覺得唔夠錢洗0者,又唔係我覺得,關我乜事? 點解要我減人工?」8{{q!wc+fQ)V
w Rn'S A+Y'\d h
......大佬,你到底係白痴定0係度搞緊 gag 呀?
AB_/P8e X K$NJ8]*o4|~t
佢當日果個「人樣」,我仲記得好清楚,
(wz:a9a\i 真係諗起都火都黎、勁想一搥窩落佢塊面度!!:fight:

marco12345 發表於 2009-4-22 07:39 PM

有架, 去哂天水圍, 你睇d招聘會多到呀:mad:

jojojojoj 發表於 2009-4-22 10:16 PM

[quote]原帖由 [i]dawand3rer[/i] 於 2009-4-20 08:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117398&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
?#A$wh3b{ h @ 7a1zr9A`U"I`)D3ZL

wuz7SyLz!v exactly, the money goes to support the financial institutes instead of the receivers' pocket by transferring the amount into their mpf account
z5M?'|d't'xg:a ]i UY its just an excuse of giving money to the financial ins ... [/quote]
oP*bd@h+H 望住個mpf account連保本都蝕,
6|"R,X*kT'HySq 都唔知邊個話有強姦冇焗賭h#M&Vd4p4^'DY]1s,Z
果6k當強積金真係幾搵笨,%C.f+Oj8@-g
人工低到無論先有,}9a6_gp
6k就算冇蝕到a&z+[`2X ny
果小小錢到有得拎果陣可能已經變左碎銀

benny1219 發表於 2009-4-23 06:42 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-4-20 02:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117117&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
R0|.pgf'X%j 香港正苦果萬四億只係其中5000億係財政儲備, 其他係咁多年公務員既長俸退休金同外滙儲備.(z iR6t(fR0Ef

Oe Wz(^(x 當分咗果5000億, 一人7皮野, 你食得幾耐? 之後點? [/quote]dC'u6[F7x!o

y`N2j6dt/y%D 這點我記得 B-BD'c4wF3y'N o
梁錦松說過  大約意思係 香港財政儲備很似好多 但大部份要用來應付香港公務員退休金及長俸M+c sk z

cG zL+S9C 但奇怪無人批評 舊制的公務員福利太厚  做成今日的惡果 錢得個擺字 想用都無得用 k&Kt)N k*S.\3p
b,f_h%uG'Jp
:D :D 紛紛鐘公務員都知咩事  派錢咪即係搶左佢地啲長俸 將來政府無能力支付咁點算 利益受損:giveup:
4s]E1D5}'_3M
v f q+c'g5eLC'S
G#A{R,u g'q$\5?3E)] 之前我都覺得政府加公務員人工係一個超大的錯誤 無啦啦負擔又增大.e We.t3k;E'~-@
相反對新制公務員卻不公平 合約制加無長俸 同工不同酬 待遇相差很大8i2gk^7ZpPOp

cZcO ^CTVnb t [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-4-23 06:43 PM 編輯 [/i]]

kaing 發表於 2009-4-25 12:49 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-4-20 02:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3117117&ptid=201751][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]} m e1pd3Ci Q
香港正苦果萬四億只係其中5000億係財政儲備, 其他係咁多年公務員既長俸退休金同外滙儲備.$l$e'{.s1SX
$?_lz#x
當分咗果5000億, 一人7皮野, 你食得幾耐? 之後點? [/quote]8B1X4T|7Y0Xqb1A!Y
{k,u,^!b7H c0eJ%^+]} l
首先個政府有個5千億可以做咩?買美國債券?果D 錢邊個GA?加埋依GA 百年一遇...依GA 唔用錢幾時用?
j6ip#\V rE:F|3D 衰D 講就算佢分曬佢係多餘錢既有咩所謂...有邊個國家重有錢得過香港政府?M;FY/|Jd
連中國依GA 重話明會有財赤...美國就更加唔在講...LEE 個時間唔用錢去恢復...咁D 錢留來入官才??.b~;Q2F~

5R:p%@})o1` 7萬可能對你來講真係可能唔係D 咩數目但係好多人都覺得好大數目
\a#j:F,r 更何況無人要佢每人一萬...
L ox^y}y 一萬來計...一家5口...已經分到有5萬...幫到好多忙...可能對你來講唔係D 咩數目~6AM9nZ _ T
更何況...將起西九個D 錢分左佢就係GA 啦...果度都成6百幾億 }!z D,Y"Y0Zk6Z,xE'o

c BK9ro&N b e N%O 係D 咁既時間...真係有需要既人你知係邊D 嗎?基本上無人真係會知...香港咁多人...O;t"FH A%Z`:U8^P
最直接...最減低成本交易最不過是每人分一D 錢+hM(\7i q#N

v&e6{/m k X+{ 而且政府D 政策幫到人咩?
Bz4m~_6b;Ga 比個6000入MPF 但係要收入6000-10000先係
c I \2y.r&]up9g4[ 咁我11000收入咁即係無?
u6RlJxb"O v p? 重有好多人都得唔到政府所謂分糖既福...
7R/e/dj C1SGt
*t Q3o IwP&fu J%x 講公平點解唔係每人都有錢呢...x(q8B H-GqE
比電費...我無屋住用唔到電個D 人點呢?n r)g oB(uRQx/Lm_:A
講政府真係唔知佢想點...
*C(~+bB VM 做親咩都兩頭唔到岸...例子多到數唔曬...做果樣忽然又做LEE 樣兩樣野都矛盾既...兩邊都唔到...
-za:{c s:h#Zn 做基建上鬼到馬咩...等得來都死Q 左啦...,E e+a8QIo4k G
比錢係唔係最好...我就唔覺....但係我唔會覺得係最差...5x&l2LMQ%FG|
@y:C5koR0Z.d
但係佢依GA 份野...我就真係睇唔到佢真係想幫香港人...
a&}:E%i6I IsP 最差既時間唔用錢...你睇住...到6月呀曾生出來用多200億扮救主...7月1日我實上街...
Zy(G:nz)A9~!hM%SL
@;} _[K B)z [[i] 本帖最後由 kaing 於 2009-4-25 01:06 AM 編輯 [/i]]

sucker 發表於 2009-5-7 11:10 PM

派去mpf..又咪支持個金融....即揾我地笨..

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.