娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheery 發表於 2009-4-20 02:00 PM

50-60年代的粵語歌

[url=http://www.youtube.com/watch?v=7n4lP5JPe_s]http://www.youtube.com/watch?v=7n4lP5JPe_s[/url] ` @$e!GG&T O
dHA ao:DS
算唔算流行曲???

Lee3 發表於 2009-4-20 03:01 PM

我一直有subscribe zoundcracker

費事高 發表於 2009-4-23 07:33 PM

當然算係流曲,隨著時代變遷,我地依家08年年代既流行曲,到100年後你呢個問題可能一樣會有人問!

有事鐘無艷 發表於 2009-4-23 08:01 PM

幾好聽:good: :cheers:

cheery 發表於 2009-4-24 02:23 AM

[quote]原帖由 [i]費事高[/i] 於 2009-4-23 07:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3120451&ptid=201763][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]QrR(B ?+a4n
當然算係流曲,隨著時代變遷,我地依家08年年代既流行曲,到100年後你呢個問題可能一樣會有人問! [/quote]oL1zC#q0MM
?8N PW$pJ{
咁sam hui點解叫歌神?
H+_mr$o(t XT%Hy 唔係話sam hui始創粵語流行曲先叫歌神咩?

費事高 發表於 2009-4-24 11:48 AM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-4-24 02:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3121055&ptid=201763][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] Z%Sp7n*m4W k+f

vjjS U3R4U *b7f!l g3S;H
咁sam hui點解叫歌神? IKJ U)u$`(oW
唔係話sam hui始創粵語流行曲先叫歌神咩? [/quote]
6n]^X$IR,T M t @(]l(Hp+`a5n"r
以我所知,以前係流行國語,sam hui稱為歌神既原因,
U[b\t8@
4m-^s@7gLE*HA 並非歌喉如學友般出眾,但也不算差,是因為sam hui將粵語流行曲闖進樂壇,
3@5{p&m$^ c+a
:NK8t(zL#L&_%PJ-j 所以佢先稱為歌神:redface:
/_&v qD*E
v.Kl_I7wUh9aBp3U (如說得不對,各界勿插:redface: )

cheery 發表於 2009-4-24 02:00 PM

50-60年代已經有流行曲粵語歌bor...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.