娛樂滿紛 26FUN's Archiver

seafireson2 發表於 2009-4-26 10:07 AM

大家小心豬流感,1918年試過爆發,全球2千萬人死亡!

以前睇國家地理雜誌講過,估唔到歷史重演!)~6JkUOWH w
大家可以search下"1918","豬流感",_J j x4lftU:R^
好多料睇,死咗2千萬人!q;BG-z&]L

:i5aY5| xH X'`(f 一班機,一個乘客,加多個潛伏期,FN,n/ej J5}|
咁就又一個地方爆發。
j|k0o*Cb)h FewE @;C{
大家好好保重!

infjlam 發表於 2009-4-26 10:12 AM

豬流感來勢洶洶,唔係講玩,分分鐘勁過SARS,
#?oC-{`_H 估計香港會死七千人,真係爆發,就大檸樂:help:

cheery 發表於 2009-4-26 10:39 AM

若果爆發後唔死得咪開個post揮揮手以表生還

角都 發表於 2009-4-26 11:30 AM

我估唔只死7000,可能過一萬:crybye:8dCuW1Bk g7q$i
如果係香港爆發,好大獲

Maxson85 發表於 2009-4-26 11:37 AM

我o系馬來西亞~:crybye:

iad 發表於 2009-4-26 11:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

haman 發表於 2009-4-26 01:00 PM

[quote]原帖由 [i]iad[/i] 於 2009-4-26 11:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3123184&ptid=202084][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1Mf#P-J%O(]%P6K R8d 應該比1918 沒甘多死人,?2V^Yz/z:g;K
以家d 醫學相比 1918 應該好好多
$vPG@O;n 但都要誡嚴~ [/quote]W!?p*dM4n0p$sUVIb

%V&oeR4SDB 呢d野都係防患未然好d,同樣地 醫學雖然昌明左好多
r I$T}3EFn 但係相信抗原已經變種,變得更厲害,正所謂道高一尺,魔高一丈
j/P5\!H"Tn2D 所以都係以高度戒備狀態應對為妙,相信大家都唔想 sars事件 重演一次

seafireson2 發表於 2009-4-26 01:17 PM

睇完新聞,好心d人咪去美國玩LA,做野另計,OBBe?lL6g
洗手係有D用,但最重要係帶口罩, WR x-a$r8MsUO1~
D人話去到當地,多人帶先帶,"AK2o:W xH1P"s
真係去完唔好返蒞累街坊.....:giveup:

balachiDavis 發表於 2009-4-26 05:26 PM

豬流感唔係野少因為豬好似可以有豬ge 流感同人ge 流感'I,Ft[4W[%_Z
如果gum 好彩隻豬同時中左兩隻流感, 個兩隻病毒就可以交換DNADYA7F"gR7?(e7U9Ss"]
je 係變種,3l f4p|} ~
所以人類係唔會有拒體的
#XCRUq&d 所以會好大wok 2TnT~uj*Ou~:b
大家今次真係要小心d ar......

seafireson2 發表於 2009-4-26 06:39 PM

[quote]原帖由 [i]balachiDavis[/i] 於 2009-4-26 05:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3123385&ptid=202084][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]rd](fJ!R!N2y0p B/X
豬流感唔係野少因為豬好似可以有豬ge 流感同人ge 流感7| o|(M9?!e'qB&c5U
如果gum 好彩隻豬同時中左兩隻流感, 個兩隻病毒就可以交換DNA
XD1OJd5s6b!M je 係變種,
*P4Q L~/N%U 所以人類係唔會有拒體的
bqUD9E2LW(WX$s 所以會好大wok |7DTNS_3s@)T m;W
大家今次真係要小心d ar...... ... [/quote]
3b"[[%B0@&h/xCf 已經變種,係人+豬+禽,
*P"Q a^2c:Y3H 除了人傳人,豬傳人,
/i$^.LE7T~'s^jD 我認為豬傳禽,再禽傅禽,同禽傅人,都好有可能.....
/Sk8y9C(ES~ :yy31: :yy31:

benny1219 發表於 2009-4-27 06:53 PM

好似話人傳人 同埋無百份百的藥物醫治z,K*MIYgk)b u
:giveup: 病毒威力很大  我媽昨日巳掃左兩盒口罩預防
X/Eg5z3xg\8| ],L+} E8kaG*YZ
今日幫親友買 點知多間藥房巳無貨  (F'um5R%f+_@G#l8uT
U,r(h,P%^\:SM!B
各位網友無口罩 都要努力搵貨 預防真的要用呀|J!}*uPu R~ A1JJ
eq;DDxv
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-4-27 06:54 PM 編輯 [/i]]

SCM 發表於 2009-4-27 10:12 PM

死la 萬一到香港:W,~!J(d N)C
到時日日坐火車地鐵都幾危

tongsl2 發表於 2009-4-27 10:26 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-4-27 06:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3124263&ptid=202084][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] R.|5r$q[%u1wMp
好似話人傳人 同埋無百份百的藥物醫治"X I.Jo!g;x,k$wq
:giveup: 病毒威力很大  我媽昨日巳掃左兩盒口罩預防
0Sb3W Fx_O
m:n+PG;PY:n g 今日幫親友買 點知多間藥房巳無貨  &X_MZeK
sc7SN"jQ&]
各位網友無口罩 都要努力搵貨 預防真的要用呀 ... [/quote]
FT{G3wu8_ 病毒威力大唔大其實好難講
't#T0zWTzIh:B 墨西哥d患者似乎好似好大獲An t_Jd-m]
但新聞話美國d患者全部病情都好輕微
L5vm ^ zc)Gl,ZQ&K;] 直情唔洗入院
*O@!|DHy3s#Xw a QHY5La
專家話可能係墨西哥醫療差  or可能病毒傳傳下過程中毒性己經減弱\SJ-M1\ntr f4S
g,Z+a$~ Oh3\*s
[[i] 本帖最後由 tongsl2 於 2009-4-27 10:28 PM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.