娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2009-5-1 08:53 PM

[即時新聞]香港確診有豬流感!!!

患者為墨西哥人!!
g&m0Fjs$j#k(i\h 曾入住灣仔維景酒店(現已封鎖)&J ]9bO6m
x ^/Yy&BJ{
:yy33: :yy33: :yy33:

D_Boy 發表於 2009-5-1 09:12 PM

:mad: :mad: :mad: Rubbish HK Government!!!! I won't pay taxes!!!!!_&Xf%pz^8t*S9U

YJw c7@a [[i] 本帖最後由 D_Boy 於 2009-5-1 09:15 PM 編輯 [/i]]

lywv5 發表於 2009-5-1 09:20 PM

週一嶽稱不會限制墨西哥旅客入境%y2\f P z0o
30.04.2009 14:10
,X6D1d Y kl/Z
%lFo W3a^1E 食物及衛生局長週一嶽表示,目前不會限制來自墨西哥的旅客入境,因為本港同墨西哥無直航航班,不能輕易識別來自墨西哥的旅客,港府會視乎世衛對旅遊方面的決定,研究是否發出旅遊警告。他又說,不主張派醫護人員登機對旅客進行檢測,最有效及最方便的做法,是要求旅客申報健康狀況,作出跟進。
'`$~ d~UH"O
[f Bc8w4| 週一嶽表示,在飛機工作的人,要做好保護,帶齊防禦物資,並呼籲航空公司如在飛機內,察覺任何乘客出現病徵,最好向他們派發口罩,到達後通知當地的衛生部門,盡快作出隔離。| W\r#r"l u
/NZ~7Fm1zP u A9h
[url]http://www.881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=117153[/url]
&T/wX*v![c a1| s v EkWq6gYZ1EJ.@
E#X(?:u&x pa!y2V
:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

cheery 發表於 2009-5-1 09:44 PM

一陣曼延條仆街就真係仆街

easy_man 發表於 2009-5-1 09:57 PM

周一嶽稱不會限制墨西哥旅客入境
6p;T TFA| 最有效及最方便的做法,是要求旅客申報健康狀況,作出跟進。
BN;j;PFx4^ <<< 佢咁樣, 咪即係乜都唔做 ?0[2]J5{i
周一嶽 :yy11:

sas 發表於 2009-5-1 10:29 PM

好心即刻送走條友,而後block晒所有由墨西哥入境的人啦
5V ^Rr$v gE 一個人累成個hk,唔係掛..........................m4cvQS Fm
當年沙士.........唉,前車可監呀/]6g+NZz,H{z;p
殺一敬百啦
3x;^+[Y FO'@P 留佢係度醫,托咩

edward1906 發表於 2009-5-1 10:59 PM

不能輕易識別來自墨西哥的旅客"cC^p?4b!b
on8+1,墨西哥人唔洗用証件就過到關:good:vc#Hl [ P$HXYr'F`O

Z'@.?!r:N [[i] 本帖最後由 edward1906 於 2009-5-1 11:01 PM 編輯 [/i]]

whiterice 發表於 2009-5-1 11:05 PM

大家用一用腦好喎`9v?EK P6g$z|
7k-M$c `?e1y
墨西哥人唔代表佢係墨西哥黎, 而其他人係墨西哥黎你都唔會知, 唔通睇個 chop 係唔係墨西哥蓋呀? 個 chop 成日都睇唔清架啦, 由其係日期

kuru 發表於 2009-5-1 11:06 PM

應該暫時唔比從墨西哥旅客入境住喇,
~ ^za2k 醫唔好又係到散播病菌, 醫得好到時好多帶病既人黎醫Tej.q;P
香港真係錢多咩

也媽嗲 發表於 2009-5-1 11:09 PM

[quote]原帖由 [i]D_Boy[/i] 於 2009-5-1 09:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3128322&ptid=202345][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9ZS&NS0X6SQa :mad: :mad: :mad: Rubbish HK Government!!!! I won't pay taxes!!!!! [/quote]
y/Frr*J1\#P6[f
-SFHO_3E/[~E/l b9D S:gO
:L7xseyB(j
姓''賴''咩:yy22: 全球爆發牙大佬:haha:G5D/Qt0HmV@/J7G

q,m?(K_zS ^m4K3a [8NY1H
x S9p*d@!e d xPf0D

(RQ%\waL!AQX;F 要怪剩係怪州一嶽夠la~~"~Q9y"oF,h$P0u

:^;as5^E#} [[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2009-5-1 11:11 PM 編輯 [/i]]

whiterice 發表於 2009-5-1 11:18 PM

而家呢一位好似係由墨西哥經上海黎架喎
Q4By3Jt;Oh p+N q
f+w:d!Q L 大家生活健康 d, 就算中招都無辦法啦!!!
{'Xnc)|I?y%C5~ Y
_ c2Y8]:W.v 當年我 sars 時係牛頭角果頭返工, 口罩都唔帶, 反而帶左仲衰

打狗棒 發表於 2009-5-1 11:27 PM

次次都係源頭係酒店?WxA*Z E.L/j
次次都係由大陸引入?
A3[M$?A(x%] 上海機場死架, 香港機場死架, 有個"萬毒戰神"入境都check唔到? 可想而知大陸做野幾求撚其!!!

blackong 發表於 2009-5-1 11:41 PM

總之而家有第一單已經係事實~ 2}P.b~^Ar#CMd
大家一齊帶口罩~勤洗手, 做番好D個人清潔~
,{dcL.e(n 有病即刻唔好番工番學~ 帶住口罩去睇醫生~"iZ A U\!KX
x2Z/}U@r"ZT#e
我地sars 都挨得過~
Nk5B;?By*Td#eS 今次都一定要打贏佢!!!!!!!!
mc&NV,W#} S/D)?/o)e5qX 大家要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!

cheery 發表於 2009-5-2 01:21 AM

穆shit林國家原來有預言能力架...禁豬禁得咁勁

155220 發表於 2009-5-2 07:52 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-5-1 11:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3128461&ptid=202345][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{M8pSS/V2tc3{6n6hes
次次都係源頭係酒店?c~2v0P[7B}kT/@
次次都係由大陸引入?$N0t5M[Q Ew.b
上海機場死架, 香港機場死架, 有個"萬毒戰神"入境都check唔到? 可想而知大陸做野幾求撚其!!! [/quote]Y(|x$fj Ir A*pZ+V

w-IR? c]5] 咪係...港府響人地入境果時check唔到,攪到人地去醫院先知...如果條友唔去求醫/遲幾日去,咪有好多人中招!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.