娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2009-5-2 12:49 PM

周一嶽應該放學生一星期假

如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張
Q SC'`O+K ni%R 何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲

kakeidevil 發表於 2009-5-2 12:53 PM

好似就黎考試喇wo....
1ZD8^1J;M 你想但班學生想唔想先??
-q\0TPn?)B 你中意既可以自己放自己ga:yy03:

singleung1956 發表於 2009-5-2 01:10 PM

確診病例-----一單o}#@c`t+k
病人-----------旅客
I3b]ae[V8wA RX je c s/lX IN(t
fL%wfL7c%S ?
與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
uu*mZ2_$UK Z,U
}u a(IC$_] D*r :confused: :confused:
/v"V X'gY6K B *Iwtf/Hp {
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上

打狗棒 發表於 2009-5-2 01:40 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5b(p%D }gT V
確診病例-----一單
(h8pER!d)f+[ 病人-----------旅客U}Q)e7s

hUQ6|*} Nf [u5sH3^,xn{
與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
+d\ SnH QHJ D3I0{0G'ld
:confused: :confused: &iM!k'I;S2?2k E
0R6cYL B_|U
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]H~fT!S
當年Sars都係由一個旅客傳入, 最後死咗幾多人?D Ld@^l;VO
你想死, 我地阻止唔到, 但係唔好咁大安主義!!!:sleep:

benny1219 發表於 2009-5-2 02:13 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ZR5h:J0f9[ 如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張1G,?]y|(M:z-hd P
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]OR+cZh&C _
無用的
Zc#F S2kW 我覺得留係學校仲安全
E X_Um SU K1hBRe};G U)Zzy}
.J~NYN"i)w7bx
若真的要放 只選幼稚園同小學  中學生就不用了
g j,jfuLWk
aYn0Od e4t 當年沙士停課 好多後生仔無留係屋企 反而出街玩去唱K

費事高 發表於 2009-5-2 02:20 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]S8Q+N$BRQ1SXS
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張H5B/T$C$@Q QQ
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]m WK)[BR*n)}E hDcz

9FA;_-}Rwx N-U7N(} 學生使唔使放假,我唔敢亂講
.^XP!M%{ 但周一鑊就衰幾大鑊都好,
r ?-v1t HmQ0sw 都一定唔使落台

hongshiu 發表於 2009-5-2 02:23 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 12:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129253&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:~Yk;It.CC r.R*n 好似就黎考試喇wo....f;m4Ep$W+B"U-{1AD
你想但班學生想唔想先??
.i"rX3?%D6g[4Z 你中意既可以自己放自己ga:yy03: [/quote]b9f'tW&WnF
我都5係學生.

slwong3 發表於 2009-5-2 02:27 PM

放學生一星期假???
[*T5I3WE'L7c
!aB|V)`7W P[ How can you tell it will all be safe after 1 week?  :nogood:

-仔仔仔- 發表於 2009-5-2 02:36 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&t2u\:J l,_;Dj0c
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張
9]1pn+R(P"I[ 何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]
-F0qX)Ck$`q;B 咁不如全港所有活動及運作暫停一星期;)
zBV;}1k:B 所有人留係家中不準外出啦 :dev: 3LVK-I9q]
根本仲未去到咁嚴重既地步1K0Imri-rHr
唔通真係咩都停哂咩:haha:

terry891089990 發表於 2009-5-2 03:07 PM

會考又怎樣??

supsup 發表於 2009-5-2 03:32 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
L.y0] w.lr~ 確診病例-----一單
$cW:o3Z n h f(v!g+?iF 病人-----------旅客
zb&Y!\]
$v;rTsm/v
`W3@?4]Zq0g 與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
NCln"h U,W1qH;Z H m\
:confused: :confused: _1j~.Oh G BA

8R0A6|n*?k5K 唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]4sAkMS&iv
&u Q;VK_

1S!dWRl2j-l4I'{ 其實豬流感係會以空氣傳播,所以絕對有關~~担白講現段還存在不明朗因素~~,如果就這樣的情況應先暫時停課,因為要睇清楚這個病的潛伏期~~~~為避免該墨西哥旅客到過的地方出現社區爆發~~~~都是以停學為上算~~~~~

is1is1 發表於 2009-5-2 04:11 PM

我唔想放假..一放又煩...!M N!Y di
又唔係冇藥醫....

BBNN 發表於 2009-5-2 04:25 PM

話唔嚴重果d係咪要等到死多幾十人,多幾百人奶野先至叫嚴重:confused:6}8qBF{YR:v+m*W
政府放學生假,呼籲減少羣眾活動目的都係避免病毒傳播,減少人傳人機會,將病毒發散出黎既機會減至最低,都係為市民健康著想,廢是又再行舊路
2Z'k$O1m9t3u%mR5}Zg 何況宜家未有同果個mexican同班機or有接觸既人既詳細情形,果d人可能有濳在危險都未定,更會分佈係18區
,x w.f c#A w%g!H n/{ 若然放假期間有人話會有學生出街浦,呢樣更加係佢地既事,自己唔要命既咪去囉,到時唔好話有人死左先至又賴government
Z-M"E3w'?#~uoY1j"w hI1V"~jQ`*yN6^'l
[[i] 本帖最後由 BBNN 於 2009-5-2 04:39 PM 編輯 [/i]]

kakeidevil 發表於 2009-5-2 04:30 PM

[quote]原帖由 [i]is1is1[/i] 於 2009-5-2 04:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129389&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Wnx0O%s d,[ 我唔想放假..一放又煩...wZ{1w;psrw~
又唔係冇藥醫.... [/quote]
6M~8L\-n:\ g$YzPj
開始冇得醫.......JJhRU,L#e
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup:

155220 發表於 2009-5-2 06:40 PM

...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??8sb%w-@RnK^+y
其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事...

supsup 發表於 2009-5-2 07:02 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 04:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129422&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:A^FS#A[)xU

;|2I mB0eq
O,j`y$s7a%u O1~5ES 開始冇得醫......5j8lh#_"O
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup: [/quote]p*s2T6O:^+]t dC

0Bi5TQVu 正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~

打狗棒 發表於 2009-5-2 07:36 PM

[quote]原帖由 [i]supsup[/i] 於 2009-5-2 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129592&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
G#l'`X2z b/T,^SU5q
ai!G\1p8A!b)bO IWe*uAI*_0\R0\&e
正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~ ... [/quote]*{RI(h7lN:dedZ
咁好啦, 大家繼續返學, 繼續炒股票, 死番幾百人最好!!! :clap: :clap: :clap:

康bb 發表於 2009-5-2 09:03 PM

唉.對我中四學生黎講.
$o`.];QU\s 要停課就要暑假補課.;C%[$xb"o.t(_
最好唔補課就至好

cfccfcc 發表於 2009-5-2 09:38 PM

[quote]原帖由 [i]155220[/i] 於 2009-5-2 06:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129557&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&UlMCJ^~~ w
...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??
)L;Jw ^%HB(UB3y 其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事... [/quote]Z6Qk OK wJ,Q
+a:O0K6^Ht2r
幾個角度睇
^:l,U v1Q5EX!u+N
EQL9t)C 1)學生
-Oy'UvEL)a/e 放假無野做又出去玩啦,咪又係傳染:l'yBs/x
2)老師A-rLX6l I
學生放假都要繼續做,仲要寄埋卷同功課比學生
d-^Hl)G 3)家長
.y6S N$vEd9A 怕細老返學野晒d病回家I4z)]8p/UC Q9e
4)高官
H$x vK&v:R 唔敢太大動作,怕嚇懷香港人,搞衰經濟
&w+rY E5z"yMr
4Z E,N$~'I:r#E 其實停課唔代表唔會傳染9W;l5k)^pj0a
只係減少一個傳播途徑Y2OchG
如果係咁,不如係建議d細老一有症壯就留响屋企,p-H2Rpx4[wv ?/~
橫掂要宣佈停課幾時都得/W5nF0{A
睇定d先
"uBK%]#E8InR 如果再多d確診再決定

黑火雞 發表於 2009-5-2 10:05 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-5-2 01:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129309&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](Q2GD S3G,\
Y3B$M S8L!k%j
當年Sars都係由一個旅客傳入, 最後死咗幾多人?vc q6j ~@9{
你想死, 我地阻止唔到, 但係唔好咁大安主義!!!:sleep: [/quote]
U5q'H TD ?K 覺得有危險既..咪放自己假囉=,="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.