周一嶽應該放學生一星期假
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 好似就黎考試喇wo....
你想但班學生想唔想先??
你中意既可以自己放自己ga:yy03: 確診病例-----一單o}#@c`t+k
病人-----------旅客
je c s/lX IN(t
fL%w fL7c%S ?
與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
:confused: :confused:
*Iwtf/Hp{
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 [quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5b(p%D }gT V
確診病例-----一單
病人-----------旅客U}Q)e7s
[u5s H3^,xn{
與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
QHJ D3I0{0G'ld
:confused: :confused: &iM!k'I;S2?2k E
0R6cYL B_|U
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]H ~fT!S
當年Sars都係由一個旅客傳入, 最後死咗幾多人?DLd@^l;VO
你想死, 我地阻止唔到, 但係唔好咁大安主義!!!:sleep: [quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張1G,?]y|(M:z-hdP
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]OR+cZh&C _
無用的
我覺得留係學校仲安全
SU K1hBRe };G U)Zzy}
.J~NYN"i)w7bx
若真的要放 只選幼稚園同小學 中學生就不用了
當年沙士停課 好多後生仔無留係屋企 反而出街玩去唱K [quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]S8Q+N$BRQ1SXS
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張H5B/T$C$@Q QQ
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]m WK)[BR*n)}EhDcz
學生使唔使放假,我唔敢亂講
但周一鑊就衰幾大鑊都好,
都一定唔使落台 [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 12:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129253&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
好似就黎考試喇wo....f;m4Ep$W+B"U-{1AD
你想但班學生想唔想先??
你中意既可以自己放自己ga:yy03: [/quote]b9f'tW&Wn F
我都5係學生. 放學生一星期假???
How can you tell it will all be safe after 1 week? :nogood: [quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&t2u\:Jl,_;Dj0c
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]
咁不如全港所有活動及運作暫停一星期;)
所有人留係家中不準外出啦 :dev: 3LVK-I9q]
根本仲未去到咁嚴重既地步1K0Imri-rHr
唔通真係咩都停哂咩:haha: 會考又怎樣?? [quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
確診病例-----一單
病人-----------旅客
與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
U,W1qH;Z H m\
:confused: :confused: _1j~.OhGBA
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]4sAkMS&iv
&u Q;VK_
其實豬流感係會以空氣傳播,所以絕對有關~~担白講現段還存在不明朗因素~~,如果就這樣的情況應先暫時停課,因為要睇清楚這個病的潛伏期~~~~為避免該墨西哥旅客到過的地方出現社區爆發~~~~都是以停學為上算~~~~~ 我唔想放假..一放又煩...!M N!Y di
又唔係冇藥醫.... 話唔嚴重果d係咪要等到死多幾十人,多幾百人奶野先至叫嚴重:confused:6}8qBF{YR:v+m*W
政府放學生假,呼籲減少羣眾活動目的都係避免病毒傳播,減少人傳人機會,將病毒發散出黎既機會減至最低,都係為市民健康著想,廢是又再行舊路
何況宜家未有同果個mexican同班機or有接觸既人既詳細情形,果d人可能有濳在危險都未定,更會分佈係18區
若然放假期間有人話會有學生出街浦,呢樣更加係佢地既事,自己唔要命既咪去囉,到時唔好話有人死左先至又賴government
hI1V"~jQ`*yN6^'l
[[i] 本帖最後由 BBNN 於 2009-5-2 04:39 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]is1is1[/i] 於 2009-5-2 04:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129389&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我唔想放假..一放又煩...wZ{1w;psrw~
又唔係冇藥醫.... [/quote]
g$YzPj
開始冇得醫.......JJhRU,L#e
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup: ...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??8sb%w-@RnK^+y
其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事... [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 04:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129422&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:A^FS#A[)xU
開始冇得醫......5j8lh#_"O
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup: [/quote]p*s2T6O:^+]t dC
正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~ [quote]原帖由 [i]supsup[/i] 於 2009-5-2 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129592&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
IWe*uAI*_0\R0\&e
正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~ ... [/quote]*{RI(h7lN:dedZ
咁好啦, 大家繼續返學, 繼續炒股票, 死番幾百人最好!!! :clap: :clap: :clap: 唉.對我中四學生黎講.
要停課就要暑假補課.;C%[$xb"o.t(_
最好唔補課就至好 [quote]原帖由 [i]155220[/i] 於 2009-5-2 06:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129557&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&UlMCJ^~~w
...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??
其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事... [/quote]Z6QkOKwJ,Q
+a:O0K6^Ht2r
幾個角度睇
1)學生
放假無野做又出去玩啦,咪又係傳染:l'yBs/x
2)老師