娛樂滿紛 26FUN's Archiver

腦魔7世 發表於 2009-5-2 10:14 PM

sars 係不知是什麼引起的情況下發生, 找出病毒, 特性, 傳播方法之後都唔怕,
,pM}0x LyI| 今次已經知道係什麼病毒引起, 什麼傳播方法, 有幾驚??:nogood:

-仔仔仔- 發表於 2009-5-2 11:50 PM

[quote]原帖由 [i]腦魔7世[/i] 於 2009-5-2 10:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129771&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:RuHi2^?`9D3h
sars 係不知是什麼引起的情況下發生, 找出病毒, 特性, 傳播方法之後都唔怕,
'y C(A1vw} 今次已經知道係什麼病毒引起, 什麼傳播方法, 有幾驚??:nogood: [/quote]#}x*yD%Du1Xx:R7?
無錯:agree: 呢個都係一個重點
(n_*h!?ww*Fw 而且我想問,咁停課7日後可以點呢???|q`;@E
係咪停左7日就可以肯定之後唔會有事呢???

hung414 發表於 2009-5-3 12:16 AM

:haha: 其實係咪停課d家長都會有意見
~$p5BlREr0B
;gA}%{h 唔放就會有家長話唔理佢地d子女安全 :noway:
uBIe3UVG1r+Y 反之停課亦會有人講要返工搵食...點照顧d仔女囉 :nogood:
5t1h u3TC8h#E/le&?W?a3H ci~n!U]g
總之講乜都有人話唔o岩啦

adada 發表於 2009-5-3 09:21 AM

唔好以為停課d老師學生實高興
1}*Xr[P$fLsY.OB 到時d課程又迫d咪仲慘:haha:

lookityourself 發表於 2009-5-13 06:05 PM

同你講... 我地大部份學生老師其實都唔想停課,eI Z m*O#e'DG

+W}wM9} a$s 教唔到書.. 考試壓後.. 姐係暑假壓後 e.ug tn0Z&Y

h0YN^ bOx 咩都壓後.. 又教唔到書.. 下年會考高考班學生跟唔上課程.. 姐係學慢哂. 你認為無影響?
O-B+IZw2TGcl 暑假又少o左.. 姐係溫書時間又少o左/// 點可能好
xz:pivi)X'Q 8F VMk!P+\4y*M-r_
依家又無大爆發... 確診又只有一單.. 而且仲係旅客9V | ]SrVP*T
邊有可能停課G(L v;IG]D
仲話叫人落台-.- huh,,

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.