娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2009-5-2 12:49 PM

周一嶽應該放學生一星期假

如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張qt&Y!B.L$^D+gW%_6k!z
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲

kakeidevil 發表於 2009-5-2 12:53 PM

好似就黎考試喇wo....
)J6E7[QG6q6^ 你想但班學生想唔想先??
(r)ao9h4X U b|*P 你中意既可以自己放自己ga:yy03:

singleung1956 發表於 2009-5-2 01:10 PM

確診病例-----一單]3H4A]3c$iu
病人-----------旅客T*C+b1aE8V,g'g0F$O

;L:Xq*^XvL
s0[X!B5]?X%E 與香港學生及家長有甚麼關係:confused:
$[3U4i.]\ Tc
6oW*E)`m :confused: :confused:
C.A CH0_jk8r !Y5`8k%y}C sS
唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上

打狗棒 發表於 2009-5-2 01:40 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5I\7iK`%B:v?x 確診病例-----一單
i:A9m9G0Z8o*U7v 病人-----------旅客c UXCgko+s K

c6G3q*X%NSPfN ,h w mBy$l[_ U
與香港學生及家長有甚麼關係:confused: #} i*PI_l

P+m;pa}(Q7F/O$nM :confused: :confused: ,Sp } Xp*l{ JmA8t|

h Qy4Xc f;f 唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]z5k0_C n z|0p
當年Sars都係由一個旅客傳入, 最後死咗幾多人?
lBZzn3k$~R 你想死, 我地阻止唔到, 但係唔好咁大安主義!!!:sleep:

benny1219 發表於 2009-5-2 02:13 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5\ WX c+|p E;O 如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張hv4u j,^0Y1kVY"o
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]"AK|5b9n*O
無用的
oz wrB 我覺得留係學校仲安全]H O Vf6F1~1I8}"N'p
V7d,J]7I+i$`
(^&d"h#tU.ANav
若真的要放 只選幼稚園同小學  中學生就不用了 ZRZ'B {5K

,\vP};|y~9w bO 當年沙士停課 好多後生仔無留係屋企 反而出街玩去唱K

費事高 發表於 2009-5-2 02:20 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:N*W)[s0r s 如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張uH+aa_%z5O3?
何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote] ~ Fy;~C8|V1o

0c&GE2qxGV 學生使唔使放假,我唔敢亂講y.[@b.nD1@o
但周一鑊就衰幾大鑊都好,
UtE)NhL Xxg N&e,H? 都一定唔使落台

hongshiu 發表於 2009-5-2 02:23 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 12:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129253&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
PB"d VA#M6tL k#F#l 好似就黎考試喇wo....4r_h:p0Z){ B
你想但班學生想唔想先??
TK6xx4E 你中意既可以自己放自己ga:yy03: [/quote]
D+lBeP^{^T 我都5係學生.

slwong3 發表於 2009-5-2 02:27 PM

放學生一星期假???"pR8k9I&u Dp)J
O t#l zwO z o
How can you tell it will all be safe after 1 week?  :nogood:

-仔仔仔- 發表於 2009-5-2 02:36 PM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2009-5-2 12:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129249&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+p hOg H(E3cb~"k
如果情況不明下仲安排學生返學.只會令學生同家長緊張
]*g^KeyZxI j#g 何況已確定豬流感.周一嶽你使5使落台妳真係睇依獲 [/quote]
N7Q_B O#G @+P 咁不如全港所有活動及運作暫停一星期;)
8uUKF]v:S#n6\ 所有人留係家中不準外出啦 :dev:
,s)m&f/@(p 根本仲未去到咁嚴重既地步4K!kJ_(y
唔通真係咩都停哂咩:haha:

terry891089990 發表於 2009-5-2 03:07 PM

會考又怎樣??

supsup 發表於 2009-5-2 03:32 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-2 01:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129263&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] } \#Sx.Nt
確診病例-----一單(T H#^/\R\'S.O,Q
病人-----------旅客
4x]mfq B
o$s\?y K(h(i.i8wX 0cVw:C!O @L
與香港學生及家長有甚麼關係:confused: 3G!iYg"BR7Hz2ye
8@3r%D D,N
:confused: :confused:
&sg?\'m7~-Ga
su$T6cO bb B 唔喜歡的可以自己停學,唔好將責任強加於他人身上 ... [/quote]
2PaE4r!{ dA )YkH+j t^;G
,m3B2mq'K:]
其實豬流感係會以空氣傳播,所以絕對有關~~担白講現段還存在不明朗因素~~,如果就這樣的情況應先暫時停課,因為要睇清楚這個病的潛伏期~~~~為避免該墨西哥旅客到過的地方出現社區爆發~~~~都是以停學為上算~~~~~

is1is1 發表於 2009-5-2 04:11 PM

我唔想放假..一放又煩...
5?X)~"t]:b/SaI 又唔係冇藥醫....

BBNN 發表於 2009-5-2 04:25 PM

話唔嚴重果d係咪要等到死多幾十人,多幾百人奶野先至叫嚴重:confused:
A/ugC7i5K Z4pm 政府放學生假,呼籲減少羣眾活動目的都係避免病毒傳播,減少人傳人機會,將病毒發散出黎既機會減至最低,都係為市民健康著想,廢是又再行舊路Ko7puHT
何況宜家未有同果個mexican同班機or有接觸既人既詳細情形,果d人可能有濳在危險都未定,更會分佈係18區
EA2RU'Q U!hM 若然放假期間有人話會有學生出街浦,呢樣更加係佢地既事,自己唔要命既咪去囉,到時唔好話有人死左先至又賴governmentwW'}8S'M t_
8?(S%nTv.~ _
[[i] 本帖最後由 BBNN 於 2009-5-2 04:39 PM 編輯 [/i]]

kakeidevil 發表於 2009-5-2 04:30 PM

[quote]原帖由 [i]is1is1[/i] 於 2009-5-2 04:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129389&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!R+c`"xh*IE1zn 我唔想放假..一放又煩...
7YA*h{'VC,q 又唔係冇藥醫.... [/quote]
$cp q3N9F8hX
y~u d}'g7W!Y A/QLZ 開始冇得醫......UF j/Y#F @'R.EjM
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup:

155220 發表於 2009-5-2 06:40 PM

...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??
y.A,z*e-f'L"H 其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事...

supsup 發表於 2009-5-2 07:02 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-2 04:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129422&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:u:a*^k_
7oY$l&FMGI NS !T5q I5d8B;H$_
開始冇得醫......%{ [Q H-v.jD.j)RV
有病人對特敏幅出現抗藥性:giveup: [/quote] ~o_ Mi&h
I'A3n_Fq T j
正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~

打狗棒 發表於 2009-5-2 07:36 PM

[quote]原帖由 [i]supsup[/i] 於 2009-5-2 07:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129592&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0c,j vWX 4oJ'fI[q(_
3KtF5rRU3a{\
正確呀~~之前d醫生都話呢隻藥唔係真正直接可對抗H1N1~~~剛剛聽到孫明揚記招話唔停課~~~~唉~~~真係擔心會出現社區爆發~~~~~到時就真係死得人多喇~~~~~~~~~~ ... [/quote]
$K1iw(A8s5BW 咁好啦, 大家繼續返學, 繼續炒股票, 死番幾百人最好!!! :clap: :clap: :clap:

康bb 發表於 2009-5-2 09:03 PM

唉.對我中四學生黎講. j&d4_ RK$Zn2@ d#PN
要停課就要暑假補課.
R4x3_I7`Z` 最好唔補課就至好

cfccfcc 發表於 2009-5-2 09:38 PM

[quote]原帖由 [i]155220[/i] 於 2009-5-2 06:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129557&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{cS3}Z V9g
...如果停課,中五班學生點算?尋晚特首先話唔駛驚,唔駛停課...轉頭政府又話要考慮停課...朝令夕改??
(x$V[Yg3p)u-L 其實唔應該咁快停課,根本就係班官怕出事... [/quote]
d4L*A3LM"hd/M
{ @B{Cc 幾個角度睇Bx1D@X @s1dn-QG)c

#K x@(@n 1)學生8T#e s)u#j?7foV/M
放假無野做又出去玩啦,咪又係傳染
4V'_v v2K"k 2)老師
Un f$UG\.l7Tc 學生放假都要繼續做,仲要寄埋卷同功課比學生c,u1I,X%I2gKq:Bk
3)家長+x%X BnC y
怕細老返學野晒d病回家p4Zw]7|'@)s6S
4)高官c G.s$l:u+e*O l}$N v
唔敢太大動作,怕嚇懷香港人,搞衰經濟
+e2B2UI Q } O'a*M
xNyaXG)^ 其實停課唔代表唔會傳染$u yq P5a Eg
只係減少一個傳播途徑(}U+ISJ!JZ
如果係咁,不如係建議d細老一有症壯就留响屋企
$N fL3|7jz4A:T5b 橫掂要宣佈停課幾時都得
'AUr~a7[6p 睇定d先
k,To OE 如果再多d確診再決定

黑火雞 發表於 2009-5-2 10:05 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-5-2 01:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3129309&ptid=202387][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Nf'u]cx7xcl sr
El9qcU9TM7FC;C
當年Sars都係由一個旅客傳入, 最後死咗幾多人?Rc iQ3NGe
你想死, 我地阻止唔到, 但係唔好咁大安主義!!!:sleep: [/quote]
'ki1h ~EQN-_,o 覺得有危險既..咪放自己假囉=,="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.