娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2009-5-3 02:13 AM

香港火車阿叔

個細佬對住佢咳l Oy^[#k
果男人成段片係咁嘈係咁小:mad: +:fight:
?I)]:t%\Wf 之後另一男人做和樹佬都比佢小:mad: 'l,C P5z)M0r+^
[url=http://www.youtube.com/watch?v=zkPB3stvFig&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=zkPB3stvFig&feature=related[/url]QG$D7dQ-T2\d
i0iQ&Sl
而家豬流感
:bs0dF D+q)^FA 如果有人向你咁咳I\s$s@:D1h/m
你地會唔會好似阿叔咁樣

pcm12345 發表於 2009-5-3 02:35 AM

基本上任何地方
K&~2|t#Mj#kGy!\^ 咳都是要掩口的
Hwm:c!V/w 小朋友無知,罵都沒問題*IS N j1M-@3s0S
但用到粗口就太過份了
x|9J%|Zk&F 而且那小朋友根本都不明白詞意:yy26:c:L6t%e.nj | a

n8QW3BNUe
#Ss3@%`iw
-X Ny%_+U`4l ,p!PL@HRt*? K
現在豬流感
G4M?(D.rcF7G 如果這樣可能會俾人打:yy36:
^1i,h5[V$q
i G0_mT [[i] 本帖最後由 pcm12345 於 2009-5-3 02:36 AM 編輯 [/i]]

iris99 發表於 2009-5-3 05:29 AM

好過分個叔父....:angry:

blackong 發表於 2009-5-3 01:22 PM

小朋友有唔岩~
3P#bY\L6u?B(xV7CYq Q 不過呀叔鬧到咁樣太盡了......=_="$Z&~['Y&^6mG
用埋粗口就太過份喇~~~~

19仔 發表於 2009-5-4 06:17 PM

細佬仔姐..
3mDJTwbD:^M4Z 佢自己咪仲冇禮貌!

hamsubboy 發表於 2009-5-7 11:14 PM

如果我在現場, 有人開拖郁呢位亞叔,q*]!SO}4?f
我一定幫拖郁亞叔.

loklok117 發表於 2009-5-9 03:21 PM

[quote]原帖由 [i]hamsubboy[/i] 於 2009-5-7 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3136540&ptid=202424][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Au5Z&nD;X tGJ e 如果我在現場, 有人開拖郁呢位亞叔,F6PW6l-aG zfI}u
我一定幫拖郁亞叔. [/quote]
%v*m3ae&`"|e8n 3E7_"Y fWo5O4TesC
真係??]9i(OU`,aF4_3F6o
有人拍緊片woot;T&z+EQS
到時比人做証據:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.