網絡世界、現實世界
[color=black]網絡世界大部份人都用真性情說話交友,你不論有什麼缺點,如學歷底、好色、壞心眼、暴躁.....等,網絡世界的人也希望你說真話及表演自己的真實一面,不想人虛偽。由於不用見面,所以多數人都肯坦白。但是如果你自吹噓說謊,網絡世界的人就會群起排擠、斥責你。可以這樣說,網絡世界可以接受[真小人],但絕不接受[偽君子]。[/color]'lz:m*PtoKND[color=black]相反,現實世界大部份都是要說謊及要隱藏自己的缺點,甚至要吹噓自己如何好,人們便會和你做朋友。但如果給人知道你好色、暴躁.....等缺點,他們就會用所謂的道德理論排擠、斥責你,甚至令你不能在他們的空間存在。所以現實世界可以接受[偽君子],但絕不接受[真小人]。[/color]
.bu6XZ'P3b;?2?U%r.G
[color=black]我接觸網絡世界雖然只有2年,這2年暫時是我一生中最開心及最能真情流露的。[/color] [quote]原帖由 [i]奧井雅美[/i] 於 2009-5-3 09:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3130664&ptid=202456][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
網絡世界大部份人都用真性情說話交友,你不論有什麼缺點,如學歷底、好色、壞心眼、暴躁.....等,網絡世界的人也希望你說真話及表演自己的真實一面,不想人虛偽。由於不用見面,所以多數人都肯坦白。但是如果你自吹噓說謊 ... [/quote]無拉拉做乜咁..................:yy25: [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2009-5-3 09:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3130670&ptid=202456][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
無拉拉做乜咁..................:yy25: [/quote]
有感而發姐.... [quote]原帖由 [i]奧井雅美[/i] 於 2009-5-3 09:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3130672&ptid=202456][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
K.BnrOAT u c
uLl"y_"C
有感而發姐.... [/quote]:yy05: :yy05: :yy05: 有時候真性情不是件好事2O W#x,|o
就是因為真性情.....世界充斥住批評...缺乏讚美 [quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-3 11:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3130945&ptid=202456][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
有時候真性情不是件好事nn'YS P3Z$[%P
就是因為真性情.....世界充斥住批評...缺乏讚美 [/quote]
k-Md*_9WB]ySq
嗯嗯, 我覺得又唔係ge,
若果真心覺得個人衰ge, 插佢咪插佢,B:h7f/tI
正如樓主話ge, 網絡世界可以唔駛畀面, 更易咁講出自己ge 感受.E{,B!Ar6h(H+K
當真正待人接物時,
要考慮ge 野實在太多, 例如彼此身份, 關係等ge 野太多喇.
唔好話對方大粒過你, 即使係平輩, 因為要為將來留一條路,
所以好多野都只好隻眼開隻眼閉.
除左呢d 利害關係之外,
係網上面人地插完你, 你都可以靜落黎, 望住個mon 諗一諗, "咦, 我係咪咁先" eYy B8Zd!`]wJ
若果係面對面畀人插ge, 我諗好少人可以做到即時去回顧反省自身,`@4ZhI D.E
除而代之ge 應該係一d 負面情緒掛.)X%{*_s)m4n)A
I6s~/yq!bE
套樓主ge 一個講法,
大家唔知對方真正係邊個, E9gX8\)Xi ?
唔駛睇面子,$znZ{ \ kF
自己畀人話完, 都唔駛顧面子.0N(Z i2f0|L*Z
咁應該可以更虛心去接受各樣批評,
搵番真ge 自我.
uq n&Z$q:B
ha, 好似離題, 不過無所謂啦. :yy15: [quote]原帖由 [i]easy_man[/i] 於 2009-5-4 12:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3131067&ptid=202456][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1y u-V:h&^w1_
嗯嗯, 我覺得又唔係ge,;H5c(YC*XC
若果真心覺得個人衰ge, 插佢咪插佢,m'`)cV[pARW{C
正如樓主話ge, 網絡世界可以唔駛畀面, 更易咁講出自己ge 感受.
當真正待人接物時,
要考慮ge 野實在太多, 例如彼此身份, 關係等ge 野太多喇.
唔好話對方 ... [/quote]
Ae:]l,].V6xiz[
唔係畀唔畀面問題....人與人相處之道唔係互指不是...係包容1Q D0\@0A M;K2P
*zX HA^k9h
正如樓主話ge, 網絡世界可以唔駛畀面, 更易咁講出自己ge 感受......講就講真性情bAj$t6U D)w/Pu.?
其實只不過唔識包容人...忍唔住自己發洩之慾
呢個世界係大家...唔係話你要搵番自我就去做&`z MOY:le7b
如果你想強姦人係咪又搵番自我真性情去強姦?
個個講真性情,個個變自我中心...邊個去為人設想?
頁:
[1]