娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-5-4 12:52 PM

同情陳一獄

我本來都好憎佢 , 但唸真一d , 其實係對佢有d唔公平~~
X/Q.Q+K"B"Q`nh7P |"n 我唔話支持佢 ... 係都知拉 , 我係反共亂entfun既人 ,
,m!l0k(Z$zuE 我絕對唔會支持佢 , 但係咁 , 如果我地相信真理 ,c \ic,c9C7llc
亦相信真理會越辯越明的話 , 就應該跟他辯論 ,
/Joc'm5p l 而e+一來就罵 , 話佢係共狗 ... 我都覺得佢係共狗拉 , `'QP@/eQ:~q
但我唔明d人係自卑定點 , 唔通怕真理辯不嬴一條共狗???

cheery 發表於 2009-5-4 03:17 PM

陳一獄?:dev: :dev:
_7`kc6b4\-wt .}~I;a.b(t
其實好簡單......你點睇人人點睇你

seafireson2 發表於 2009-5-4 03:28 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-5-4 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3131623&ptid=202484][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+wPG#c1Jh
我本來都好憎佢 , 但唸真一d , 其實係對佢有d唔公平~~
d NG'_1F.uc&l 我唔話支持佢 ... 係都知拉 , 我係反共亂entfun既人 ,
dv5x&}~]!{ o 我絕對唔會支持佢 , 但係咁 , 如果我地相信真理 ,7_!M.@-c,@
亦相信真理會越辯越明的話 , 就應該跟他辯論 ,
'pu(f-@d \ W)Dv;^C 而e+一 ... [/quote]
M I0S9` ? 當然真理會越辯越明,但條例係相方都追求真理,
3}|8bm u 陳生嘅64論點完全係詭辯,避重就輕,轉移視線...
PI c7g)Gq-a3d:i 同佢辯論跟本冇用,晒氣!

infjlam 發表於 2009-5-4 03:43 PM

咁你同唔同情話中國電視機爆炸果位?:redface:
tVbu)iEo0vk%K 你覺得還可以「辯論」嗎?:drool:

hime 發表於 2009-5-4 04:06 PM

天下烏鴉一樣黑,很多黨派都喜歡將異見者設定為打壓目標,強姦意見不合者的思想自由、言論自由,永遠要所有人相信他們的那一套才是真理。:yy24:
K-FpG@A
n)Z!`t)EdU? (又多口 :hitwall:, 閃..... )
6qz9Ef2T:L mR e2?Y|X w1z(o&dH
[[i] 本帖最後由 hime 於 2009-5-4 05:21 PM 編輯 [/i]]

12d3 發表於 2009-5-4 05:10 PM

大大個中聯辦係後面撐住, 人地駛鬼你同情, 過幾年人大都有得佢做呀

e_e 發表於 2009-5-4 05:48 PM

[quote]原帖由 [i]hime[/i] 於 2009-5-4 04:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3131812&ptid=202484][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]m5[~s7]
天下烏鴉一樣黑,很多黨派都喜歡將異見者設定為打壓目標,強姦意見不合者的思想自由、言論自由,永遠要所有人相信他們的那一套才是真理。:yy24:
w Hg'`t.?2v$bs {O S9Y,PC
(又多口 :hitwall:, 閃..... ) ... [/quote]我今次puy你 ...
/Hk(h}1A8k/j!Xm 如果佢係講歪理 , 你咪同佢辯到佢歪到人人都笑佢羅:f[&|qv$m"Z#q
我當年係政區都係咁

cheery 發表於 2009-5-4 06:13 PM

[quote]原帖由 [i]hime[/i] 於 2009-5-4 04:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3131812&ptid=202484][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](fP%rM:p ?
天下烏鴉一樣黑,很多黨派都喜歡將異見者設定為打壓目標,強姦意見不合者的思想自由、言論自由,永遠要所有人相信他們的那一套才是真理。:yy24:
l}li6q-UR\ 2@}Z1Z7qc
(又多口 :hitwall:, 閃..... ) ... [/quote] A3h*N NQH{ V
k u%X t L
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-202448-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-202448-1-1.html[/url]

cheery 發表於 2009-5-4 06:19 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-5-4 05:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3131888&ptid=202484][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?(huUN)QO3q ~
我今次puy你 ...^K G IB4}z1Jh @'C6X
如果佢係講歪理 , 你咪同佢辯到佢歪到人人都笑佢羅:BJ W!y ](T`G
我當年係政區都係咁 [/quote]D:a\Uc4J

#] UmL oD r8X&P 公道自在人心.....只要你做夠應做ge事,,,講夠應講ge野3S(k7s;Sq3Q} K
2p)RT6H"x!Nk
是非黑白每人每種立場...又何必死纏於辯理呢
+dV@O+|b6K [9bi Q m1w0v v m#u

im,e#hx"\-ghH 無善無惡心之體,有善有惡意之動
&Q*l \'P gY;k4{7x 知善知惡是良知,為善去惡是格物
t9WsKG9?iYn #^YD$f+{"T&V
你何知道大家仍在意之動,,,又點強求大家撇除知善知惡ge部份直接為善去惡呢?

SCM 發表於 2009-5-4 09:40 PM

雖然我對陳一嶽所講既人好反感
T k!WSCh&n 不過如果佢只係發表個人意見 就要罷佢個學生會職位
@&m#K+|KN+G-[:@V 會唔會有點兒損害香港言論自由:confused:

ychj 發表於 2009-5-5 01:48 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2009-5-4 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3132080&ptid=202484][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0jw0f?M[
雖然我對陳一嶽所講既人好反感
1j7m6UO/}G R 不過如果佢只係發表個人意見 就要罷佢個學生會職位
-INQ0N7Rd,P 會唔會有點兒損害香港言論自由:confused: [/quote]
4e0te&x;e2CAiv
Mh'Q5\zQ6]w 無錯香港係有言論自由既地方但係有權利必有義務,所以每個人都要對自己既言論負責.:BRI[@A&pQ
身為港大學生會會長,可以說是香港八所大學學生會中既馬首是瞻
o!C1J8x(|D0]&RJ 佢既一言一行都須要為自己負責外更加要對學生會及所有港大學生負責._!['V]7qDV(z
因為佢係代表港大學生同港大形象.
;sv`4g6S_nO 學生選出陳一諤係代表大部份學生做事,佢既權力係來自學生既選票
2oc2^qg$t?|1M5O @\O 當陳一諤既言論令大部份選民同港大學生不滿同反感
3S1{I8uiwGj 港大學生當然可以運用選舉基制以一人一票方式罷免一個不合適既人去代表佢地{8L0]hAj0]S,P KY V
罷免既結果係反映大部份港大學生既意見同言論P"Rj}{h(`;t
亦都顯示出香港每一個人都有言論自由外更加特顯出港大學生既社會地位!
/qF0A)]$X9|n%U 何來損害言論自由呢??m*UP5G ^3OQ"z
完全體現港大校訓- 格物惟勤 明德惟志&SPw x+B
%p7r7|!X9f
[[i] 本帖最後由 ychj 於 2009-5-5 01:54 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-5-5 03:53 AM

11樓講得對,
i Pd&~-Bd{ 這無關言論自由,因陳君是現任大學學生會會長,F5f+a aC9`@,{5O
卻竟然指鹿為馬,顛倒黑白,說非成是,這絕對有損大學生明辨是非的形象,
}sD6t'p 通過罷免他,這體現民主精神,5u \^ D*l'fi
(如果陳君不是說了些港大學生接受不了的言論,理論上也很難夠票罷免他吧?)1b!CuI?xQ
我覺得這次罷免他,正常不過:agree:

12d3 發表於 2009-5-5 09:43 AM

學生會成立的宗旨, 大多圍繞爭取民主自由, 假如幹事違背宗旨, 是應該罷免.

打狗棒 發表於 2009-5-5 11:00 AM

和他辯論? 根本政治就冇得辯論, 每人心中已有自己的政治立場, 除了少數中途轉呔之人(如劉江華, 范太等), 根本不可能因辯論輸贏而改變自己的立場; 何況以大壓小是中共的一貫政策, 你為什麼不叫胡溫和別人辯論?

camus001 發表於 2009-5-7 05:31 PM

經陳小弟弟一番偉論,今年可能又多咗人紀念六四,阿爺多得佢唔少啦。

mychristam01 發表於 2009-5-31 08:35 PM

陳生講野真係完全唔經過思考
y1]:|HQ2V6er6iW 佢讀左幾多年書!? 受過咁多教育但係依家係是非不分
ekVJ#U:hj 佢一開始就唔應該讀港大, 令香港7百萬市民蒙羞

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.