娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hwkeung 發表於 2009-5-8 10:04 PM

m記d野食由細食到大, 有點厭倦都好少食,%u9z2QCupc4d9R4J
而家食都係散買d包就算數, 因為都真係貴左好多,
b,w:j$mf u?D5pM.GQ Lf-t `
近年d物價升左咁多, 我都多左響屋企食,j,?R%?|!c:ObYp
或者想食出面d野食, 就會去買黎返屋企自己整,
]~I ~ z V 一來平好多, 二來好食好多, 三來又大件好多.

shehboy 發表於 2009-5-8 10:59 PM

根本m記就唔係平, 响外國, 包括生活指數低過香港好多的地方, 都賣得貴過香港, 香港係最平. 如果係去西餐廳, 你就知漢堡包根本唔係平野. %O ZbFa$SX+yEQ/e7O

8ol7b[$@ }o9T"M m記出名cheap既唔係售價, 而係人工 !!

shehboy 發表於 2009-5-8 11:01 PM

[quote]原帖由 [i]kinnex2000[/i] 於 2009-5-8 02:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3136741&ptid=202632][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
LEz(?$F U4[P 你地買kfc外賣時.....有冇多一個袋俾你放汽水???佢成日都將所有野放哂落同一個袋到 [/quote]$Qmr;r.F!J'q*I
*\&d)J._TZk7i
香港駛左咁多錢搞環保宣傳, 睇吓你就知搞成點 !

PKTung2 發表於 2009-5-9 12:05 AM

都唔明點解咁多話 M 記成日加價b.i(f6Zl D/J
eq#X*u8]9Q X:t2q
唔幫襯咪無需要知佢 加乜價丫ezH-x0Q4i3M
1k[7sj'c?x)HM ^Ag
9成 係 JUNK FOOD
\0X%f;S9xL o+}&E3d+d;T6cF
食黎做乜丫
^.b m O.V1r8y#uq I
qnP&ZQxtXV3C 比成 30蚊 去買垃圾 放落自己體內 :drool:

natabb 發表於 2009-5-9 02:10 AM

以前早餐明明廿蚊有找 好抵!
WP[0m t{ph 而家喎...

211893484 發表於 2009-5-10 05:23 PM

唔食M記食第樣,,,香港大把選擇

cheery 發表於 2009-5-11 10:37 AM

冇ga la... zU.Wb7i[
早餐大快活~Zqr1AnE
午餐睇心情/hiJ-tl
下午茶大快活
&s'rE1B!aC0Mn 晚餐屋企diygQA!{;W2vJj iY e
.w)M%u}xf+LlIG
我發覺大快活平左好左

thinksilly 發表於 2009-5-13 09:44 PM

貴咪唔好食囉:mad:

cheery 發表於 2009-5-14 05:50 PM

[quote]原帖由 [i]thinksilly[/i] 於 2009-5-13 09:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143682&ptid=202632][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|x,dbV(` m
貴咪唔好食囉:mad: [/quote]t6Ppx#};wna

U5[)p8AM P 人如其名.......

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.