娛樂滿紛 26FUN's Archiver

benny0105 發表於 2009-5-8 06:38 PM

真正的打工皇帝!!

真係好難想像呢種人既生活係點!!
D YH/Y5h*nD QQu7r
2TO#dS6o 究竟係做到有錢無命享,
LTm._(jXS @
4W.a#K q4a;Sw.~J} 定係返工公un un腳就有呢?
B.o%}7~S5F `1] T 0N$[6gM#`1t!G\$d M
9U;o gq$j.vWz*|
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090508/4/c30l.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090508/4/c30l.html[/url]
&Wg v@@5F"B1V!tSC (mf\~i"b
0X1w%`:O)Y*L'C
雖然受金融海嘯衝擊,但香港「打工皇帝」的交稅額再破紀錄,繳稅7100萬元,增約9%。SLUD blZA
本港「十大打工皇帝」2008至09年度的薪俸稅交稅總額達4.59億元,雖然標準稅率減少了1個百點點,只有15%,但稅款總額較上年度增加約7%。納稅最多的「超級打工皇帝」繳稅7100萬元,較上年度增加約9%,一般估計他/她的年薪高達逾4.74億元(按標準稅率15%推算)。第二位「打工皇帝」繳交6300萬元,而第三位稅款有4700萬元。]E8P*k%LR n
[color=#000000]稅務局[/color]表示,個別薪俸稅納稅人的稅款特別高,可能與他們收到基本薪金以外的其他收入有關。薪俸稅的應評稅入息,除薪金外,亦包括花紅、佣金、津貼和認購股權收益等。

hwkeung 發表於 2009-5-8 07:57 PM

咁多人工係代表佢地作o既決定有幾重要性,N5b1cz aK
通常低收入人士粗活多所以工時比較長,
(r)Z;`B3~&o JN 高收入人士決策多工時可長可短,|T~ge7wT N i

E5]elW3W:L2j 我係有錢佬有人可以做埋我果份,'~!wN0d8tA
令我舒舒服服每年賺個幾十億, Y2l})D2[7C;bkc5u+p
我俾幾億人工佢濕濕碎啦.:yy24:

mtf08420842 發表於 2009-5-8 08:50 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-5-8 07:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3137312&ptid=202671][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A9V8[+mL,pz,b+v.{/fz 咁多人工係代表佢地作o既決定有幾重要性,
6P^+f*oLSOV9j+\ 通常低收入人士粗活多所以工時比較長,
/bP9lXa-M{%? B 高收入人士決策多工時可長可短,
h2yI k"^(@'[R+z {*a^(w*R
我係有錢佬有人可以做埋我果份,(EP q0ibs6e?.aw
令我舒舒服服每年賺個幾十億,y'S[|9CH4_ Mb
我俾幾億人工佢濕濕碎啦.:yy24: ... [/quote]
[5}c M*S#I2_a+J 以及確保佢忠心
EQ+s5br2i8T 5會出賣公司

PKTung2 發表於 2009-5-8 09:08 PM

呢班人 有部份係 收 公司的認股權'p x{tl1vWn t6w

8}_%f&Tmx)V :photo:

benny1219 發表於 2009-5-8 09:33 PM

:P 我又要當皇帝

dawand3rer 發表於 2009-5-9 04:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawand3rer 發表於 2009-5-9 04:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kuru 發表於 2009-5-9 09:59 AM

佢做一年等如我做一世, 唉~~

andyho 發表於 2009-5-9 10:37 AM

[quote]原帖由 [i]kuru[/i] 於 2009-5-9 09:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3138055&ptid=202671][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M a?u fJ 佢做一年等如我做一世, 唉~~ [/quote])vS;Q:lxJI!b
x x5\b?
借用你呢句話,其實係好多香港人做一世,讓打工皇帝享受一年。
f!H0R W!a 以前公布過有個一年搵幾億的是霍建寧,我相信其他打工皇帝大多為地產商服務。"k)A&hs;gF I B
大家有買貴樓的話,D錢就間接去左班打工皇帝度,
GS0X5cymy 所以唔使羨慕,打工皇帝D錢即係你D錢。:D

211893484 發表於 2009-5-10 05:21 PM

[quote]原帖由 [i]kuru[/i] 於 2009-5-9 09:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3138055&ptid=202671][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]X-w'kn'CcE
佢做一年等如我做一世, 唉~~ [/quote]$H+xd)gH&V'Xw Q6W
&r1v~:l2GI^Y$f
一世都冇咁多  :mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.