娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mingfai822 發表於 2009-5-10 02:27 AM

神棍張浩麟(CheungSir)_藉工聯會做平台_設倫敦金騙局

神棍張浩麟(CheungSir)_藉工聯會做平台_設倫敦金騙局
ndo1h K5XX
Z|.z0R8fHf [size=6][color=magenta]大家小心:mad:
bY)Yszo/b2O [/color][/size]5i|"c rO S:Q.T
東 方 索 羅 斯   藉 工 聯 會 開 掠 水 班/\kE$Y6Zn'`
lY/nu_)^&STO&n2z;O_
[url=http://hkmagazine.org/newfull1/v ... 0&site=12723609][color=#810081]http://hkmagazine.org/newfull1/v ... 0&site=12723609[/color][/url]7|V8sPY X,aR s

1d8\UM5j*hn|:Q [img]http://i1.hk/u/attachmentslocal/day_090507/20090507_17a47d7191edc65d5d8bjt7qfvM27lXJ.jpg[/img]8js#I0\,Z~
7~O/Ie"| f1v
[img]http://i1.hk/u/attachmentslocal/day_090507/20090507_e752364ac3415932e6e5cEcOkq9Qj2kN.jpg[/img]

費事高 發表於 2009-5-10 02:54 AM

有少少腦筋既人,都知道邊會有咁筍既野發生呀?
7S@`2B?xG~ 不勞而獲,銀紙會從天而降?
.A#Xc%^F8T&G 就正如我睇波網即時比分,大把廣告都話自己有內幕料,'zA,vjjU
又每日都話有4:4假波波膽,我呢幾年先賭波, hJ,J+atXi5yh
我都絕少見到出現4:4波膽!
3g;AV0CK1v^9b _6S 此外...如果呢位[東方索羅斯]真係咁把炮,
DPf$q5Maj;~!A 咁識賺錢?試問同你地班師奶有親咩? WH9}er5Dp j'I)| N
點解要比錢你地賺?賺硬既話?又使乜教你地玩?4|rQy [
一班愚民...唔抵可憐,肯用少少腦筋諗下野,6PqdS9tu#^y/x.eZ{(f
又點會比條神棍騙到呢...唉!
$YS*n,A ].{(C 仲要蠢到比位外人楂莊,贏輸就只有佢自己知道,
6@ ^o9_}1z 自己死出中環,開返個[一通]戶口,
tK1|#bf,@6E 就算真係唔多識玩,唔識睇日線圖搵錢,
fDX$FFA |5Y 都可以跟紅頂白,見個市牛牛,咪跟下風少少地約1000一股玩下,
-WGb \0S7} 又可以自己楂主意止血,起碼生殺權係縱控係自己手中,3J1Cu:m$X*`1`K9Q&H
贏輸自己都知道...幾千蚊買幾張牛牛,搵d到期日係9-11月,
p FdE9p;Q j*u 回收價就搵無咁貼價,起碼有幾個月比你慢慢玩,就好似上星期,WTJ:gn&E^)N Mi
個市發神經,升到17xxx,呢到大概都賺2000點, S2v0v'X$H(l7T
不勞而獲...跟本無可能(學識睇日線圖阻力位係邊)q%T;Q%Yq6nJ:uc
其實仲有大把野要學...唔好將人云亦云,將副身家拎比條神掍!$ru~aa+pj b
人生流流長...不能靠別人(除非你真係有一個好朋友,佢係呢方面有見識,咁都不妨可以問下人意見)[6Ahn8b,f3oX N`
我我覺得初學,絕不可以望一朝富貴,通常一朝富貴,都只會係神掍呢類人!
`)V$IU$C 學好簡單入門,先慢慢拾級以上啦!
vk1^R]7^+A6[!CUk 有膽色的話,咪入兩張大期貼價一點,升到你張期權變價既時候,往後每升一點,你將會進賬$50野(細期就升一點,你戶口進帳$10)(日升佢幾百點,都賺幾皮野啦(我意思係到價,變成價內先係咁漾計法!_'`Iu5E1Y$r;S
一個月內生死...但我沒有足夠本錢,以我無玩期權...師奶們...唔好再發橫財夢,以為有財神幫到你地!K xu,M\!a
先去學識睇日線圖,你就會知道個市大概係咩環境,下注都會有信心一點!
M&p4r M!X!u ] }[.k:l7Fl1W
(小弟愚見,各位勿見笑,呢類遊戲...其實我也不算太叻,我只懂皮毛,但一定要學識睇日線圖,
_k | I^ }C"b+y$i 咁就真係十分有幫助...各位師奶...信我啦)C"_e B'|#A j
千期唔好再信神棍喇:giveup:b)Qcgjj,d

~8WOl e od8x }0ix[ [[i] 本帖最後由 費事高 於 2009-5-10 03:25 AM 編輯 [/i]]

hwkeung 發表於 2009-5-10 03:01 PM

係掂o既唔會自吹自擂, 係掂o既唔會無人識佢,
b0f#b hD 坊間太多機構開辦課程, 我唔識個導師就會揀個機構黎報,M'B^_;j H
所以我多數都響港大持續進修度報課程多,8bT*m2bK+~U[[b t

y.Za gNdI4{:Gy 質素真係好好多, 不過投資呢樣野比較敏感, `q OOI$G
做老師絕對唔會鼓勵學員靠佢, 要靠佢做乜要出來教?
)Nn6jW Bn9j 做老師只會鼓勵學員不斷努力, 自己活學活用,3o3\:Qu2u)H mp5s+IG

6L.g2]/_:H K3} 所以班盲毛真係好q蠢, 又要走來學投資,
0R/\\"t\y&N k 又要搵老師幫佢賺錢睇盤, 我識賺錢做乜要幫你睇盤?M&L xsq&Km\
我自己個盤唔做幫你做? 咪傻啦...... JK a~?

7s"L.}W$k9l7rj*ne%P*f 我做左4年全職投資/機者, 專業o既操盤已經浪費許多精力,
c~cUI)gI$c 根本沒有多餘時間去控制多餘戶口, 除非自己有大量電腦程式系統輔助,Mnr4zKp*Q5}/t
但電腦程式個成本根本唔會有散戶負擔得起, 我有亦即係唔會睬你一齊玩.2F-_!SUb]P$Y+_&|f
-_ Uc7a\8?&kB
邊有咁著數:yy01: :yy01: :yy01:
D-TRY/N/p
*ny8ReKl$ci M 行內其實真正識炒野o既專家/無名小卒,~(AHl.`4v"Hfv
用一般提供俾散戶o既戶口操盤, (p.s.越小資本其實越易賺大%利潤)q+E8I^2o h6p[+Q
都已經可以[color=red]輕易[/color]做到每個月賺取本金30-50%的利潤,
|5rh1H/? x xm 即十萬就賺3-5萬[color=red]每月[/color]喎, 加埋複利息效應,
b&f$H"SG ]z$f 試問自己, 如果你自己都賺到咁o既人工,A$F(s9R)kJ
又點會有閒情出來幾百蚊教人, 又幫人搵錢呢?w-B}c8^s'P

+E'gLt"`\w [[i] 本帖最後由 hwkeung 於 2009-5-10 03:17 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-5-10 03:46 PM

雖說姜太公釣魚,但其實工聯會都有不可逃避o既責任,,H*nKvU
本來只是教授投資,但竟然容許課堂內公然開聯名戶口炒倫敦金?
5|/v.C,ZO Q L*p 8G n;s@{#w;o`
一定要追究呀:fight:

vv1668vv 發表於 2009-5-10 07:51 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-5-10 03:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140085&ptid=202724][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](uR7J9C*Xy5n'E,\
雖說姜太公釣魚,但其實工聯會都有不可逃避o既責任,_B3|Vz(qmR
本來只是教授投資,但竟然容許課堂內公然開聯名戶口炒倫敦金?
.G([W;_-P$]KF8[.h c 3h;]&Vz Z*~3@ PF:Y'Z
一定要追究呀:fight: [/quote]
f1[K9H7Xy(K6]q
d6d9f5t-e/Z
C3IQ p.FhJ pn^9[ms d%h
%o%M@ho/f;bs ^

,]"s'O+w:o [font=新細明體]說得對呢。[/font]"m!B-kPuG.\
[font=新細明體]內部運作紊亂且腐敗。[/font]
nz/s,Q B [font=新細明體]草草開課只謀賺取租金,缺乏監管。[/font]8[!LS)q.P rF#i8["[8t
[font=新細明體]恭會必須附上相關責任。[/font]
/k3Uj(\ OlC3c.r ,JHvpE/X5i
[font=新細明體]恭會課程出現問題, 都唔系第一次俾人足到。[/font]"s|0W |*m}9K s
[font=新細明體]某些課程 ,其實只系間接與騙子界互相勾結,[/font]7Q9?"l M.[.S0SKO
[font=新細明體]齊齊揾客,伸延揾錢渠道既平台![/font]
"g(sG~Q YWG[*n E
[font=新細明體]愈窮愈見鬼![/font])qJ@n1WY
[font=新細明體]世界愈艱難,愈容易挑起貪念之心。[/font]
;sv.DV\I.]y [font=新細明體]似是而非,令人心信不疑的 掠水陷阱 無出其右。[/font]@0i[Q;{o1a'G
[font=新細明體]與騙子勾結,揾窮人錢。[/font]
.I$ba~W%{`_ [font=新細明體]正一 死x街![/font]|C1r!XqR"s%g

7E C-m#ej
u{e i/DV9{l [font=新細明體]其實唔單只恭會,[/font]H3g!?1R&E c1F\
[font=新細明體]坊間許多 投資課程 一直潛在 良莠不齊 問題。[/font]
L D E^y2g5a [font=新細明體]爆發問題 刀系 遲早既事。[/font]:["Os7lFv9]}$v)_,a
nL } q;k!W zc ?Q8Rm
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-5-10 07:54 PM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.