娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高1 發表於 2009-5-11 04:06 AM

請問各位版大,我衰咩呢?

我係"費事高",我只係想知道點解無啦啦會禁我言呢?n,|)L.TV
可以講比我知道?我所犯何事?
&v+A&Gwo o.w 我並沒有用言語人身攻擊別人?*As3Z:Nn Y-^
也沒有講露骨的淫語?
5I \W.r:`3Ep.L9x 亦沒有說過任可粗口?
(rOrM Ko#_f ZO8o 也沒有出過任可四級相片?H6uF,XZ5{
可以解釋一下比小弟聽嗎?BC*A)jk sZ1e
衰咩?
}3p~r0R8t XJ \ZNCPqH
係咪衰[莫須有]罪名?

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 05:09 AM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url]

費事高1 發表於 2009-5-11 05:28 AM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*vw0c5Z0M [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]
V7b o p y&w jv(??
k:k7^a^3O8qZ+ui 自拍區唔準回應架咩?

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 05:39 AM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 05:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140874&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8b!}W O*ZJ

/KPFNQ_6ea(I0x:f 自拍區唔準回應架咩? [/quote]
Q h NK ]m!n"}
V.F~9uOz3~^ :yy03: :yy03: :yy03:

lastwing 發表於 2009-5-11 10:04 AM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$O#@,v1sO%Jm6t;b ` [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]}(yh cuF
x(O9Z JB
佢既回應有問題咩????
6U _&p1T4]#@D s$FU 好似無彈到啊......

maksim2046 發表於 2009-5-11 10:28 AM

我話你知啦1p-xQ#X.Xmu
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' <--- 呢d圖回覆4rfwG:g;hj^{
我之前都係咁

cheery 發表於 2009-5-11 10:35 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_#@sb ]7T"bku8m
我話你知啦'x&S;d ~0e&B+j
係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]{F+ML)? o}
A wK(O%`|#u lV
我之後都係咁la....又唔見我被ban?

e_e 發表於 2009-5-11 10:38 AM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 10:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140937&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r$cz Ib'o8X8g
1Ws*_1]Zg3J

4sbG^ J,vAc-D.|S"kj 佢既回應有問題咩????
q Sc9e u1?Pq e 好似無彈到啊...... [/quote] `mAu \
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev:

singleung1956 發表於 2009-5-11 10:45 AM

可能
/yHr5s)D*RnA4b&v
)EwW;r$q;\m@9A 20070611 UPDATE
M1QyvOU 所有出POST及瀏覽會員, [color=Red]嚴禁惡意批評相中藝人[/color]或拍攝者技術, 如有任何唔高興或不滿等等可睇完就算, 否則扣分或即BAN.
1j-pOw;fiR4R sY
L~$[/qh2oyy 2. 影響主題張貼者的熱情

maksim2046 發表於 2009-5-11 10:49 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6^"SmL'G"C)BAf u
我話你知啦 Lm#q4O+NqWb
係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]$Oj-c-te$ln

HR!_!Pc Z2miQ 我並沒有用言語人身攻擊別人
?6N?L(l|#e 也沒有講露骨的淫語6n {6y$H#_&j4_
亦沒有說過任可粗口M-LUL?{
qK*|;n/y+C S
就剩下這個原因

lastwing 發表於 2009-5-11 11:19 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
X.a!s2n8I2X_,f$o 我話你知啦
%M-_2Z/Sg#Dt/F;G 係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]
?\1K3c(q0PS
9p~y| X&O [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739[/url]
;At EH9[M] 條link係度.....佢剩係用左":naughty: "
2L Dem])H 可能唔係依個pose....
vM-I T.u N+W 不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者

d228216 發表於 2009-5-11 11:34 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-5-11 10:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140949&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C"X _0g~ y'i[C ,O0?9~P^SR8i
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev: [/quote].QC)K4]Q1D \
[color=red]警告! 你唔鍾意可以唔上梨.  再犯就冇面比![/color]

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:48 PM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140970&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
v0V o,Ws/G8D5ST %io*X1gqBr'J-]

C3jC8a!? [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr]http://www.26fun.com/bbs/viewthr[/url] ... p;page=1#pid3140739 A s6F(Bth.u{w;q
條link係度.....佢剩係用左":naughty: "
I` A!d)Q/_ 可能唔係依個pose....
,eY v$rt:e 不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者 ... [/quote]
7qF8i'^ K~x(w
DQ3KJHz7m_.J 費事高都係一個對論壇有歸屬感兼積極參與討論嘅版友
5R2n5g4UPo!JZ@ F
8NJ?]y@)hF 希望佢唔會因一次少少失誤而落得永不翻身啦 :yy33:

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:49 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 11:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140976&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0kKCq)Pju5N
"w e4~XtEP[ 警告! 你唔鍾意可以唔上梨.  再犯就冇面比! [/quote].c:E K\2Y1qf0rR
7WoR+Y(G
:yy31: :yy31: :yy31:

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:52 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l*a3s#[6P2WGr
我話你知啦MT m-@1^+cw
係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]
]4}_]ZM-P3] c)xM!InD5|bNo7e
[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 10:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140946&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
h:yoV(NlP G-t.[N/I
我之後都係咁la....又唔見我被ban? [/quote]*ZE2z"O+ii jqr|

J^TE@ 不如將個 post 改做"衰咩禁言估估吓" :naughty:
W\ _n j` 好似又幾好玩喎 :dev:

費事高1 發表於 2009-5-11 12:52 PM

我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,
om,Hi/k*ee#G 又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!:G]8~PG;L1c
其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,'m)v0ej,i AW
呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,
&c1H3?#L,D&|W[ M3d 班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!
%XI,\)fq!u 各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),${4M8~aT U$M
希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:
_S{&vnQ 7yUK.s,o(~q#@

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:00 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&amp;pid=3141029&amp;ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
{3jX2u?U 我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,th k0j3ih
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!
.g(^P Y/` q*g M 其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,
.}}A/bP9J 呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,,Nf]/w]1q
班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!8j@2ks;c"vg
各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),v:AY&uu
希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:[/quote]1d1p AO1oAlNc8_

f:CH(MU | o$r-o 費高 :lol: 你唔好勞氣住先啦 :D
^"tR#qv)k6kV
;g$P s_ G%u)W 需然我唔係版主
"na9Vv,bk 但講真,你句 reply 真係有少少唔妥
3e+B0M,e @s Z O 係就係冇直接批評相中藝人-I'D4Y0CH q
但言下之意涵蓋廣泛
F{a"Q;Hw"_JW 有令人聯想到眨低港姐為妓之意架 :haha: YHLD5X ymWq5B
2mhz5V9a
我之前個帖己講過2AS ~6f;{3K
費高你係一個好嘅會員
.EyG3x[| 今次呢七日咪當係一個小小檢討囉 :)
W$oD2fb [A

費事高1 發表於 2009-5-11 01:09 PM

碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,
&Q,{ Q wpF 之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為"神"既版主禁言或ban ip,
hj7yd)H 但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,
.NN IA[ 只係閒話家常吹下水,就連想搵我講過一句粗口(除了:x街,百街)這兩個字我會比較用得多一點,%@.HJ _8I$Lx/qVH's
比我還要粗口的人,亦大有人在,遍地皆是,我只係覺得呢到真係好可笑:good:
)c%X-P/Q3U+[ 我亦沒有直接批評相中藝人1` J,ko`t(c.}
[color=red]但言下之意涵意廣泛
_!O`9~5H2ah2\ 可令人聯想到眨低港姐為妓之意架[/color]
.Hs-_{*e a&X@(b [color=black]呢一段我就唔多認同,你都識得講聯想啦,[/color]#bh9i,w~ su
聯想...只係你地班版大自己心邪,與我何干?#ny+@I;YVq8]
如果咁都要禁,就應該先禁,禁我言個位版人,
b:I{ c pp2k^2r(@0Ojs 佢自己聯想既野,就當真:o
;c4DW"Bm7p4u
X.z*D+`$[2Gc)T;s [[i] 本帖最後由 費事高1 於 2009-5-11 01:15 PM 編輯 [/i]]

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:19 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 01:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&amp;pid=3141036&amp;ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]rB+G x%?'r
碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,r'~$[/C,K
之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為&quot;神&quot;既版主禁言或ban ip,p ?0_iHT C
但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,
1`0[l!e.S 只係閒話家吹下 ... [/quote]T#Q#i}|2@j)r({
%ff;C4]PE)i2A)|;C
你註冊日子比我耐
j)N&Lu4F)H*_\M 算得上係我師兄 :cheers: /B^C*Pj!xQ
而你俾我印象都算係有嗰句講嗰句,心直口快之輩 :D 9_Z6} XEM3E i x$@n"AZ
要知道每個人思路、底線都唔同
q"HI:C9DC0n7yq.L 以後於&quot;自拍區&quot; reply 咪儘量避忌吓囉
tg]zMIp kW]!|0Pr bo

cheery 發表於 2009-5-11 01:37 PM

唔知幾時解禁?
.dqS {i5K
V*I4C"ZH[NZ7P 自拍區唔reply啦...費事中招

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.