請問各位版大,我衰咩呢?
我係"費事高",我只係想知道點解無啦啦會禁我言呢?n,|)L.TV可以講比我知道?我所犯何事?
我並沒有用言語人身攻擊別人?*A s3Z:Nn Y-^
也沒有講露骨的淫語?
亦沒有說過任可粗口?
也沒有出過任可四級相片?H6uF,XZ5{
可以解釋一下比小弟聽嗎?BC*A)jk sZ1e
衰咩?
\ZNCPqH
係咪衰[莫須有]罪名? [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]
自拍區唔準回應架咩? [quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 05:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140874&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8b!}W O*ZJ
自拍區唔準回應架咩? [/quote]
:yy03: :yy03: :yy03: [quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]}(yhcuF
x(O9Z JB
佢既回應有問題咩????
好似無彈到啊...... 我話你知啦1p-xQ#X.Xmu
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' <--- 呢d圖回覆4rfwG:g;hj^{
我之前都係咁 [quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_#@sb]7T"bku8m
我話你知啦'x&S;d ~0e&B+j
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' [/quote]{F+ML)? o }
A wK(O%`|#u lV
我之後都係咁la....又唔見我被ban? [quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 10:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140937&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r$cz Ib'o8X8g
1Ws*_1]Zg3J
佢既回應有問題咩????
好似無彈到啊...... [/quote] `mAu \
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev: 可能
20070611 UPDATE
所有出POST及瀏覽會員, [color=Red]嚴禁惡意批評相中藝人[/color]或拍攝者技術, 如有任何唔高興或不滿等等可睇完就算, 否則扣分或即BAN.
2. 影響主題張貼者的熱情 [quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6^"SmL'G"C)BAf u
我話你知啦 Lm#q4O+NqWb
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' [/quote]$Oj-c-te$ln
我並沒有用言語人身攻擊別人
也沒有講露骨的淫語6n{6y$H#_&j4_
亦沒有說過任可粗口M-LUL?{
qK*|;n/y+C S
就剩下這個原因 [quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我話你知啦
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' [/quote]
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739[/url]
條link係度.....佢剩係用左":naughty: "
可能唔係依個pose....
不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者 [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-5-11 10:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140949&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,O0?9~P^SR8i
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev: [/quote].QC)K4]Q1D\
[color=red]警告! 你唔鍾意可以唔上梨. 再犯就冇面比![/color] [quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140970&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%io*X1gqB r'J-]
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr]http://www.26fun.com/bbs/viewthr[/url] ... p;page=1#pid3140739 A s6F(Bth.u{w;q
條link係度.....佢剩係用左":naughty: "
可能唔係依個pose....
不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者 ... [/quote]
費事高都係一個對論壇有歸屬感兼積極參與討論嘅版友
希望佢唔會因一次少少失誤而落得永不翻身啦 :yy33: [quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 11:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140976&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
警告! 你唔鍾意可以唔上梨. 再犯就冇面比! [/quote].c:E K\2Y1qf0rR
7WoR+Y(G
:yy31: :yy31: :yy31: [quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l*a3s#[6P2WGr
我話你知啦MT m-@1^+cw
係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' [/quote]
c)xM!InD5|bNo7e
[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 10:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140946&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
G-t.[N/I
我之後都係咁la....又唔見我被ban? [/quote]*Z E2z"O+ii jqr|
不如將個 post 改做"衰咩禁言估估吓" :naughty:
好似又幾好玩喎 :dev: 我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!:G]8~PG;L1c
其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,'m)v0ej,i AW
呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,
班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!
各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),${4M8~aT U$M
希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:
7y UK.s,o(~q#@
[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141029&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,th k0j3ih
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!
其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,
呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,,Nf]/w]1q
班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!8j@2ks;c"vg
各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),v:AY&uu
希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:[/quote]1d1p AO1oAlNc8_
費高 :lol: 你唔好勞氣住先啦 :D
需然我唔係版主
但講真,你句 reply 真係有少少唔妥
係就係冇直接批評相中藝人-I'D4Y0CH q
但言下之意涵蓋廣泛
有令人聯想到眨低港姐為妓之意架 :haha: YHLD5XymWq5B
2m hz5V9a
我之前個帖己講過2AS~6f;{3K
費高你係一個好嘅會員
今次呢七日咪當係一個小小檢討囉 :)
碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,
之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為"神"既版主禁言或ban ip,
但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,
只係閒話家常吹下水,就連想搵我講過一句粗口(除了:x街,百街)這兩個字我會比較用得多一點,%@.HJ _8I$Lx/qVH's
比我還要粗口的人,亦大有人在,遍地皆是,我只係覺得呢到真係好可笑:good:
我亦沒有直接批評相中藝人1` J,ko`t(c.}
[color=red]但言下之意涵意廣泛
可令人聯想到眨低港姐為妓之意架[/color]
[color=black]呢一段我就唔多認同,你都識得講聯想啦,[/color]#bh9i,w~ su
聯想...只係你地班版大自己心邪,與我何干?#ny+@I;YVq8]
如果咁都要禁,就應該先禁,禁我言個位版人,
佢自己聯想既野,就當真:o
[[i] 本帖最後由 費事高1 於 2009-5-11 01:15 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 01:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141036&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]rB+Gx%?'r
碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,r'~$[/C,K
之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為"神"既版主禁言或ban ip,p?0_iHT C
但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,
只係閒話家吹下 ... [/quote]T#Q#i}|2@j)r({
%ff;C4]PE)i2A)|;C
你註冊日子比我耐
算得上係我師兄 :cheers: /B^C*Pj!xQ
而你俾我印象都算係有嗰句講嗰句,心直口快之輩 :D 9_Z6} XEM3Ei x$@n"AZ
要知道每個人思路、底線都唔同
以後於"自拍區" reply 咪儘量避忌吓囉
kW]!|0Prbo
唔知幾時解禁?
自拍區唔reply啦...費事中招