娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高1 發表於 2009-5-11 01:42 PM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 01:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141043&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Q1Q1j_ g$EkG1b Gn.F!nt6t0\
t7L9w:@wr
你註冊日子比我耐
\urm7K2a 算得上係我師兄 :cheers:
T.c H/eT7i'f j 而你俾我印象都算係有嗰句講嗰句,心直口快之輩 :D Wz j"~sR$S mZ/i
要知道每個人思路、底線都唔同
5JN([rhN!iV|rm 以後於"自拍區" reply 咪儘量避忌吓囉iF:gL6fz1i

GpqJ+?L"]+H7I ... [/quote]6O-V8V)n |#Xta

3W4id~'Q
6G;OU r%G;T,XWVh 依家你係我師兄先啱,我呢個名係噚晚先註冊:win:

d228216 發表於 2009-5-11 01:43 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 01:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141036&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]t!rFF(j8Q2A e
碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,
~z)fJ_ Md 之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為"神"既版主禁言或ban ip, L,W&c Hl/~)_v._3C
但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,!g!k+zcT,C:I
只係閒話家常吹 ... [/quote]8FKPu9g/F|Xe
不認還需認, [b]老細[/b]咩意思?? 好清楚.a^-y*v ?
版主有絕對權力, 分析判斷, 進行調整. 並唔係隨心所慾.

cheery 發表於 2009-5-11 01:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 11:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140976&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!k,k-[Qc@3U

"N7tfF:l 警告! 你唔鍾意可以唔上梨.  再犯就冇面比! [/quote] J ZH])n B,Z
(z#wjf^:?Mn z
下?你咁叫盡左版主責任!?:confused: atRM8c0l]n,V0y

$t$v5R'H F(Y/NC_ [color=#000000]費事高果句雖然係衰多口,但難免係事實...但姑且唔提[/color]
f2noBJ8v4H7Zw O0Jj)Y_'D"A7F

'kKV:N ]/t x!RY v;N!i+w A
我覺得有讚無彈ge彈指‵惡意′批評人身攻擊...判斷下費事高果句好明顯講下笑
&k9jn4?0M b4^2`5V+A 但為左維護只可有讚無彈呢條kai例講「唔鍾意可以唔上梨」就當解決左!?
R6H'm|-W:C.od3kg'Vj 如果咁....26fun仲點fun落去?

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:45 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 01:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141073&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] M7X+o#K8f&vC?9{

;g9vVC @vg5R 依家你係我師兄先啱,我呢個名係噚晚先註冊:win: [/quote]+g5wl!^A?:rr

#Hb$vC/mkF get to go now ~ see you la :cheers:

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:47 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141076&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
bFe(w v ViWs)T9o[9d \{'_ i#^Vw
"q8e'`$\ML+[8mY
下?你咁叫盡左版主責任!?:confused:
V$X2FV5]A1Z'l$u V!W pt7[
費事高果句雖然係衰多口,但難免係事實...但姑且唔提 q9j.o0Z1^+z

T6C#Y O]D's4DK @h wfM*rQ
pS6XCv4j*N }
我覺得有讚無彈ge彈指‵惡意′批評人身攻擊...判斷下費事高果句好明顯講下笑u!l MS8XvIT
但為左維護只可有讚無彈呢條kai例講「唔 ... [/quote]
6Q6t`?Y;c&l\2J4r4p+S `yFl.\b
clam down pls ~ brother :)

cheery 發表於 2009-5-11 01:50 PM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 01:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141080&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-q0_OMXSD U

wfX\\1q/Y[
?D.D!Okx |1S clam down pls ~ brother :) [/quote]
B0t:W5Mh l'b &w [ AD"CYN
你咪營造到我好憤怒咁:dev: :dev:

cheery 發表於 2009-5-11 01:52 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 01:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141075&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
j$De6r+a5P#l8Vh Xn7I}xJ
不認還需認, 老細咩意思?? 好清楚.
1D,F}.H%vN 版主有絕對權力, 分析判斷, 進行調整. 並唔係隨心所慾. [/quote]
/}@4[ OL w&x5m-W0{H
_F{S'] EA 公式化進行調整,冇合理分析判斷.......白色恐佈一樣:agree: :agree: :agree: q*OC2\N:yS tg%I{

!Eo`1E%^] 不如公投啦!!:naughty: 以解決版主單一思考ge弊端

費事高1 發表於 2009-5-11 02:00 PM

入都自拍區,一定要有讚無讚?&I0X `5VAGG#g n$h%P
咁如果有某位人兄,真係好鍾意欣宜、夏惠姨...(而佢地真係出於真心喜歡)|AU w;DT
佢地又放上自拍區,借問一聲...回應的時候,
LVcT#A2wm RF 係咪一定要認同:欣宜好靚?夏姨...真係好索呢?L6]8J \df,tF JR
審美眼光,各有不同,你認為靚,我可能覺得佢係扒,"VZ dS8?\ C
相反亦然,[一定要有讚無彈]呢個制度,我本人就覺得十分霸道!

d228216 發表於 2009-5-11 03:16 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 02:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141098&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9`*qt*A:D7|'YGg
入都自拍區,一定要有讚無讚?
3m ?wD V 咁如果有某位人兄,真係好鍾意欣宜、夏惠姨...(而佢地真係出於真心喜歡)n0Z:nXJ0Ko8L*G
佢地又放上自拍區,借問一聲...回應的時候,;RS?7}?7?$zE yz
係咪一定要認同:欣宜好靚?夏姨...真係好索呢?
#Z5[/kE$V/{lx 審美眼光,各有不同,你認 ... [/quote]\C t)I8Fla([9zo
你可以唔回覆. 無需妥協欣宜好靚?夏姨...真係好索.

d228216 發表於 2009-5-11 03:26 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 01:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141089&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
v5np|F0_ )P,ncB_]
r dE;CR w1R-s0A#m
公式化進行調整,冇合理分析判斷.......白色恐佈一樣:agree: :agree: :agree:
1H-Rp `t3PICy5I [ pI!Me)KL(k
不如公投啦!!:naughty: 以解決版主單一思考ge弊端 [/quote]冇需要. 有意見可到 aio 發表, aio歡迎正反意見.

費事高1 發表於 2009-5-11 03:36 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 03:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141171&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*[3~4eu4k?K0n5V

Xlu9p,nT&v._#{ 你可以唔回覆. 無需妥協欣宜好靚?夏姨...真係好索. [/quote]T~N5niD5Zy R~
'Iz5wc+]1S
明白...自拍區即係等於好似中國咁樣,
pM-_9ts [H 中國人民如對中國政府有任意見,
/}(CjO i8P;Qb1f'?^ 善意者...中國政府會對人民意接受!
CiOl'|y7ow (即某某女星真係好靚,呢類說話,說出來也無妨)2w&^u \~C,jU x
但如有任可不滿,切勿說出心聲,3Y-a ?5t6^r(R
(即係張貼夏惠姨,不喜歡的人,請勿作出任何投訴,只能啞忍)
Si+em0W ~$T p 自拍區萬歲:kicking:

chong2002 發表於 2009-5-11 03:50 PM

一路以黎 自拍兵團 入黎都係d佬話事
b2tx4f"y'^ 個rule 都係好嚴, 由開版到依家無變過
}n[;H+y
A*QD9Tr9Mv&}*W| 有時你入到去睇完 真係會"唔小心"講錯野 EN yQK2r2_aP Z5r
我自己都試過差d 中招, 每個地方都有佢既"法律"/z8\Q~r Y
你入得去就要跟住個"法律"黎行{_3i6k'Z`-o1^
c$G h*CIX
禁言姐,未ban你,好快無事放心啦

費事高1 發表於 2009-5-11 03:51 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 03:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141173&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#|]xN\-s\uEH
冇需要. 有意見可到 aio 發表, aio歡迎正反意見. [/quote]
/Nb"Lc1Ml#?
L]Zpk-x$sQ 有用嗎?(我無意挑釁,請勿把自己的主觀加到我的意見上) k S!VX+X3v]\
主觀覺度,全是你們一班話事人自己主觀話事,TED+j d-VAI
你地就係只能能做到[color=Red]歡迎正反意見[/color],.cv9wl+Jd
但對與錯,全憑閣下的意願而為,g8U_Bq;C
香港地...甚麼也要講憑實証, M/}}:G ZT"D W1]t
單憑我講一句:老細睇辨,咁就判我生死?-l QZ4aAC"o\%U,h*~
就算在法庭上,我對法官講一句:我[color=Red]曾經[/color]有股衝動想殺掉某某人,
1n"y'ct bq9aA 但最後...我都無做到,法官係咪就係可以憑我一句[color=Red]曾經[/color]有股衝動想殺掉某某人, jE]9HR ^
而當我真係殺了人,判我終身監禁呢?o*dE%}Ncz'@
只有你地講既,就係事實,,jeQ:O1my(e!x
我就唔認為係咁,我睇辨既意思, M?R.G L*q
只係話班港發明星夢,比老細睇辨睇中的話,遲點又可以做明星,;A5w w h0m B];\5[
你又憑咩知道我唔係咁既意思呢?

費事高1 發表於 2009-5-11 03:55 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-5-11 03:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141194&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_.|7I4TcFtmet 一路以黎 自拍兵團 入黎都係d佬話事RiH:c:q:b{1|y
個rule 都係好嚴, 由開版到依家無變過
EF a*`B KN
r.H-T/eDYBqd 有時你入到去睇完 真係會"唔小心"講錯野Z}s'j3W1Ue O
我自己都試過差d 中招, 每個地方都有佢既"法律"}p%plh9KH#UE)EP
你入得去就要跟住個"法律"黎行 wKTy v BK
4@&x:B#puU_B`pr
禁言姐,未ban你, ... [/quote]
&v^Nve J,qv
JBx#f*o7yT-q
GN*E&X;~+e8r 如果係咁,自拍區就唔應該有留言功能,zF$lun-@#t
出一句聲,隨時都會中招,咁整呢個功能來做咩? g|G7a2NG"N
整出來比人踩屎?

vv1668vv 發表於 2009-5-11 04:14 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 03:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141199&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]O;GA HM0l.T

KP'o0^&lhi /?:O"l1yg6fts
f/s[ `j"J
如果係咁,自拍區就唔應該有留言功能,%C:U7s!o+n
出一句聲,隨時都會中招,咁整呢個功能來做咩?A%h7ZfB9b` ?
整出來比人踩屎? [/quote]A-p2KulrnFs

Sz&v7f8J{
!x)Y1tX%T{%Tu
/F8L7] Z/m0|3aA;B/n
(sNAtmL4Gzt{ [font=新細明體]費事高 巴打。。。[/font]!^7Q;D)l*dyn
[font=新細明體][/font]
8v.M u/E"x oQ6pE [font=新細明體]純属在下個人愚見。。不過亦請細聽。[/font]
5w-T:J G.\@FO [font=新細明體]其實刀明白心情既。。不過 正如 chong2002 巴打 話齋。[/font]$x|2T&e/G;q
[font=新細明體]每個地方有距自己既法律。入得去就要跟住個法律泥行。[/font]
#yiG1Z3w^ OX%PMp4S E
[font=新細明體]自拍區,其實呢。系 一班巴打辛苦集合得泥既成果。[/font]
3|*JNk!}vF [font=新細明體]主題是美是丑,暫且不作定論,[/font]
;S E~c3a [font=新細明體]美與丑每個人接受程度不同,亦可能較難斷定。[/font]
e1`W&v_v [font=新細明體]不過,將自己辛苦拍翻泥既照片成果能與別人分享應該值得尊重。[/font]"X8@9]k Gq2S0e5n{
[font=新細明體][/font]
K)R N!o7Z:y,t
7JQVW+pn [font=新細明體]如果不厭棄[/font]
}xL AQGQX#AS [font=新細明體]過几天,揾你再暢談一番。 。。好嗎?[/font]
AO5dQ.Wfb
vW Fm%E"s:E
RXx"]2] [font=新細明體]THX!![/font]
'O*t4@'XP#L9H
4N,K{$v$^M'p;m!y [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-5-11 04:22 PM 編輯 [/i]]

teddybape 發表於 2009-5-11 05:05 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-5-11 04:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141212&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
N%j`Gz7A5}"Z
[dNB/I o-}7[7g$iX!LbCE)f
RC/{6\2k

&R9{Uh7\4R/Ds ,FW$I xud1w+J[&C
費事高 巴打。。。 u s \%QR4CO:Q
#v(p/W)d#S%U
純属在下個人愚見。。不過亦請細聽。wDq"_&G
其實刀明白心情既。。不過 正如 chong2002 巴打 話齋。
8S.^~j.]8| K 每個地方有距自己既法律。入得去就要跟住個法律泥行。
Wq F!@\O TV4Kj[-C
自拍區,其實呢。系[color=red] 一班巴打辛苦集合得泥既[/color] ... [/quote]
`%PVk#MJ8T5zJU@,I_
!l j$Pc)kY/z 講得好:good: eB5E(p*J(tBo
其實你口中的巴打大致可分為3類,yL&s.P1]u C0Za
1. o個排邊個紅, 就去影邊個,)s3w G.S(__!_ NE
2. 以樣貌導向, 覺得邊個靚就去影,+UM:GJ8Uc
3. 以自己的喜愛為主導, Xv(S.Ju[ mt`
你說得無錯, D相機鏡頭一D都唔輕,
.e&Ad2Fdd;n4K Q4~5G 有時仲要拎埋梯, 有時又要走幾場,
q$K NZ QL1j2a2y 雖然都係出於自願, 有時都覺得頗辛苦,O?4A~V*AzB
小弟就係第3種, 有時貼完相, 眼見惡意留言批評自己的喜愛,
Sy OS(V dO~~ 就係我最唔想見的事情, 雖然被批評的女星可能唔知道被批評,
v$Sk+UL Src 但卻因為我地貼左相而衍生這些留言, 就等於:"[color=black]我不殺伯仁,伯仁因我而死[/color]"這個道理。
x.b*s$K3\f4W"j 所以版主一直都嚴格執行這個版規, 對相中人是一種尊重, 對影相的拍友亦可以保持貼相的熱誠。 j3k-MKW"u,l

:t B6ic c 樓主口中的"老細", 在一個港姐POST中被人視作負面的詞語是可以理解的, 他說版主自己的聯想,
oR6{2E8Z\3d+a:N 倒不如說自己在不適當的地方說不適當的話。

akakak777 發表於 2009-5-11 05:28 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141029&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"f*w!W%I7Be Aff
我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,1_+`PpK Ef
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!
bF'Jbw&ji4h]3W 其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,2B.Is[,T EV%}cw5k)x
呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似 ... [/quote]
R"Z'IrJ)Ho
O2{H7W%I$\ ?H |-lJ`]eE
小弟 又來插下嘴先 :haha: :haha: :haha:    其實可能版主覺得你個句有少少 "便"義la  因為 "睇辦"  講都d港姐好似 "貨辦"咁睇  有d 便低左佢地咁  所以先會比版主禁 我估ga 咋 不過my feeling 係咁樣 :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: 雖然我知費事高 你5少心先至講左e句  但係版主佢地都有責任要保持 自拍 版規 高度執行 :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:
;b%oU-{.L@:A)]
s7N-n!]qK.x$mG [[i] 本帖最後由 akakak777 於 2009-5-11 05:36 PM 編輯 [/i]]

akakak777 發表於 2009-5-11 05:29 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 03:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141195&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1N&|YJd"gbi %n3]7Jf Y2?.iE
(D9]tM5n
有用嗎?(我無意挑釁,請勿把自己的主觀加到我的意見上)PIxr3`X(jmy[!K
主觀覺度,全是你們一班話事人自己主觀話事,9y"c3t,Eo
你地就係只能能做到歡迎正反意見,f6g*K/N[v:`3?
但對與錯,全憑閣下的意願而為,
;L K#or,V7J 香港地...甚麼也要講憑實証,
5t hd2U2G$Xu 單憑我講一句:老細 ... [/quote] O,r+o N@4K3["[
~,m5~&n6K"Bc,i'[;?F
S*^ FW3h E\F4cb?
[i]費事高[/i]ching 你搞錯la  自拍區5比講d 星負面野姐 aio 可以ma  aio 尺度鬆 只要5係人生攻擊 又你點講  點嘈都得  [i]費事高[/i]ching 仲2講咩都得ga :lol: :lol: :lol:
6Zz.T.Sen]%F 7{P(o!x Jh gj?
[[i] 本帖最後由 akakak777 於 2009-5-11 05:37 PM 編輯 [/i]]

cheery 發表於 2009-5-11 05:39 PM

冇咩好嘈了已經$d:Y K5l*~r#B-kf |
規已定人已死aeD6bPe
以後你最多唔回自拍區d所謂自拍post算la

gn00987333 發表於 2009-5-11 07:12 PM

灰色地帶;e6mN2r c h({x
言論每人的觀點也不同,同一句話也有很多種意思
5h}Gx%sk!ezJ)y6@y 如果言論別人覺得有問題
-R_&Qt!k7g,D"N 下次不如嘗試直接在言論中寫詳細一點做解釋:yy14:
:}gyx!g:_Q5M 希望玩得愉快:D c6w.vwch mEQ5L
以上是小人愚見:)z:^ ^{W~7@9[
!o.UNbPBcR;l!^
[[i] 本帖最後由 gn00987333 於 2009-5-11 07:14 PM 編輯 [/i]]

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.