娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hime 發表於 2009-5-11 07:53 PM

07年已經有自拍兵團版規....無人睇....09年先搵嚟嘈 :yy22: M{nD3Z'OA1[d~

!J#bXf!A'YJ"u [url]http://www.26fun.com/bbs/thread-147609-1-1.html[/url]

infjlam 發表於 2009-5-11 08:00 PM

費事高係26fun好熱心o既好兄弟,呢個無容至疑,o*JWhbb]
若那番言論放在娛樂AIO,我推斷26fun各版主,係唔會隨便禁言/ban人的,
R2^ [aZm JII 問題就在於自拍區,
3I6khm"x*` 我可以理解,版規規定網友不能在自拍區批評或帶有負面說話這個原意,
'`"AX g:kso*U 這是帶有對辛辛苦苦拍照,並upload上26fun的眾龍友的一份尊重,+Y Q |}%@M n#c!d
要批評或要表達些什麼,可以在其他容許的版區各抒己見~
-sDK1q V]5N,h}2J
rj"U+G4n si4| 雖說版規不容,但懇求版主能否網開一面,警告了事,那便皆大歡喜:clap:
w v6]@_%P~s
\2p~t"I k&D [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-5-11 08:01 PM 編輯 [/i]]

Zeus_001 發表於 2009-5-11 08:05 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-5-11 08:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141395&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4d1zP9?EK,R 費事高係26fun好熱心o既好兄弟,呢個無容至疑,
v;`a{*u 若那番言論放在娛樂AIO,我推斷26fun各版主,係唔會隨便禁言/ban人的, [7lC2pU1_L
問題就在於自拍區,e3s zJ Q&aI
我可以理解,版規規定網友不能在自拍區批評或帶有負面說話這個原意,
)o,PE.P|zFp 這是帶有對辛辛苦苦拍照,並upload上26fun的[color=red]眾龍友[/color]的一份尊重,
{E3]c7Gp7e*whg8g 要批評或要表達些什麼,可以在其他容許的版區各抒己見~MnWa$[1E

Y{ \ o*q"Uw;B 雖說版規不容,但懇求版主能否網開一面,警告了事,那便皆大歡喜 [/quote]O}t$]&c.g c
-e'Zf/S[)B ?
[size=5][color=purple][b][size=7]:yy36: 龍友[/size]呢個字眼已經係一種貶意[/b][/color][/size]

d228216 發表於 2009-5-11 08:11 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2009-5-11 08:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141403&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Wo t)K/?E6c;]o?
;E"O}%k$BfGit
e(M~ ]o E :yy36: 龍友呢個字眼已經係一種貶意 [/quote]冇

jen01二世 發表於 2009-5-11 08:12 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-5-11 08:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141395&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hn h(K@ C R?
費事高係26fun好熱心o既好兄弟,呢個無容至疑,
'P;wGf{ 若那番言論放在娛樂AIO,我推斷26fun各版主,係唔會隨便禁言/ban人的, E jmh`$~
問題就在於自拍區,
v,\)F?[IgY\ 我可以理解,版規規定網友不能在自拍區批評或帶有負面說話這個原意,
O2w)S@y%jZ@/Y 這是帶有對辛辛苦苦拍 ... [/quote]
'zU5QN cS!E [Mve h(R
今次可以網開一面,那下次有其他人犯呢 ??

infjlam 發表於 2009-5-11 08:14 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2009-5-11 08:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141403&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-\cS9v-k~Tb
3f1|@Q@
rf)Az,E2Z,G :yy36: 龍友呢個字眼已經係一種貶意 [/quote]
G_-M/}&G}"f,~r}
-ca6M9n Y` 請恕在下才疏學淺,
b/A0hqQ~ 拍沙龍照的影相朋友,泛稱「龍友」,有乜問題?8F5NRV(dD
咁都唔啱聽?難道要叫做攝影師大哥/大叔:yy03:

jen01二世 發表於 2009-5-11 08:19 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 04:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140858&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
z6i8[ M2B/vpetH 我係"費事高",我只係想知道點解無啦啦會禁我言呢? C^KT{2C;Q,e8z&S
可以講比我知道?我所犯何事?W/`h#jFH h/jT%G x2ob
我並沒有用言語人身攻擊別人?n/] [J1j V F0l
也沒有講露骨的淫語?
8b4}Uf QX1u3P 亦沒有說過任可粗口?Q-V$Ae5Cs/F
也沒有出過任可四級相片?4G9e"Y,nPH;X J
可以解釋一下比小弟聽嗎?5w4]:Zj$lv6G2T0v
衰咩?
#Q&jm$zG2P P+`
N%BjR f$S 係 ... [/quote]\,PsRn c+EN]

'^ f)g9us$x*vG*E n 費事高,這次就當自己不幸吧...E or9|0D? @;_
以後自己小心點吧 !!
"f;Pi n(?;C6Bf+K"I _"au^R
如果真的不想說話,1P3\,u z^7Z;E
那download相便算了...

也媽嗲 發表於 2009-5-11 08:25 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-5-11 08:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141425&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]lt9t S+w6D{0d

fqHo;v6r} 5x}4L"z1u&F
費事高,這次就當自己不幸吧...f7i3g/w+sX cL
以後自己小心點吧 !! Om.a!PS[Ea

)V xT N:B.C Y[ 如果真的不想說話,
#F'z:|"{~ 那download相便算了... [/quote]/d+TxS~7L(IM&Bxh

F8fs {Y*y9V|6H 啫仔熊米挑勃他人:gun:

jen01二世 發表於 2009-5-11 08:31 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-5-11 08:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141429&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])n~S/iR
0p*D/WLq/jY

{#dmp|/x 啫仔熊米挑勃他人:gun: [/quote]H H1u4lIl9a*~:O+h
8T8[8v)b&m.ES^
我幾時有[size=4][color=red]挑勃[/color][/size]他人:lol:  ??

infjlam 發表於 2009-5-11 08:31 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-5-11 08:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141416&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U5kem-PvW"B
今次可以網開一面,那下次有其他人犯呢 ?? [/quote]
bkaFE
)S#h$gaY*{ 法律不外乎人情,版規原意係想網友守規,%\)XKi&e
唔係要禁止人睇靚相,或禁網友言論,
pirSN{tRjT{ 人誰無過?我只係作為一小網友,
-uPg&s5@0ZGw 代熱心的費兄向版主請求,那只是人之常情,
9b3WJSBY[h+{*| A9G^ [Q._h&^
何況包括你我在內的好多兄弟,都曾或多或少的得到兄弟求過情嘛:agree: 8U3{0G%X{Y ^ C Y
網絡也是人間有情的:cheers:

也媽嗲 發表於 2009-5-11 08:33 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-5-11 08:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141439&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.l!n6hx S&N8p*[ kRl/`^i9{
0N+yfak_
我幾時有挑勃他人:lol:  ?? [/quote]
0W/Rq6A ZA?Xz
D~#Ayv-nmm 你米挑勃左我入泥插你law:love: :love:

infjlam 發表於 2009-5-11 08:46 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 03:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141181&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*G;L6R JhZ"~

$Wn'X!c&s 但如有任可不滿,切勿說出心聲,
(V:{\kl l+X (即係張貼夏惠姨,不喜歡的人,請勿作出任何投訴,只能啞忍)
8b(I Z/N U cu 自拍區萬歲:kicking:[/quote]
u#g\ h X(Zt'd!q
B6WKV2a}w[l`Q9I 我好想知自拍區咁多年來,有冇拍過夏惠姨:love:
4Q/} O!w hv ]a7G
;@P,b\lGi-M 有o既話一定要預埋小弟,我一定要表達我o既心聲:dev:(xy#z...)

d228216 發表於 2009-5-11 08:58 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-5-11 08:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141456&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1u*p$En,k a3_

%u+xqh}W$H\|+V +D~e([$w3K6dQ6BN
我好想知自拍區咁多年來,有冇拍過夏惠姨:love:
*V5U{3] c YMFJE#]?B
有o既話一定要預埋小弟,我一定要表達我o既心聲:dev:(xy#z...) [/quote]夠pop影已經要加50分.

teddybape 發表於 2009-5-11 09:00 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 08:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141482&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]M6m*jM(J;y @-x
夠pop影已經要加50分. [/quote]
mE s~g&pf^[
q%E`Hx!h 講過算數
/RMm yR5L6])G ac]P:U(V/^
有機會影翻張先

ivan911 發表於 2009-5-11 09:08 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 08:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141482&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a8RGP^1e7y.@ 夠pop影已經要加50分. [/quote]
0yy/fS.]E
`G(s%kj$W 不是說笑,我真的有影過,不過真係不夠Pop貼出來:yy31: :yy31:

vv1668vv 發表於 2009-5-11 09:09 PM

[quote]原帖由 [i]teddybape[/i] 於 2009-5-11 09:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141484&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zX_4H j
9l~*fd \O&PC

\oZzbj 講過算數]"^-S kl)R|
(Lt/V"ON4P;b
有機會影翻張先 [/quote]
0sF w\2RSqJ #Z$p%ZiP!|5\-Qb1J7R
6o G2Hf Zmp
T t1Y d9fl2E
!z e;b x]aq ~7`

3l;KW8_eP/d"}
1EG6t)M9|T9t
O4J tq0n$Uh [font=新細明體]。。夏蕙姨。。分分鐘成為。。自拍區 [/font][font=Times New Roman, serif]MVP......:yy26: [/font]

費事高1 發表於 2009-5-11 09:50 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-5-11 08:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141440&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]r.m8d'UUuI(aJ
I Y*oG ]q1{
^ c*g5Z$~*[;j` 法律不外乎人情,版規原意係想網友守規,
1o)r3xC{-|t+mH8[2D-r 唔係要禁止人睇靚相,或禁網友言論,8ud(}\i&w z
人誰無過?我只係作為一小網友,
[x?TOn#y B | 代熱心的費兄向版主請求,那只是人之常情,@/T(z)C$K2[w
L*O.z2W@-Z
何況包括你我在內的好多兄弟,都曾或多或少的得到兄弟求過情嘛:agree: M@%Z3ug~ a)st n!q
網 ... [/quote]H)TX&c@k6Qu
$y}4l+m2Ol7P
先對伽俐略兄弟講一聲多謝先:agree:
8f0}5I O9U%L 其實也不用提早解除禁言,
9q6H b:Pa7_ r"\A 我也可以用第二個身份上來與大家吹水,
rNH!MKC"f 我只求問個明白,想知道禁言個原因而已! RP4d*dG!a$|NW4S
真係好多謝各位幫小弟求情既好朋友:D

hung414 發表於 2009-5-11 10:00 PM

我之前都有次無端端被ban (沒有任何理由通知)KHgv&Uph
希望版主可以通知一聲

admin 發表於 2009-5-11 10:02 PM

其實什麼事大家也可以先反轉來想一想,-o a\8m-m!RF&_
0U*@2wI xD)V
比如陳慧琳是您的偶像, 出席完支持偶像活動拍攝後張貼出來的主題, 看見的回應是給老細睇辨...相信也不會好受.
'Pz ]E+E H#zy .qXx1Ku0u)~j
禁言只是希望會員有時間可以冷靜思想一下, 及對主題張貼者心理上的一個少少補償,7Mt lw|OGd-T(MZ3z
時間是一日或是一星期根本不重要, 最重要是目標達成,jA v M'y

B9g4n@0nNt bQ *將來可以的話加上一個功能, 主題張貼者可選擇接受負面回應與否就應該會完美了.

benny1219 發表於 2009-5-11 10:06 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-5-11 03:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141194&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],v8ti$|Ja&E
一路以黎 自拍兵團 入黎都係d佬話事
:Y E_4z$? 個rule 都係好嚴, 由開版到依家無變過
Z)M2Pg~__L ad6~ eT%O{y5s k
有時你入到去睇完 真係會"唔小心"講錯野5t.Hx*v'ND$_
我自己都試過差d 中招, 每個地方都有佢既"法律"*QEaX~,s
你入得去就要跟住個"法律"黎行
"T6CP3l{"Y\ j
ES#x!u(d*M 禁言姐,未ban你, ... [/quote]/jhY }n,K6M[d
嗯...有點點認同'T"FH/O+H S
4rW%X}J SLiz-a
UN1Zw*u4C$n+{
我諗咁嚴
+X'X5N [iQ \i 可能係唔想打擊樓主出post的熱誠O z4G([)X.~4E-JG~q
因為我本身都有去一些藝人出席的活動看 見很多人去影相 但真係好少人上黎分享
NP;@:Qr%j2L4bgBS S #`6j7wS0[ v6O`
有時靚同唔靚 真係好主觀N3RoH2[ia
若大家只貼公認為靚女的 那可看的東西真係少之又少1?h)u@ na$J ]
唔靚女果啲無為拎出來 費時大家覺得樓主是另類的怪異的人:haha:;h6lj.vu$f*N/Os a
可能網主不想這類事情發生
)}\!S!?3d[ w
q#z!SO!x [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-5-11 10:07 PM 編輯 [/i]]

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.