娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高1 發表於 2009-5-11 04:06 AM

請問各位版大,我衰咩呢?

我係"費事高",我只係想知道點解無啦啦會禁我言呢?
K Y;HI]^9Fyo&n 可以講比我知道?我所犯何事?
uA kD8` fLd*j 我並沒有用言語人身攻擊別人?
I,@]"m-s+? 也沒有講露骨的淫語?
q"Mv7b9p'G |6Bp 亦沒有說過任可粗口?"t1F9R&xjs
也沒有出過任可四級相片?
YT1\2w*p-|4q"? 可以解釋一下比小弟聽嗎?s"r~*\#M7oo Y O
衰咩?['f,| d,s&]1_o:S

l@a#L\1s 係咪衰[莫須有]罪名?

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 05:09 AM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url]

費事高1 發表於 2009-5-11 05:28 AM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][U^8LR3G*H^
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]
WR:xM8X K0x~An@}v
自拍區唔準回應架咩?

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 05:39 AM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 05:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140874&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] @0lE&A!` T%E

DZQ(}`&hf$A"e 自拍區唔準回應架咩? [/quote]
Sd f\&A9[hv #Z%Q5e-G)F|%o
:yy03: :yy03: :yy03:

lastwing 發表於 2009-5-11 10:04 AM

[quote]原帖由 [i]碌葛扯旗[/i] 於 2009-5-11 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140871&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H [ M ?9I [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=202782&page=1#pid3140739[/url] [/quote]SI Y`%f;B
a*FBJW,A
佢既回應有問題咩????
[2^ V1N'cg&I V1I5? 好似無彈到啊......

maksim2046 發表於 2009-5-11 10:28 AM

我話你知啦
\;V]R%~0m]:C8q 係因為你可能只用左'':haha: :haha: '' <--- 呢d圖回覆
)E9uc3j1B _zQ*@,d 我之前都係咁

cheery 發表於 2009-5-11 10:35 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];Qx;?:QS!n'm
我話你知啦
L#Po5O+|3AH 係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote] j2a1R yj+BV
k~q rfAcj
我之後都係咁la....又唔見我被ban?

e_e 發表於 2009-5-11 10:38 AM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 10:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140937&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
fm.r} ^rAJ&rYr 6}9be Ex5f#n
y{k7c1gjGy.t4v
佢既回應有問題咩????
R n ? J} 好似無彈到啊...... [/quote]2Z2H F"r!{%}-L [D6e _
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev:

singleung1956 發表於 2009-5-11 10:45 AM

可能
U+Svh { *C&j:[&li{m Hxh
20070611 UPDATE D!i*\R?0m*C
所有出POST及瀏覽會員, [color=Red]嚴禁惡意批評相中藝人[/color]或拍攝者技術, 如有任何唔高興或不滿等等可睇完就算, 否則扣分或即BAN.w*x'd5X@_
:|[Siv
2. 影響主題張貼者的熱情

maksim2046 發表於 2009-5-11 10:49 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:e$N+Z#TV-WxON!@ ik
我話你知啦
G8bp6PM 係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]
G G"O:V ?[ cb iN @1A(J:P
我並沒有用言語人身攻擊別人j&wyb k\A
也沒有講露骨的淫語 {-E}Q NW(j
亦沒有說過任可粗口
;cu@h+i8h2Kp
N{cHD1wK tS 就剩下這個原因

lastwing 發表於 2009-5-11 11:19 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](c:}5G7UK Nz,I
我話你知啦
l+G'T c0|Y(hR w 係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]`&W0X|T:Mn

u m${&s#~-I)@ [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739]http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... p;page=1#pid3140739[/url]
xj2o q n%K8| 條link係度.....佢剩係用左":naughty: "3| Q qIzz
可能唔係依個pose....
Bzev$t+C 不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者

d228216 發表於 2009-5-11 11:34 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-5-11 10:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140949&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)XBi(C,L){bS*Q 3|1n!DSak4\w
只可有讚無彈 ... 果然同中共接軌:dev: [/quote]?oa3e DN,Hdk
[color=red]警告! 你唔鍾意可以唔上梨.  再犯就冇面比![/color]

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:48 PM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-5-11 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140970&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]O(})U1Z%~&u\1t yz0d)I8Y
-hr3g6f Q$i^

U4^3}}M&L"S,~ [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthr]http://www.26fun.com/bbs/viewthr[/url] ... p;page=1#pid3140739W0`7dg\E8W[
條link係度.....佢剩係用左":naughty: "
4pxxs6y"qa*W]-j ] 可能唔係依個pose....+N a&Q3?|9xSF rM;t
不過算吧啦...都係封到5月18日...又唔係終生監禁...有期徒刑o者 ... [/quote]
.N?u{]:O7A ] G#z 2Z+L*W%}3J)W;zvK
費事高都係一個對論壇有歸屬感兼積極參與討論嘅版友
H+I)V"J^hf
s/]n;Pi&Z.[q#{3tLE 希望佢唔會因一次少少失誤而落得永不翻身啦 :yy33:

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:49 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 11:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140976&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\0B O*w{TeWm9a (s8dq}G W"n9X
警告! 你唔鍾意可以唔上梨.  再犯就冇面比! [/quote]
yQ1RJ)q7ma 5oQH.Qa;je#Ou
:yy31: :yy31: :yy31:

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 12:52 PM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-5-11 10:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140944&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]uw ?)Q!y1p{ |!r
我話你知啦
W(I ]"I!t\X} 係因為你可能只用左'':haha: :haha: ''  [/quote]YH9o^C/k0Q/z

:OD'bR/nU ?'K N,{ [quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 10:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3140946&ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.o2D;kAO%@
{Cji v!Gm"^ 我之後都係咁la....又唔見我被ban? [/quote]
7h\"VCk)^8D 8n"M5?)pB s'h ?|%f6Be
不如將個 post 改做"衰咩禁言估估吓" :naughty: $v ]P)Ln qRA:ql
好似又幾好玩喎 :dev:

費事高1 發表於 2009-5-11 12:52 PM

我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,N K-fTWe
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!#x9{4Bb%s2}2B
其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,
&l#Lpf#f 呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,X9J nrXZ*E8[
班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!
&} Z POer3` 各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),1RR?m%ki
希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:} d1@Yu m

0V!|yw?EG.]

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:00 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&amp;pid=3141029&amp;ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#h6^ [W4yF2}2p 我並沒有嚴禁惡意批評相中藝人,只係讚下又到每年一度既盛事,'uZ:I)fm#{~1w BKb1?
又有機會比老細睇下版,圓其各位佳麗既明星夢!
4Rw|R u&c9Zy 其二:如果話我阻住版主貼相的話,好似講唔通啵!因為我唔知佢幾時為之貼完,+k0j#zt;o~$F|;I5}_
呢到班楂住生殺權既版主,又真係幾似班成市政,人地奶師唔小心跌條key落地,
Q)c\*pK eU;YpE 班市政就老屈佢掉垃圾!我呢個情況...又有咩分別,不過你地喜歡啦!
%Y!|![!t$|n EX_2?*T Q 各大版主只會隨心所慾,跟本就無須要理由,唯一理由就係(I lke it),
;HJEX*]3w 希望你唔係當差,否則一定會出現好多冤獄:good:[/quote]8d7g.R5?)d9F^%Z ]A
$X'g6^4gqWe9|Gz
費高 :lol: 你唔好勞氣住先啦 :D )rcj,o8z

[3c v R w l 需然我唔係版主
H#X,Q(Id#{G 但講真,你句 reply 真係有少少唔妥
S_lI"K M+j!n 係就係冇直接批評相中藝人
FWs~FjNWK@ 但言下之意涵蓋廣泛
\ Vt(Xl1[-s{Rv 有令人聯想到眨低港姐為妓之意架 :haha:
;}NC%E#E2dy-E lmo^i
我之前個帖己講過
Uxw0^,\1h9[6? 費高你係一個好嘅會員
9N5gu/g{4{I 今次呢七日咪當係一個小小檢討囉 :)
)u\*E9SkJy&T/{G

費事高1 發表於 2009-5-11 01:09 PM

碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,
[nAf7Z,r7z 之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為"神"既版主禁言或ban ip,
X'AP C w/u:e:A7[i 但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,;D @1T(Fn~)iin
只係閒話家常吹下水,就連想搵我講過一句粗口(除了:x街,百街)這兩個字我會比較用得多一點,
e |.kB JU N@5Y 比我還要粗口的人,亦大有人在,遍地皆是,我只係覺得呢到真係好可笑:good:
)TL~)Ns9t s 我亦沒有直接批評相中藝人cyo$_a%P:\7z
[color=red]但言下之意涵意廣泛/q1Ij|c'Et
可令人聯想到眨低港姐為妓之意架[/color]
,p%l j2]1jrS)g2e [color=black]呢一段我就唔多認同,你都識得講聯想啦,[/color] G L#M s2k&k S]
聯想...只係你地班版大自己心邪,與我何干?a"q*g ~l}%s:k:R$R
如果咁都要禁,就應該先禁,禁我言個位版人,7j%R.cV'vpz
佢自己聯想既野,就當真:o
Y*n+Q B5kV
dz/z OjWt+Fz[ [[i] 本帖最後由 費事高1 於 2009-5-11 01:15 PM 編輯 [/i]]

碌葛扯旗 發表於 2009-5-11 01:19 PM

[quote]原帖由 [i]費事高1[/i] 於 2009-5-11 01:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&amp;pid=3141036&amp;ptid=202785][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Bm j [t 碌葛扯旗...有心:cheers: !多謝晒....我並沒有勞氣,
3Ol^-C'`9T 之前見到呢到好多人都係無啦啦比班隨心所慾,自以為&quot;神&quot;既版主禁言或ban ip,a ^3h*?"B.]$S
但我就估唔到今次會輪到自己,自問注冊多年,我在這裡從來都係規規矩矩,s'S'u#\xwG
只係閒話家吹下 ... [/quote]0m Mm3E9Rj/cA^O
)gZw-s'~4h
你註冊日子比我耐
{2|UZZX 算得上係我師兄 :cheers:
$@#}L'ADS D,l.X 而你俾我印象都算係有嗰句講嗰句,心直口快之輩 :D 6UX(Y!y\C$y"X,l
要知道每個人思路、底線都唔同
f yr5X)aO$a 以後於&quot;自拍區&quot; reply 咪儘量避忌吓囉S`i,btR0j
,p-^?3^Y:P.v

cheery 發表於 2009-5-11 01:37 PM

唔知幾時解禁?
;[O$u ]$x 7_*K-i-I4rOS7[Tm:yC
自拍區唔reply啦...費事中招

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.