娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 請問各位版大,我衰咩呢?
費事高1
發表於 2009-5-11 04:06 AM
請問各位版大,我衰咩呢?
我係"費事高",我只係想知道點解無啦啦會禁我言呢?
KY;HI]^9Fyo&n
可以講比我知道?我所犯何事?
uA kD8` fLd*j
我並沒有用言語人身攻擊別人?
I,@]"m-s+?
也沒有講露骨的淫語?
q"Mv7b9p'G |6Bp
亦沒有說過任可粗口?
"t1F9R&xjs
也沒有出過任可四級相片?