娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maidli 發表於 2009-5-11 03:07 PM

好久没有进来了.....

[b][size=4][color=Navy]因为之前不见了网址
9i4L6ST*l~R&o"E.\ 直到收到了生日EMAIL才懂得回来)S$g)^:Z"D7i
这次回来因为会时常上来啦
_a@ g*j,B}oH#h 因为总觉得这里所有资源都是最棒最好的#sgY"`CG+vTf
也希望各位多多关照![/color][/size][/b]

ATX 發表於 2009-5-11 03:32 PM

哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開

chong2002 發表於 2009-5-11 03:39 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
aRR#SBkS0aY V 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
+J1J7hbOdaG8?P/iS 你= 成個26fun?!joI6d!Q6ff7P
點解唔歡迎?:confused:

Mr.Kit 發表於 2009-5-11 05:12 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M v0N8R0` mfQd 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
@ H:XdQ TJWh 6hZ#z6sRz+T
你冇問題嘛?4PHj MX._s~6? K
你唔鐘意就自己閃人啦,憑咩叫人死開:nogood:

supreme12 發表於 2009-5-11 05:17 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q5s y v_ 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
7cV d4H5\z 你咩料啊 ???沒野啊 ??? [ O&Y6@/_Ag3Z
你代表成個論壇既人???Iav6PU2T"a:Z
仲要哎人死開```?:yy13:

cheery 發表於 2009-5-11 05:46 PM

唔歡迎大陸仔???:dev: :dev:

浪子 發表於 2009-5-11 06:37 PM

其實26fun會有生日EMAIL傳出嗎?

selena127 發表於 2009-5-11 07:05 PM

打簡體字唔代表大陸仔 , 可能佢部機出唔到繁體 !!

ACACIA 發表於 2009-5-11 07:07 PM

[quote]原帖由 [i]浪子[/i] 於 2009-5-11 06:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141324&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F2_upa:y"Ol 其實26fun會有生日EMAIL傳出嗎? [/quote] \'?L h-eT*k+W

2Gp z S6O
Cp? E"?,\(Y{2i 唔會吓話~:D
"j4]!Db tx(f3J 如果每個會員生日都會有EMAIL, 個系統物好犀利好似鬧鐘咁? :lol:  咁多會員實一定日日都有喎~:D.JU^O }
我反而想知如果26嘅系統有生日EMAIL, 會唔會有埋生日歌就真~:D#D&t"L1MC?
又會唔會有生日蛋糕餅卡送呢?:lol:  
EB] F+c"C2d ~O 會唔會係出帖嘅朋友收到私人EMAIL , 又咁啱係呢度會員呀~:D
'I)g^?n }%x 不過
K.Vn7f` A0J "因为总觉得这里所有资源都是最棒最好的
l"g1[3EKy 也希望各位多多关照!"_1zDFc1@p
又幾鬼啱聽, 呢個打招呼形式又幾新穎喎~:D z6}h,l6a@
所謂入屋叫人入廟拜神, 作為just to say hi 嘅方式, 都唔錯吖~:D jwx}/?p6L
anyway, 我相信admin 同呢度嘅管理人員, 都會歡迎會員返嚟嘅~:D

ACACIA 發表於 2009-5-11 07:13 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&|Mkq1a9Yx
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
)D~ h%dq}C b%n "fN-|e0Xi3wA
!m1C a$`_ Kp
版友大哥, 唔好咁啦, 簡體字唔係咁容易學咖......我都未學識晒呀:lol: , 你比本簡體字書我睇我都睇唔明全部呢~:D  %r8hI D;A J(\*a
而且人地打個招呼啫, 都算有禮貌吖, 我地又點可以咁失禮呢, 係咪?:kiss:

francisa 發表於 2009-5-11 08:08 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
xI*]U]RR 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
)E i%TO:J:R'z+b Y6C -ji pQrFD
版主ban 佢啦!

jen01二世 發表於 2009-5-11 08:09 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
~-{0d1b4B;X 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote];b2YU |8U!n g
h(A/DB/R p,yFl"i
你都係中級會員啦喎...哥哥仔....\-A!ew9j8G G _
仲玩野 ??

infjlam 發表於 2009-5-11 08:50 PM

[quote]原帖由 [i]浪子[/i] 於 2009-5-11 06:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141324&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]p.jXY4fv 其實26fun會有生日EMAIL傳出嗎? [/quote] b$X_+f T4Ci0E
oI}QtC ~W2O
請問版主,26fun真係有D咁o既function???:naughty:

tonyhuic 發表於 2009-5-11 10:01 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*jl5A\ sg3T/d
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
H7r)^%O3YRt-i"bu [size=7]你條 hum ka cheung 正一係中國人 ke 敗類,自己都睇唔起自己國家及民族,就係有你呢啲人,外國人先至睇唔起我地!深信你讀幾多書都無撚用.[/size]

d228216 發表於 2009-5-11 10:04 PM

[quote]原帖由 [i]maidli[/i] 於 2009-5-11 03:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141162&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;] su C}"v5? 因为之前不见了网址
5h ^2pyaVb 直到收到了[color=red]生日EMAIL[/color]才懂得回来
XX5l@\ 这次回来因为会时常上来啦a,}*s3jznFyA
因为总觉得这里所有资源都是最棒最好的K5F o}K_3M
也希望各位多多关照! [/quote]P%lY:_ iIx

0~$b9Xg#e 我建議你盡快check吓有冇中毒先:yy04: :yy04:

d228216 發表於 2009-5-11 10:05 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-5-11 05:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141286&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;`-vb5PQO"G3[ 唔歡迎大陸仔???:dev: :dev: [/quote]新加坡都係用蕳体字

cheery 發表於 2009-5-11 11:56 PM

哈哈...點解大家仲圍繞住呢個冇重心ge post 討論

cheery 發表於 2009-5-11 11:58 PM

[quote]原帖由 [i]tonyhuic[/i] 於 2009-5-11 10:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141589&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%Dq~[ \.A L]:Y
TiU h(kQX,?
你條 hum ka cheung 正一係中國人 ke 敗類,自己都睇唔起自己國家及民族,就係有你呢啲人,外國人先至睇唔起我地!深信你讀幾多書都無撚用. [/quote]
n0]F-Z&s Y,l o
9[4~'r(K7b}@+t,{/u 你條[i]tonyhuic [/i]正一係人類 ke 敗類,自己都配唔起自己人類,就係有你呢啲人,外星人先至睇唔起我地!深信你讀幾多書都無x用.

benny1219 發表於 2009-5-12 12:09 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-11 10:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141599&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A.G2JdK Mv$CO:j 新加坡都係用蕳体字 [/quote]O} o+{sn.M
是呀
2HO0l(i [\ 新加坡人普通話水平都很高的
!a!T/T-iRe$p
[ ug1Rt6J :good: 香港真的不要少看新加坡人

kokto1989 發表於 2009-5-12 03:17 AM

版友大哥, 唔好咁啦, 簡體字唔係咁容易學咖......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.