好久没有进来了.....
[b][size=4][color=Navy]因为之前不见了网址直到收到了生日EMAIL才懂得回来^{1| Ib2}s__'H
这次回来因为会时常上来啦
因为总觉得这里所有资源都是最棒最好的Q1X| }lg#@%I7s&Td
也希望各位多多关照![/color][/size][/b] 哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?(U,a:]/|&o
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
你= 成個26fun?
點解唔歡迎?:confused: [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]5Zc*KN8l'Pe u
yTubJ&|/z-V o-kY
你冇問題嘛?u)oJ4|V3mN
你唔鐘意就自己閃人啦,憑咩叫人死開:nogood: [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]z%} M}W
你咩料啊 ???沒野啊 ??? 1p8m4z+q^0F3~
你代表成個論壇既人???y`o gf:V1S
仲要哎人死開```?:yy13: 唔歡迎大陸仔???:dev: :dev: 其實26fun會有生日EMAIL傳出嗎? 打簡體字唔代表大陸仔 , 可能佢部機出唔到繁體 !! [quote]原帖由 [i]浪子[/i] 於 2009-5-11 06:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141324&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-Jus!H v
其實26fun會有生日EMAIL傳出嗎? [/quote]@0EMhe'{
P9k?A;XQ
唔會吓話~:D
如果每個會員生日都會有EMAIL, 個系統物好犀利好似鬧鐘咁? :lol: 咁多會員實一定日日都有喎~:D
我反而想知如果26嘅系統有生日EMAIL, 會唔會有埋生日歌就真~:Di&n&aK$v V.Yq!?y,@
又會唔會有生日蛋糕餅卡送呢?:lol: Dz%fnWWz
會唔會係出帖嘅朋友收到私人EMAIL , 又咁啱係呢度會員呀~:D
不過
"因为总觉得这里所有资源都是最棒最好的
也希望各位多多关照!"n\%LY'hNb
又幾鬼啱聽, 呢個打招呼形式又幾新穎喎~:D [9|d[bBIQ`$RD
所謂入屋叫人入廟拜神, 作為just to say hi 嘅方式, 都唔錯吖~:D jI"l1wc
anyway, 我相信admin 同呢度嘅管理人員, 都會歡迎會員返嚟嘅~:D [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote]
fi*VA+g
版友大哥, 唔好咁啦, 簡體字唔係咁容易學咖......我都未學識晒呀:lol: , 你比本簡體字書我睇我都睇唔明全部呢~:D Nu*b9Sv*\#}
而且人地打個招呼啫, 都算有禮貌吖, 我地又點可以咁失禮呢, 係咪?:kiss: [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]o5EY5S#qa}
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote] `xI5FF(S
ka9H:il3dd
版主ban 佢啦! [quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-5-11 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3141178&ptid=202800][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])^9FUIGxK
哩度吾歡迎打簡體字噶人,同我死開 [/quote] Tx7{y"h
你都係中級會員啦喎...哥哥仔....