娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nico1982 發表於 2009-5-12 11:13 AM

亞 洲 首 10 位 大 學 排 名

01. 香 港 大 學
;|i b2JW {`0Wyr P6?#Pn rV&R]NUW
02. 香 港 中 文 大 學
7m t]I.^/H*\0T [
3o`6J8Z*^tl}z,W 03. 日 本 東 京 大 學+p![+q(\-Zh4f!?U-c

9oF\;a7RF](m+z"n1_1y 04. 香 港 科 技 大 學
!bI-dJnB #C ] C2F Q/a^
05. 日 本 京 都 大 學 X%df$K'H\*s2j-o

m,B*l8n,?NF^T 06. 日 本 大 阪 大 學*g6Equ(A VD3`(Rj c

lSF AHS+S 07. 南 韓 科 技 專 上 學 院
w!J k$RX2y
iA9Z Nq0y 08. 南 韓 首 爾 國 立 大 學
,b!CY`B9Ym%R|l
#s"is&J)AY 09. 日 本 東 京 科 技 學 院P I/{ |6cI6K

7f$XMo.u$Bl Z 10. 新 加 坡 國 立 大 學_2G.C\Z'm&mB

l6M?M`o:x)ue 10. 中 國 北 京 大 學'ug(oOL q[

9Rkx?Fi_;i 5M1{0a/|+L-J7i

ai5LX"[}v 資 料 來 源 : 大 學 排 名 機 構 Quacquarelli Symonds ( QS )

tam040046890 發表於 2009-5-12 12:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

托迪仔T 發表於 2009-5-12 12:22 PM

我淨係知依3間~
(_R/K6IP'QQ'{ 城大18 理工38 浸會73;)

benny1219 發表於 2009-5-12 01:00 PM

:haha: 香港大學幾好都無用 ca am^&i
內地同香港有點錢的家庭都會選英國同美國
m+fI g^$| {"O :haha: 我細路當初去澳洲讀大學 老豆反對 說去澳洲不如留係香港讀 結果去左英國讀

大大 發表於 2009-5-12 01:49 PM

流到喊囉...9js8qE y
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17:

john857 發表於 2009-5-12 02:42 PM

香港的大學排名恐怕遲早都會大跌。因為無錢,大家都「不務正業」

e_e 發表於 2009-5-12 04:17 PM

e個排名 ... 好香港中心論

leonlei 發表於 2009-5-12 05:09 PM

睇分科排名,港大無科好,都唔知點解總睇就咁好...

tokyo1234 發表於 2009-5-12 05:49 PM

點解會冇清華架????冇理由wo

自由神 發表於 2009-5-12 05:54 PM

[quote]原帖由 [i]托迪仔T[/i] 於 2009-5-12 12:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142366&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] og|b4wA)d"d
我淨係知依3間~
} QH)K ZEsn 城大18 理工38 浸會73;) [/quote]從呢d數字睇,教授論文佔左好大評分比重咁喎:o

fderek 發表於 2009-5-12 11:15 PM

香港係研究好多就係為左提升地位而做既, 所以呢個結果都無乜意外?b D;k9C h}N b0DC
如果僅從大學裡既研究作為評估, 都算合理Cqe Ot
不過如果從大學培訓出來的人才質素來作評估, 日本同香港應該少番好多
Wi#V v$U 內地的清華等等應該就會出番來

lookityourself 發表於 2009-5-13 06:10 PM

[quote]原帖由 [i]大大[/i] 於 2009-5-12 01:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142400&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] F:WqV'|2E5PHC W4U
流到喊囉...Np#W~#Z h
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: [/quote] x3ugwK!@O^MF
下... 邊度流呢請問}/]#^u3Hb"?$pu2v

m@w9^E0I,P#P 點會3 大無一間入到呢..
:A*SHM|Y
@'k*}gc-U2y{ 港大係全球頭20 ga 囉okay?

shehboy 發表於 2009-5-14 03:53 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}x @at/Q|` v4R
_j+j6u-AW 下... 邊度流呢請問
3F+zLc Hf1b,?\ 2u$n!b!j/c%sH/jL
點會3 大無一間入到呢..
!N*lf^+c#G#{L'V
'I)V_&V,?A^1X 港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]"\Miq,D]+MB

*}@M&|} Z8F8M 全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... u3s9S;d@a,ZXa!W+e
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真... L9k6]L'V]6|
你問吓全球大機構僱主同大學教授, 有幾多人認同.9t-f`wNPO
連個學生會會長都唔知UP乜, 算把啦.

slwong3 發表於 2009-5-14 06:06 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
kT*~iDU x2~*]2XB"R%rv\)F
下... 邊度流呢請問
'QnR}'?!~Xer $Z2p"c \%X-Heh
點會3 大無一間入到呢..#I\C-N^._)T

#G GmMT'dO4U$^5b 港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]&XZR~ TSM:l-F.Sh

){5Y\/KB:YR%} 港大係全球頭20????  :haha:
Z]6xF"DT
N-xl1Y$N"U Please....do you really think HK is that good and famous??{cCG:Jw

q7{-cw1~&f\ i%g!d)c People in other countries only know that HK is just a little city somewhere in Asia....

hwkeung 發表於 2009-5-14 08:20 PM

不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,!x9U} U K1Op5r
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔.

jacky_z 發表於 2009-5-17 07:32 PM

係咪噶?咁多香港?

lookityourself 發表於 2009-5-19 08:47 PM

[quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]b6AD7xQ:o^w2BF s

2@YB(q'G5I+}0| ?8E!bbBb5}5q J%R
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE...
3?!V4[hfdd 年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...)i%Q%{I.?/j3O g
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
;\Ff4EW 下... 你地唔信咪上網搵人地正式果個黎睇囉
7W,vgIR{(R 好似講到我亂作咁!o A ]9k%VF
我咪又係睇資料睇返黎.ezU3Q%Y.l"S
%sle3{J1]I c
咁人地係排20內就20內ga na.. 唔好講到我係度亂up 得ga..-.-0a(v(IyWS s4Z'N
咩求其見到一份? 咁你咁講咁姐係唔洗分排名啦下ma.. 講到實會偏担..

小小種子 發表於 2009-5-20 05:24 PM

有些人 , 連排名的準則也不知
RKhN;Nl 就說三道四 ,  清華 北京在該準則不及hku cu 是事實

小小種子 發表於 2009-5-20 05:25 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-5-14 08:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144680&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]\v\#_$Ia$T
不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,5L+n5K7b4Nv
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. [/quote]v(H'W2u,w4[ j/q5O
同意, global business 當然科大是全球首屈一指[UV ~5O!l3| v
accounting我會選理工大學

小小種子 發表於 2009-5-20 05:28 PM

[quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
V?N+EP K1p
[email protected]X*i 3Z^}v~V;C w(jy%I
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... @8c%Yz(R-ZI@
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...)x7r#Ytr"P-{
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
f#E,C6bj&f G/q%y0R2uV t
你就是那些學而不思思而不學的人
0]({4oR9Ek+x7Z 港大在全球頭二十已經不是今年的事...3t2@:RE3m-n6N D3j
~!sc$W"C9L}*D
大膽講一句...有些人連港大校長是誰都未知便按自己的一套去批評大學... m+r2sd]w+rhR^
沒錯.. hkale雖是全球最難的考試(這已是英國公認) w0N+R!{ajW6I+]*E
但卻忽略學生多元發展... $`1_ J8}]+st
可能這樣令大學產生錯覺.. 誤以為香港大學是不濟的.. 對吧

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.