亞 洲 首 10 位 大 學 排 名
01. 香 港 大 學P6?#PnrV&R]NUW
02. 香 港 中 文 大 學
03. 日 本 東 京 大 學+p![+q(\-Zh4f!?U-c
04. 香 港 科 技 大 學
#C ] C2F Q/a^
05. 日 本 京 都 大 學 X%df$K'H\*s2j-o
06. 日 本 大 阪 大 學*g6Equ(AVD3`(Rjc
07. 南 韓 科 技 專 上 學 院
08. 南 韓 首 爾 國 立 大 學
09. 日 本 東 京 科 技 學 院P I/{ |6cI6K
10. 新 加 坡 國 立 大 學_2G.C\Z'm&mB
10. 中 國 北 京 大 學'ug(oOL q[
5M1{0a/|+L-J7i
資 料 來 源 : 大 學 排 名 機 構 Quacquarelli Symonds ( QS ) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我淨係知依3間~
城大18 理工38 浸會73;) :haha: 香港大學幾好都無用 caam^&i
內地同香港有點錢的家庭都會選英國同美國
:haha: 我細路當初去澳洲讀大學 老豆反對 說去澳洲不如留係香港讀 結果去左英國讀 流到喊囉...9js8qEy
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: 香港的大學排名恐怕遲早都會大跌。因為無錢,大家都「不務正業」 e個排名 ... 好香港中心論 睇分科排名,港大無科好,都唔知點解總睇就咁好... 點解會冇清華架????冇理由wo [quote]原帖由 [i]托迪仔T[/i] 於 2009-5-12 12:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142366&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]og|b4wA)d"d
我淨係知依3間~
城大18 理工38 浸會73;) [/quote]從呢d數字睇,教授論文佔左好大評分比重咁喎:o 香港係研究好多就係為左提升地位而做既, 所以呢個結果都無乜意外?bD;k9Ch}N b0DC
如果僅從大學裡既研究作為評估, 都算合理CqeOt
不過如果從大學培訓出來的人才質素來作評估, 日本同香港應該少番好多
內地的清華等等應該就會出番來 [quote]原帖由 [i]大大[/i] 於 2009-5-12 01:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142400&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] F:WqV'|2E5PHC W4U
流到喊囉...Np#W~#Z h
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: [/quote]x3ugwK!@O^MF
下... 邊度流呢請問}/]#^u3Hb"?$pu2v
點會3 大無一間入到呢..
港大係全球頭20 ga 囉okay? [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
下... 邊度流呢請問
2u$n!b!j/c%sH/jL
點會3 大無一間入到呢..
港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]"\Miq,D]+MB
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... u3s9S;d@a,ZXa!W+e
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真... L9k6]L'V]6|
你問吓全球大機構僱主同大學教授, 有幾多人認同.9t-f`wNPO
連個學生會會長都唔知UP乜, 算把啦. [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
x2~*]2X B"R%rv\)F
下... 邊度流呢請問
$Z2p"c \%X-Heh
點會3 大無一間入到呢..#I\C-N^._)T
港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]&XZR~ TSM:l-F.Sh
港大係全球頭20???? :haha:
Please....do you really think HK is that good and famous??{cCG:J w
People in other countries only know that HK is just a little city somewhere in Asia.... 不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,!x9U} U K1Op5r
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. 係咪噶?咁多香港? [quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]b6AD7xQ:o^w2BF s
?8E!bbBb5}5q J%R
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE...
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...)i%Q%{I.?/j3Og
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
下... 你地唔信咪上網搵人地正式果個黎睇囉
好似講到我亂作咁!o A ]9k%VF
我咪又係睇資料睇返黎.ezU3Q%Y.l"S
%sle3{J1]I c
咁人地係排20內就20內ga na.. 唔好講到我係度亂up 得ga..-.-0a(v(IyWS s4Z'N
咩求其見到一份? 咁你咁講咁姐係唔洗分排名啦下ma.. 講到實會偏担.. 有些人 , 連排名的準則也不知
就說三道四 , 清華 北京在該準則不及hku cu 是事實 [quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-5-14 08:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144680&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]\v \#_$Ia$T
不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,5L+n5K7b4Nv
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. [/quote]v(H'W2u,w4[j/q5O
同意, global business 當然科大是全球首屈一指[UV ~5O!l3|v
accounting我會選理工大學 [quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3Z^}v~V;C w(jy%I
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... @8c%Yz(R-ZI@
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...)x7r#Ytr"P-{
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
G/q%y0R2uVt
你就是那些學而不思思而不學的人
港大在全球頭二十已經不是今年的事...3t2@:RE3m-n6N D3j
唉~!sc$W"C9L}*D
大膽講一句...有些人連港大校長是誰都未知便按自己的一套去批評大學... m+r2sd]w+rhR^
沒錯.. hkale雖是全球最難的考試(這已是英國公認) w0N+R!{ajW6I+]*E
但卻忽略學生多元發展... $`1_J8}]+st
可能這樣令大學產生錯覺.. 誤以為香港大學是不濟的.. 對吧
頁:
[1]
2